Connect with us

#IT Revolution

Fitbit lansează Luxe, un dispozitiv elegant și inovator de monitorizare a stresului și condiției fizice

Published

on

 Fitbit anunță lansarea Fitbit Luxe™, un tracker elegant și inovator de monitorizare a condiției fizice, proiectat pentru evaluarea completă a stării de sănătate. Fitbit Luxe oferă sprijinul și motivația de care avem nevoie pentru a ne menține sănătoși prin funcții complexe, printre acestea numărându-se funcția de gestionare a nivelului de stres, monitorizarea automată a activității fizice, cât și analiza somnului. Toate aceste funcționalități sunt prezente într-o brățară elegantă și ușor de asortat. 

Luxe oferă acces la informații vitale despre starea de sănătate prin funcția Metrici de sănătate – interfață de înregistrare a parametrilor fizici monitorizați de aplicația Fitbit. Totodată, tracker-ul ajută utilizatorii să identifice rapid și ușor modificări ale stării de sănătate a organismului, precum creșterea nivelului de stres, oboseală accentuată sau alți indicatori ce pot semnala anumite semne de boală. La achiziționarea modelului Luxe se oferă și accesul gratuit la serviciul Fitbit Premium pentru o perioadă de 6 luni. Utilizatorii vor avea acces la experiența completă, cât și la o analiză amănunțită a informațiilor colectate. 

Product laydown photo of Fitbit Luxe.

Luxe este un tracker elegant, discret, prevăzut cu un ecran tactil color și o baterie cu autonomie de până la cinci zile. Design-ul versatil îl face confortabil și potrivit pentru purtare atât ziua, cât și noaptea. Poate fi asortat cu o multitudine de accesorii elegante. Luxe este disponibil pentru pre-comandă la prețul de 749 lei, cu livrare în întreaga lume începând din această primăvară. 

Pe parcursul ultimului an am fost puși în situația de a ne gândi diferit la ce înseamnă cu adevărat starea de sănătate și de bine a organismului. Am început să monitorizăm posibilele simptome ale COVID-19 și să vedem ce înseamnă stresul și anxietatea în lumea de astăzi. Chiar dacă putem spune că vedem schimbări în bine, tot trebuie menționat că nu a fost niciodată mai important decât acum să ne gestionam în mod holistic sănătatea”, a declarat James Park, VP, GM și co-fondator Fitbit.

Tocmai de aceea ne-am dublat eforturile pentru a putea introduce instrumente și analize inovatoare care dau posibilitatea utilizatorilor noștri să ajungă la o stare psihică echilibrată și un stil de viață activ. Am reușit progrese tehnologice semnificative cu modelul Luxe. Astfel, am creat un dispozitiv de monitorizare discret, elegant și cu o estetică modernă în care se regăsesc toate aceste funcționalități de top, multe dintre acestea fiind disponibile până acum doar pe smartwatch-urile Fitbit. Ne dorim să oferim aceste beneficii cât mai multor oameni din întreaga lume.” 

Înțelege și gestionează nivelul de stres pentru o stare de bine generală

Cu modelul Luxe, Fitbit introduce în premieră funcția inovatoare de management al stresului, disponibilă pentru prima dată pentru gama sa trackere. Înainte de pandemie, la nivel global, mai mult de o treime dintre oameni declarau că resimt niveluri importante de stres și griji. De la începerea pandemiei, procentul celor care sunt afectați de stres, atât la nivel mental, cât și fizic, a crescut până la 50%.

Scorul pentru management-ul stresului (Stress Management Score) este acum disponibil pe modelul Luxe și pe toate dispozitivele Fitbit care monitorizează ritmul cardiac. Acesta poate oferi evaluări zilnice privind capacitatea corpului de a face față la stres, analizând nivelul de activitate fizică, somnul și bătăile inimii. 

Cu serviciul Fitbit Premium, utilizatorii primesc o analiză detaliată a metricilor de monitorizare a nivelului de stres, ceea ce îi ajută să înțeleagă mai bine cum mișcarea fizică influențează sănătatea organismului, sau cum lipsa orelor necesare de somn afectează capacitatea de a face față grijilor. Tot aici întră și analiza răspunsului sistemului nervos, pentru a identifica reacții de tipul “Luptă sau Fugi” în baza datelor ritmului cardiac. Utilizatorii Premium au de asemenea acces la o suită de sesiuni de mindfulness și antrenamente, toate menite să reducă nivelul de stres.  

Lifestyle photo of gorjana with Fitbit Luxe.

Instrumente intuitive pentru a înțelege și gestiona starea de sănătate

Luxe oferă acces la o serie amplă de funcționalități care permit utilizatorilor să aleagă o abordare holistică pentru un stil de viață sănătos. Cu funcția Metrici de sănătate (Health Metrics Dashboard), utilizatorii pot observa direct în aplicația Fitbit evoluția stării de sănătate generală, cu informații despre respirație, ritmul cardiac în efort și în repaus, temperatura corpului și, în curând, saturația de oxigen din sânge. Schimbările bruște sunt semnalate ca potențiale semne de extenuare, stres sau răceală. 

În plus, varianta Premium permite monitorizarea trendurilor lunare și a parametrilor personali, atrăgând atenția atunci când una dintre valori iese din intervalul obișnuit. 

Ușor, subțire și cu o formă ergonomică, Luxe a fost proiectat pentru o purtare confortabilă, atât ziua, cât și noaptea, pentru monitorizarea orelor de somn. Scorul pentru Somn (Sleep Score) permite utilizatorului să înțeleagă mai bine calitatea orelor dormite, oferind în timp sprijin pentru creearea unei rutine. 

Pentru a asigura o viziune de ansamblu asupra stării de sănătate există și instrumente suplimentare de monitorizare pentru nutriție, hidratare, monitorizarea greutății și a ciclului menstrual, toate disponibile în cadrul aplicației Fitbit. Membri ce optează pentru abonamentul Fitbit Premium beneficiază de acces la peste 60 de materiale noi despre nutriție, inclusiv rețete sănătoase selectate de Fitbit. Pentru persoanele care suferă de diabet există și funcția de monitorizare a glicemiei în aplicația Fitbit, care afișează felul în care valoarea glicemiei variază de-a lungul zilei și cum interacționează cu alți metrici. În versiunea Premium, utilizatorii pot vedea cât de frecvent aceste valori se situează în intervalul dorit. Toate aceste informații sunt integrate într-un raport ușor de parcurs despre starea generală a organismului, ce poate fi extras și pus la dispoziția unei echipei medicale pentru o analiză aprofundată și relevantă pe termen lung. 

Rămâi motivat pentru a-ți atinge obiectivele de fitness

Activitatea fizică este o componentă cheie în obținerea unei stări bune de sănătate, dar din păcate COVID-19 a schimbat rutina de exerciții fizice a multor persoane. Fitbit, prin modelul Luxe, oferă noi metode și oportunități de păstrare a unei vieți active, indiferent de cum și unde utilizatorii aleg să facă sport. Cu ajutorul funcției de monitorizare 24/7 a ritmului cardiac, ce stă la baza multor instrumente de evaluare a sănătății de pe dispozitivele Fitbit, utilizatorul își poate urmări în timp real bătăile inimii pentru a măsura valoarea caloriilor consumate. De asemenea, poate alege dintre cele 20 de setări diferite pentru monitorizarea activității fizice precum golf, Pilates, spinning sau tenis. Pentru cei care preferă alergatul, mersul cu bicicleta sau drumețiile, există posibilitatea activării funcției GPS a telefonului pentru a înregistra în timp real ritmul și distanța parcursă. 

În decursul monitorizării activității fizice utilizatorul poate decide când să intensifice efortul și când să se relaxeze cu ajutorul funcției Zone de Minute Active (Active Zone Minutes), un proces personalizat de evaluare a activității fizice care ia în calcul timpul petrecut în fiecare etapă a ritmului cardiac, nu doar numărul de pași efectuați. Această funcție ajută la monitorizarea efortului moderat și intens, pentru a putea atinge nivelul săptămânal recomandat de 150 de minute de minute active, necesare pentru îmbunătățirea stării de sănătate. Ca o stimulare suplimentară pentru atingerea obiectivelor, mesajele de încurajare a mișcarii ajută la păstrarea unei vieți active și reduce perioadele de sedentarism. Versiunea Premium deblochează provocări speciale, jocuri și activități noi pentru a face mult mai distractiv drumul spre un stil de viață mai activ.

Rămâi conectat pe toată perioada programului zilnic

În plus față de toate aceste funcții dedicate stării de bine și ritmului de viață activ, pe tracker-ul Luxe se regăsesc și aplicații precum alarmă, cronometru și timer, care ajută în realizarea activităților cotidiene. Dispozitivul are o autonomie de până la cinci zile. Mai mult, utilizatorii primesc alerte pentru apeluri, mesaje și notificări de pe telefonul mobil, toate acestea putând fi personalizate în funcție de preferințele fiecăruia pentru o organizare cât mai eficientă a timpului. Compatibilitatea ridicată a modelului Luxe cu telefoanele cu sistem Android sau iOS și Google Fast Pair permit utilizatorilor să ducă o viață activă fără stresul unei eventuale deconectări de la alte dispozitive. 

Un obiect elegant care se simte firesc la încheietura mâinii 

Designul inovator al modelului Luxe aduce o formă fluidă, delicată, inspirată de corpul uman și se așază discret la încheietură pentru a da o experiență a purtării similară cu cea a unei bijuterii. Această performanță de design a fost realizată prin folosirea unor tehnici tradiționale de creare a bijuteriilor, adaptate prezentului, obținându-se astfel un finisaj extra lucios pentru carcasa din metal inoxidabil a modelului Luxe. Combinând eleganța și căldura unei piese de bijuterie artizanală cu un înalt nivel de precizie necesar activării tehnologiei cu senzori ultra sensibili, Fitbit Luxe este unul dintre cele mai elegante și confortabile dispozitive create până acum. Este disponibil cu numeroase accesorii de mărimi și culori diferite, pentru o purtare 24/7.   

Pentru a oferi un stil și mai sofisticat, Fitbit s-a parteneriat cu brandul american de bijuterii gorjana. Cureaua metalică Parker Link într-o nuanță discretă de auriu, disponibilă cu ediția specială a Fitbit Luxe, transformă dispozitivul de monitorizare într-o bijuterie sofisticată.

Având ca principale obiective confortul și simplitatea, Luxe este cel mai subțire dispozitiv de monitorizare cu ecran tactil al producătorului, ce vine cu o varietate bogată de fețe pentru ceas și este primul model cu ecran color de la Fitbit. Funcționalitățile simple și intuitive de swipe și tap ale modelului Luxe oferă utilizatorilor acces facil la statisticile zilnice, notificări și acces la principalele funcții dedicate sănătății și monitorizării activității sportive. Toate acestea într-un design compact, elegant și fără butoane. 

Prețuri și disponibilitate

Luxe este disponibil la pre-comandă începând de astăzi pe site-ul oficial Fitbit.com, disponibil și în România, livrare începând din această primăvară. Luxe va fi disponibil la prețul de 749 lei, încluzând și 6 luni de acces gratuit la serviciul Fitbit Premium, ce ar fi valorat 295 lei. Cu aproape 1 milion de membri abonați, după cele 6 luni de gratuitate oferite la achiziția unui Fitbit Luxe, serviciile Premium vor fi disponibile la 8.99 euro/lună sau 79.99 euro/an. Opțiunile Premium sunt accesibile în 18 limbi, din peste 40 de țări. Gama de accesorii și culori ale brățării Luxe variază de la 149 lei până la 449 lei euro. Ediția specială gorjana pentru Fitbit Luxe este disponibilă pentru pre-comandă la prețul de 199.95 euro, cu disponibilitate din luna iunie.  

Fitbit ajută oamenii să ducă vieți mai sănătoase și active prin accesul la informații, inspirație și sfaturi practice pentru a-și atinge obiectivele. Fitbit creează produse și experiențe care motivează utilizatorii să aibă o viață mai sănătoasă. Produsele Fitbit se găsesc în peste 39,000 de magazine, din peste 100 de tări. Gama variantă de produse inovatoare include Fitbit Sense™, familia de smartwatch-uri Fitbit Versa™ , Fitbit Charge 4™, Fitbit Inspire 2™Fitbit Luxe™, dispozitivele de monitorizare Fitbit Ace 3™  și cântarul inteligent Fitbit Aria Air.

Platforma Fitbit oferă informații și sfaturi personalizate prin intermediul aplicațiilor interactive, printre care Fitbit, Fitbit Coach și sistemul de operare Fitbit OS pentru smartwatch-uri. Fitbit Premium oferă sprijin avansat direct în aplicația Fitbit pentru îndeplinirea obiectivelor de fitness și sănătate. Fitbit Premium + Health Coaching oferă one-on-one training virtual cu experți ce se bazează pe datele utilizatorului pentru programe ghidate. Fitbit Health Solution lucrează la îmbunătățirea soluțiilor prin care angajatorii, cei care lucrează în asigurări și alte persoane din domeniul asistenței medicale să poată îmbunătati sănătatea oamenilor.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#IT Revolution

Sezamo a livrat peste 25.000 de comenzi în perioada de testare

Published

on

Supermarketul online Sezamo, parte a „unicornului” ceh Rohlik, a livrat în perioada de testare peste 25.000 de comenzi primite de la 8.000 de clienți și a fost construit pe baza feedbackului de la aceștia. Compania a colectat feedback de la clienți în mai multe etape de testare, atât intern, de la angajați, friends & family, cât și extern, într-o perioadă cumulată de șase luni.

Printre cererile clienților se numără interesul față de produse locale, în special fructe, legume, carne și lactate, produse din categorii speciale, precum cele ECO, fără zahăr sau fără gluten, dar și branduri de larg consum. Astfel, Sezamo a adăugat peste 2.500 de produse noi în ofertă, atât de la producători locali, precum cafea de la Guido și carne de la VacaMuuu, cât și produse de tip supermarket. 

Tot în baza feedbackului, compania a introdus pe lângă livrarea standard și un serviciu unic în România – intervale de livrare de 15 minute, a extins zona de livrare cu 20 de localități din județul Ilfov și a introdus o nouă categorie dedicată veganilor, care conține peste 300 de produse alternative la carne și lactate. 

„Sezamo este o companie, spunem noi, „customer obsessed”, astfel că este extrem de important pentru noi să adaptăm serviciile la nevoile românilor și să le oferim produse de cea mai înaltă calitate, motiv pentru care am transformat clienții într-un factor de decizie. Astfel, Sezamo este, din câte știm noi, primul business din România care se customizează în funcție de feedbackul primit de la clienți. Clienții noștri ne-au oferit feedback deosebit de util, care ne-a ajutat să îmbunătățim toate aspectele businessului nostru”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, CEO Sezamo România.

Intervalul de livrare de 15 minute a fost adoptat de peste 35% dintre clienți, care preferă să știe un moment mai clar al venirii curierului, astfel încât să economisească timp, în timp ce extinderea zonei de livrare a dus la acoperirea unui total de 85 de localități din județul Ilfov

Una dintre ideile extrem de bine primite a fost introducerea în ofertă a pungii cu fructe și legume „Salvează-mă”, care include o selecție de diferite tipuri de fructe și legume, ce variază zilnic, în funcție de stocuri. Aceasta costă 11,99 lei, cântărește minimum 3 kg și conține produse aproape de data de expirare, cu mici imperfecțiuni sau foarte coapte, fără a fi însă deteriorate.

„Suntem aici pentru a oferi clienților un sortiment extraordinar de produse care să acopere nevoile săptămânale și servicii excelente. Sezamo își dorește să accelereze trecerea din offline în online și în zona de groceries și să ajute milioane de oameni să trăiască o viață mai bună și mai sănătoasă. Ne bucură faptul că peste 8.000 de oameni au comandat în perioada de testare, dornici să încerce serviciile Sezamo”, a spus Radu Meteș, CMO Sezamo România.

Sezamo oferă o selecție de peste 10.000 de produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și cele mai populare branduri de tip supermarket. Comanda este livrată în 3 ore sau la ora programată, cu un serviciu unic în România – intervalul de livrare de 15 minute. În plus, compania oferă garanția „Banii înapoi garantat” instant pentru eventualitatea în care clientul nu este mulțumit de un produs, fără întrebări suplimentare.

Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa, lansat în România în 2022 și este deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de).

Fiind o companie de tehnologie, Sezamo este data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de produse tip supermarket sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane EUR în 2021.

Continue Reading

#IT Revolution

Cine este Roxana Cîrcu, noul Manager Regional al Endava pentru operațiunile din Europa Centrală

Published

on

Endava, furnizor britanic de servicii tehnologice de ultimă generație, care are 10 centre de livrare în România, dar și o prezență globală în America Latină, Australia, Emiratele Arabe Unite, Europa Centrală, Regatul Unit, Singapore și Statele Unite, a numit-o pe Roxana Cîrcu în funcția de manager regional pentru operațiunile companiei din Europa Centrală (Bulgaria, Republica Moldova și România). Anterior acestui rol, aceasta a condus, cu succes, centrul Endava din București, începând cu februarie 2019. 

Cu o experiență vastă în zona de leadership, Roxana Cîrcu preia de la Claudiu Constantinescu conducerea operațiunilor din Europa Centrală în noul an fiscal 2023. Roxana este în companie de 10 ani, timp în care a gestionat proiecte și programe complexe, conturi de client, centre de livrare, și a fost implicată într-o multitudine de proiecte strategice pe care Endava le-a implementat la nivel regional în ultimii ani. 

„Sunt onorată să preiau acest nou rol în compania alături de care m-am dezvoltat în ultimii 10 ani și mă bucur să încep un nou capitol în care mi-am propus să creștem valoarea pe care o aducem clienților noștri și să oferim noi oportunități de creștere colegilor noștri”, a declarat Roxana Cîrcu, Manager Regional Endava EC. „Le mulțumesc colegilor din București care mi-au fost alături în ultimii ani și fără de care nu aș fi ajuns în acest moment important al carierei mele. Endava este o companie în continuă creștere, iar misiunea mea aici este să continui această evoluție alături de echipele din Europa Centrală, să atragem noi talente și să le oferim colegilor noștri posibilitatea de dezvoltare personală și profesională”, a spus Roxana Cîrcu, Manager Regional EC

Odată cu începerea noului an fiscal, Endava a anunțat și noua structură de conducere regională, din care face parte Remi Savu, care va continua să coordoneze regiunea Adriatică (Bosnia și Herzegovina, Croația, Macedonia de Nord, Slovenia și Polonia) și care va lucra îndeaproape cu Roxana Cîrcu la alinierea operațiunilor în Regiunea  Adriatică și Europa Centrală. Echipei din regiune i se vor alătura 3 noi country managers: Darius Ștefan pentru Bulgaria, Veaceslav Panfil pentru Moldova și Daniel Țîru pentru Polonia.

Excepția notabilă în regiune este România, unde, datorită complexității, dimensiunii și contextului istoric, centrele de livrare și sateliții existenți sunt grupați în 4 clustere, ca un pas intermediar către realizarea unei structuri integrate la nivel național. Acestea sunt: București, a cărui conducere a fost preluată de Francesco Giovanne; Cluj Napoca-Târgu Mureș, sub conducerea lui Adrian Roman; Iași-Galați-Suceava, sub conducerea lui Iulian Antonovici și Timișoara-Sibiu-Pitești-Craiova-Brașov, sub conducerea lui Iulian Tatarcan și a lui Alin Grama. Managerii celor patru clustere vor raporta direct către Roxana Cîrcu, alături de managerii din Bulgaria și Republica Moldova.  

În acest moment, peste 5.000 dintre angajații companiei sunt localizați în regiunea Europa Centrală (Bulgaria, Moldova, România) și lucrează pentru diverși clienți din industrii precum procesare plăți, servicii financiare, TMT (Tehnologie, Media si Telecom) sau logistică. Fiind una dintre cele mai mari companii de software de pe piața locală și în topul celor mai doriți angajatori, Endava este în proces continuu de extindere a echipei.

Continue Reading

#IT Revolution

Devhd, desemnată Premier Partner ServiceNow. 100% din veniturile companiei provin din export

Published

on

Compania românească Devhd a fost desemnată Premier Partner în cadrul programului de parteneriat al furnizorului global de soluții software ServiceNow. Devhd oferă clienților ServiceNow soluții digitale practice și sustenabile pentru transformare digitală, concentrându-se pe dezvoltarea și integrarea de aplicații de tip enterprise.

Devhd a intrat în programul ServiceNow Partner în mai 2022 pe segmentul dedicat furnizorilor tehnologici și, în doar câteva luni, a reușit să avanseze până la statutul de Premier Partner. Totodată, compania a devenit și partener ServiceNow pentru servicii.

Un partener tipic ServiceNow oferă până la cinci produse ServiceNow în una sau mai multe arii geografice (ServiceNow evaluează partenerii utilizând o metodologie bazată pe 4 criterii – capacitatea asumată, competențe, succesul în proiectele derulate și maturitatea de a lansa pe piață noi soluții). Desemnarea Devhd ca partener Premier reprezintă o recunoaștere a eforturilor și investiției depuse de compania românească pentru a se ridica la nivelul așteptărilor ServiceNow.

Noul statut va da un impuls de cel puțin 20% afacerilor locale și regionale ale Devhd. Compania are deja o amprentă puternică în industria auto, oferind soluții de transformare digitală companiilor globale implicate în cercetare, dezvoltare și producție de piese electronice, de siguranță sau alte componente pentru automobile. 

“Recent ServiceNow a anunțat că urmează să își extindă operațiunile în CEE (Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria și Grecia), făcând deja un prim pas prin deschiderea unui nou birou în Polonia. Suntem încântați să avem oportunitatea de a ne dezvolta și noi parteneriatul și rămânem în continuare hotărâți să investim în dezvoltarea practicii și a expertizei noastre pe toate liniile de produse ServiceNow”, spune Adrian Herdan, fondatorul Devhd.

În 2021, Devhd a înregistrat venituri totale de 675.000 euro și un EBITDA de 400.000 euro. Pentru 2022, compania românească estmează o creștere de 90% față de anul trecut, veniturilor urmând să ajungă la 1,1 milioane euro.

100% din veniturile Devhd provin din export, compania contribuind astfel la impactul impresionant pe care industria de software îl are la nivelul exporturilor totale ale României. Potrivit unui studio ANIS*, aproximativ 2 din 10 euro proveniți din export sunt aduși de companiile de software și servicii IT.

*Sursa: https://anis.ro/wp-content/uploads/ANIS_RB_Studiu-privind-impactul-industriei-SWIT_FINAL.pdf 

Fondată în 2016, Devhd este prima companie din România care și-a asumat rolul de a furniza soluții digitale personalizate pentru transformare digitală prin platforma ServiceNow.

De atunci, echipa a crescut la mai mult de 20 de specialiști certificați ServiceNow (25 de certificări principale, inclusiv Certified Technical Architect) și a finalizat mai mult de 100 de proiecte și 20 de aplicații pe platforma ServiceNow.

Continue Reading

Trending