Echipele de Strategie şi Tranzacţii ale EY România și EY Statele Unite ale Americii au oferit PepsiCo servicii de due diligence financiar și fiscal.
Pe 2 august 2022, PepsiCo a anunțat că a încheiat un acord strategic cu AQUA Carpatica, prin care PepsiCo va deține 20% din acțiunile AQUA Carpatica, o marcă premium de apă minerală naturală îmbuteliată la sursă în Munții Carpați. Conform acordului, PepsiCo va avea drepturi de a distribui apa minerală naturală în România și în Polonia, cu oportunități de extindere pe alte piețe, inclusiv în Statele Unite. AQUA Carpatica va completa portofoliul existent de băuturi premium al PepsiCo în Europa, cu planuri de extindere la nivel global.
Valoarea tranzacției nu a fost făcută publică.
„Cu un gust excelent și o poziționare premium, AQUA Carpatica completează perfect portofoliul de produse premium PepsiCo”, a declarat Silviu Popovici, CEO al PepsiCo Europe. “Avem încredere deplină că AQUA Carpatica, prin capitalul puternic de brand, va rezona în totalitate cu așteptările consumatorilor noștri atât pe plan local, cât și internațional”.
„Suntem onorați că am asistat PepsiCo în extinderea sa în industria europeană a apei minerale naturale. Această tranzacție cu un brand românesc premium este una de referință și a adus o mare satisfacție echipei. Mulțumim PepsiCo pentru încrederea acordată EY”, a declarat Peter Latos, liderul departamentului de Consultanță, Strategie și Tranzacții, EY România.
EY a asistat PepsiCo pe întreg parcursul tranzacției cu servicii de due diligence financiar și fiscal și negocierea contractului de vânzare-cumpărare. Echipa care a acordat consultanţă din partea EY România a fost coordonată de Peter Latos și Alina Arărău, pentru asistență financiară și de către Andra Cașu și Cristina Clujescu pentru asistență fiscală. Echipa EY din Statele Unite ale Americii a fost coordonată de Philippe Leroy și Pierre Bonneau.
EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 312.250 de angajați în peste 700 de birouri în 150 de țări și venituri de aproximativ 40 miliarde de USD în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2021. Rețeaua lor este cea mai integrată la nivel global, iar resursele din cadrul acesteia îi ajută să le ofere clienților servicii prin care să beneficieze de oportunitățile din întreaga lume.
PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 79 de miliarde dolari în 2021, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.
No Comment! Be the first one.