Connect with us

#IT Revolution

Fitbit lansează Luxe, un dispozitiv elegant și inovator de monitorizare a stresului și condiției fizice

Published

on

 Fitbit anunță lansarea Fitbit Luxe™, un tracker elegant și inovator de monitorizare a condiției fizice, proiectat pentru evaluarea completă a stării de sănătate. Fitbit Luxe oferă sprijinul și motivația de care avem nevoie pentru a ne menține sănătoși prin funcții complexe, printre acestea numărându-se funcția de gestionare a nivelului de stres, monitorizarea automată a activității fizice, cât și analiza somnului. Toate aceste funcționalități sunt prezente într-o brățară elegantă și ușor de asortat. 

Luxe oferă acces la informații vitale despre starea de sănătate prin funcția Metrici de sănătate – interfață de înregistrare a parametrilor fizici monitorizați de aplicația Fitbit. Totodată, tracker-ul ajută utilizatorii să identifice rapid și ușor modificări ale stării de sănătate a organismului, precum creșterea nivelului de stres, oboseală accentuată sau alți indicatori ce pot semnala anumite semne de boală. La achiziționarea modelului Luxe se oferă și accesul gratuit la serviciul Fitbit Premium pentru o perioadă de 6 luni. Utilizatorii vor avea acces la experiența completă, cât și la o analiză amănunțită a informațiilor colectate. 

Product laydown photo of Fitbit Luxe.

Luxe este un tracker elegant, discret, prevăzut cu un ecran tactil color și o baterie cu autonomie de până la cinci zile. Design-ul versatil îl face confortabil și potrivit pentru purtare atât ziua, cât și noaptea. Poate fi asortat cu o multitudine de accesorii elegante. Luxe este disponibil pentru pre-comandă la prețul de 749 lei, cu livrare în întreaga lume începând din această primăvară. 

Pe parcursul ultimului an am fost puși în situația de a ne gândi diferit la ce înseamnă cu adevărat starea de sănătate și de bine a organismului. Am început să monitorizăm posibilele simptome ale COVID-19 și să vedem ce înseamnă stresul și anxietatea în lumea de astăzi. Chiar dacă putem spune că vedem schimbări în bine, tot trebuie menționat că nu a fost niciodată mai important decât acum să ne gestionam în mod holistic sănătatea”, a declarat James Park, VP, GM și co-fondator Fitbit.

Tocmai de aceea ne-am dublat eforturile pentru a putea introduce instrumente și analize inovatoare care dau posibilitatea utilizatorilor noștri să ajungă la o stare psihică echilibrată și un stil de viață activ. Am reușit progrese tehnologice semnificative cu modelul Luxe. Astfel, am creat un dispozitiv de monitorizare discret, elegant și cu o estetică modernă în care se regăsesc toate aceste funcționalități de top, multe dintre acestea fiind disponibile până acum doar pe smartwatch-urile Fitbit. Ne dorim să oferim aceste beneficii cât mai multor oameni din întreaga lume.” 

Înțelege și gestionează nivelul de stres pentru o stare de bine generală

Cu modelul Luxe, Fitbit introduce în premieră funcția inovatoare de management al stresului, disponibilă pentru prima dată pentru gama sa trackere. Înainte de pandemie, la nivel global, mai mult de o treime dintre oameni declarau că resimt niveluri importante de stres și griji. De la începerea pandemiei, procentul celor care sunt afectați de stres, atât la nivel mental, cât și fizic, a crescut până la 50%.

Scorul pentru management-ul stresului (Stress Management Score) este acum disponibil pe modelul Luxe și pe toate dispozitivele Fitbit care monitorizează ritmul cardiac. Acesta poate oferi evaluări zilnice privind capacitatea corpului de a face față la stres, analizând nivelul de activitate fizică, somnul și bătăile inimii. 

Cu serviciul Fitbit Premium, utilizatorii primesc o analiză detaliată a metricilor de monitorizare a nivelului de stres, ceea ce îi ajută să înțeleagă mai bine cum mișcarea fizică influențează sănătatea organismului, sau cum lipsa orelor necesare de somn afectează capacitatea de a face față grijilor. Tot aici întră și analiza răspunsului sistemului nervos, pentru a identifica reacții de tipul “Luptă sau Fugi” în baza datelor ritmului cardiac. Utilizatorii Premium au de asemenea acces la o suită de sesiuni de mindfulness și antrenamente, toate menite să reducă nivelul de stres.  

Lifestyle photo of gorjana with Fitbit Luxe.

Instrumente intuitive pentru a înțelege și gestiona starea de sănătate

Luxe oferă acces la o serie amplă de funcționalități care permit utilizatorilor să aleagă o abordare holistică pentru un stil de viață sănătos. Cu funcția Metrici de sănătate (Health Metrics Dashboard), utilizatorii pot observa direct în aplicația Fitbit evoluția stării de sănătate generală, cu informații despre respirație, ritmul cardiac în efort și în repaus, temperatura corpului și, în curând, saturația de oxigen din sânge. Schimbările bruște sunt semnalate ca potențiale semne de extenuare, stres sau răceală. 

În plus, varianta Premium permite monitorizarea trendurilor lunare și a parametrilor personali, atrăgând atenția atunci când una dintre valori iese din intervalul obișnuit. 

Ușor, subțire și cu o formă ergonomică, Luxe a fost proiectat pentru o purtare confortabilă, atât ziua, cât și noaptea, pentru monitorizarea orelor de somn. Scorul pentru Somn (Sleep Score) permite utilizatorului să înțeleagă mai bine calitatea orelor dormite, oferind în timp sprijin pentru creearea unei rutine. 

Pentru a asigura o viziune de ansamblu asupra stării de sănătate există și instrumente suplimentare de monitorizare pentru nutriție, hidratare, monitorizarea greutății și a ciclului menstrual, toate disponibile în cadrul aplicației Fitbit. Membri ce optează pentru abonamentul Fitbit Premium beneficiază de acces la peste 60 de materiale noi despre nutriție, inclusiv rețete sănătoase selectate de Fitbit. Pentru persoanele care suferă de diabet există și funcția de monitorizare a glicemiei în aplicația Fitbit, care afișează felul în care valoarea glicemiei variază de-a lungul zilei și cum interacționează cu alți metrici. În versiunea Premium, utilizatorii pot vedea cât de frecvent aceste valori se situează în intervalul dorit. Toate aceste informații sunt integrate într-un raport ușor de parcurs despre starea generală a organismului, ce poate fi extras și pus la dispoziția unei echipei medicale pentru o analiză aprofundată și relevantă pe termen lung. 

Rămâi motivat pentru a-ți atinge obiectivele de fitness

Activitatea fizică este o componentă cheie în obținerea unei stări bune de sănătate, dar din păcate COVID-19 a schimbat rutina de exerciții fizice a multor persoane. Fitbit, prin modelul Luxe, oferă noi metode și oportunități de păstrare a unei vieți active, indiferent de cum și unde utilizatorii aleg să facă sport. Cu ajutorul funcției de monitorizare 24/7 a ritmului cardiac, ce stă la baza multor instrumente de evaluare a sănătății de pe dispozitivele Fitbit, utilizatorul își poate urmări în timp real bătăile inimii pentru a măsura valoarea caloriilor consumate. De asemenea, poate alege dintre cele 20 de setări diferite pentru monitorizarea activității fizice precum golf, Pilates, spinning sau tenis. Pentru cei care preferă alergatul, mersul cu bicicleta sau drumețiile, există posibilitatea activării funcției GPS a telefonului pentru a înregistra în timp real ritmul și distanța parcursă. 

În decursul monitorizării activității fizice utilizatorul poate decide când să intensifice efortul și când să se relaxeze cu ajutorul funcției Zone de Minute Active (Active Zone Minutes), un proces personalizat de evaluare a activității fizice care ia în calcul timpul petrecut în fiecare etapă a ritmului cardiac, nu doar numărul de pași efectuați. Această funcție ajută la monitorizarea efortului moderat și intens, pentru a putea atinge nivelul săptămânal recomandat de 150 de minute de minute active, necesare pentru îmbunătățirea stării de sănătate. Ca o stimulare suplimentară pentru atingerea obiectivelor, mesajele de încurajare a mișcarii ajută la păstrarea unei vieți active și reduce perioadele de sedentarism. Versiunea Premium deblochează provocări speciale, jocuri și activități noi pentru a face mult mai distractiv drumul spre un stil de viață mai activ.

Rămâi conectat pe toată perioada programului zilnic

În plus față de toate aceste funcții dedicate stării de bine și ritmului de viață activ, pe tracker-ul Luxe se regăsesc și aplicații precum alarmă, cronometru și timer, care ajută în realizarea activităților cotidiene. Dispozitivul are o autonomie de până la cinci zile. Mai mult, utilizatorii primesc alerte pentru apeluri, mesaje și notificări de pe telefonul mobil, toate acestea putând fi personalizate în funcție de preferințele fiecăruia pentru o organizare cât mai eficientă a timpului. Compatibilitatea ridicată a modelului Luxe cu telefoanele cu sistem Android sau iOS și Google Fast Pair permit utilizatorilor să ducă o viață activă fără stresul unei eventuale deconectări de la alte dispozitive. 

Un obiect elegant care se simte firesc la încheietura mâinii 

Designul inovator al modelului Luxe aduce o formă fluidă, delicată, inspirată de corpul uman și se așază discret la încheietură pentru a da o experiență a purtării similară cu cea a unei bijuterii. Această performanță de design a fost realizată prin folosirea unor tehnici tradiționale de creare a bijuteriilor, adaptate prezentului, obținându-se astfel un finisaj extra lucios pentru carcasa din metal inoxidabil a modelului Luxe. Combinând eleganța și căldura unei piese de bijuterie artizanală cu un înalt nivel de precizie necesar activării tehnologiei cu senzori ultra sensibili, Fitbit Luxe este unul dintre cele mai elegante și confortabile dispozitive create până acum. Este disponibil cu numeroase accesorii de mărimi și culori diferite, pentru o purtare 24/7.   

Pentru a oferi un stil și mai sofisticat, Fitbit s-a parteneriat cu brandul american de bijuterii gorjana. Cureaua metalică Parker Link într-o nuanță discretă de auriu, disponibilă cu ediția specială a Fitbit Luxe, transformă dispozitivul de monitorizare într-o bijuterie sofisticată.

Având ca principale obiective confortul și simplitatea, Luxe este cel mai subțire dispozitiv de monitorizare cu ecran tactil al producătorului, ce vine cu o varietate bogată de fețe pentru ceas și este primul model cu ecran color de la Fitbit. Funcționalitățile simple și intuitive de swipe și tap ale modelului Luxe oferă utilizatorilor acces facil la statisticile zilnice, notificări și acces la principalele funcții dedicate sănătății și monitorizării activității sportive. Toate acestea într-un design compact, elegant și fără butoane. 

Prețuri și disponibilitate

Luxe este disponibil la pre-comandă începând de astăzi pe site-ul oficial Fitbit.com, disponibil și în România, livrare începând din această primăvară. Luxe va fi disponibil la prețul de 749 lei, încluzând și 6 luni de acces gratuit la serviciul Fitbit Premium, ce ar fi valorat 295 lei. Cu aproape 1 milion de membri abonați, după cele 6 luni de gratuitate oferite la achiziția unui Fitbit Luxe, serviciile Premium vor fi disponibile la 8.99 euro/lună sau 79.99 euro/an. Opțiunile Premium sunt accesibile în 18 limbi, din peste 40 de țări. Gama de accesorii și culori ale brățării Luxe variază de la 149 lei până la 449 lei euro. Ediția specială gorjana pentru Fitbit Luxe este disponibilă pentru pre-comandă la prețul de 199.95 euro, cu disponibilitate din luna iunie.  

Fitbit ajută oamenii să ducă vieți mai sănătoase și active prin accesul la informații, inspirație și sfaturi practice pentru a-și atinge obiectivele. Fitbit creează produse și experiențe care motivează utilizatorii să aibă o viață mai sănătoasă. Produsele Fitbit se găsesc în peste 39,000 de magazine, din peste 100 de tări. Gama variantă de produse inovatoare include Fitbit Sense™, familia de smartwatch-uri Fitbit Versa™ , Fitbit Charge 4™, Fitbit Inspire 2™Fitbit Luxe™, dispozitivele de monitorizare Fitbit Ace 3™  și cântarul inteligent Fitbit Aria Air.

Platforma Fitbit oferă informații și sfaturi personalizate prin intermediul aplicațiilor interactive, printre care Fitbit, Fitbit Coach și sistemul de operare Fitbit OS pentru smartwatch-uri. Fitbit Premium oferă sprijin avansat direct în aplicația Fitbit pentru îndeplinirea obiectivelor de fitness și sănătate. Fitbit Premium + Health Coaching oferă one-on-one training virtual cu experți ce se bazează pe datele utilizatorului pentru programe ghidate. Fitbit Health Solution lucrează la îmbunătățirea soluțiilor prin care angajatorii, cei care lucrează în asigurări și alte persoane din domeniul asistenței medicale să poată îmbunătati sănătatea oamenilor.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#IT Revolution

Platformele de fake-news câștigă anual 2.6 miliarde de dolari din reclame. Dragoș Stanca, președinte BRAT: „În web2.0, adevărul a devenit neproductiv”

Published

on

În timp ce jurnalismul se confruntă la nivel internațional cu o subfinanțare masivă, platformele de dezinformare câștigă, anual, 2.6 miliarde de dolari din campanii publicitare finanțate de cele mai importante companii multinaționale, potrivit estimărilor NewsGuard.

Dragoș Stanca, președinte BRAT, afirmă că giganții din industria tehnologiei informației au democratizat atât producția de conținut cât și posibilitatea de monetizare a acestuia prin publicitate. Însă, din cauza respectivului model de business, cea mai importantă nevoie comercială a devenit cantitatea conținutului consumat, și, prin urmare, calitatea acestuia a scăzut progresiv. 

„Cu cât produci mai multă audiență cu atât faci mai mulți bani. În web2.0, undeva pe parcurs, adevărul a devenit neproductiv din punct de vedere comercial. Și atunci au apărut fake-news, clickbait și alte metode prin care suntem, cumva, ținuți captivi să consumăm cât mai mult conținut, să producem cât mai multe afișări, ca acestea să fie vândute cât mai ieftin și să ajungă la cât mai mulți clienți care să plătească astfel de campanii publicitare. Deci, cumva, principiile fundamentale ale relației dintre public, jurnaliști, comercial și editorial s-au fracturat total,” a afirmat Dragoș Stanca în cadrul conferinței The Stakeborg Talks, moderată de Vlad Mercori. 

Viitorul jurnalismului: Descentralizarea platformelor media prin blockchain

Potrivit președintelui BRAT, în web2.0, algoritmii platformelor de social media sunt setați să ne ofere preponderent spre consum conținut care ne place, determinându-ne astfel să petrecem cât mai mult timp conectați și, implicit, să consumăm cât mai multe spoturi publicitare și alte tipuri de conținut comercial.  

„Acest lucru ne duce într-o direcție nebună în care nu mai avem răbdare unii cu alții, nu mai știm să deosebim dezinformarea de informație legitimă, credem că toți jurnaliștii sunt corupți și că nimeni nu mai face conținut cu bună credință ci doar din interes comercial. Toate aceste lucruri vor trebui corectate în timp,” a adăugat Dragoș Stanca în cadrul dezbaterii The Stakeborg Talks. 

Potrivit acestuia, prin adoptarea tehnologiei blockchain, creatorii de conținut au capacitatea de a recâștiga încrederea publicului. 

„Descentralizarea în content ar însemna, în principiu, transparentizarea totală a proceselor care pot avea impact în politicile editoriale. Acest lucru poate însemna, de asemenea, faptul că oamenii vor cunoaște regulile jocului de la început și că ele nu pot fi schimbate pe parcurs, fiind înscrise într-un block al unui blockchain. De exemplu, Facebook a schimbat regulile jocului de sute de ori pe parcursul contractului pe care, prin termeni și condiții, îl are cu toți utilizatorii platformei. 

În al doilea rând, vorbim de partea de răspundere. Poți verifica dacă o știre a fost modificată, dacă o fotografie, care este și NFT, este cea originală sau dacă este trucaj. Nu mai poți fi manipulat atât de ușor crezând că ți se confirmă biasurile. Cred că principiile blockchainului, împreună cu etica jurnalismului hardcore, pot naște un ecosistem mult mai sănătos,” a adăugat Dragoș Stanca.

Generalizarea, mama autocrației

Dragoș Stanca afirmă că, într-adevăr, o mare parte din media a fost viciată și și-a trădat misiunea, fiind infestată de interese nelegitime, însă există în continuare jurnalism onest care servește interesului public.

„Generalizarea este mama autocrației și apoi a dictaturii. Există nuanțe: Nu toți sunt la fel. Dau foarte des acest exemplu: Gândiți-vă că o bună parte din redacția de la Recorder și o bună parte din redacția de la Rise Project sunt oameni care au lucrat la Antena 3. Asta nu înseamnă că dacă au lucrat la Antena 3 îi caracterizează politica editorială a postului. Înseamnă că ei aveau o conștiință a lor, au plecat și și-au făcut treaba în continuare. Generalizarea și lipsa de atenție la nuanțe e incredibil de dăunătoare”, avertizează Dragoș Stanca. 

Invitatul lui Vlad Mercori în cadrul dezbaterii „The Stakeborg Talks” și-a încheiat într-o notă optimistă intervenția, susținând că omenirea se află încă la început de drum din punct de vedere al evoluției.

„Avem, la urma urmei, doar 70.000 de ani de când am ieșit din grote. Mi se pare că e foarte devreme în istoria umanității. (…) Gândește-te ce am reușit de la aselenizare și până în prezent. Aselenizarea a fost făcută cu un computer IBM care avea o putere de vreo 1.2 milioane de ori mai mică decât un smartphone mediu. Deci, s-a dus un nebun pe lună operat de un computer care era de peste un milion de ori mai slab decât un smartphone mediu. Și asta am făcut din 1969 până acum. Este absolut fabulos ce am reușit. Dacă ne mai dăm răgaz măcar 80-100 de ani s-ar putea să fim extrem de plăcut surprinși de cât de buni suntem. Deci, cred că e foarte relativ să punem ștampile,” a conchis Dragoș Stanca. 

Despre Stakeborg 

Seria de conferințe „The StakeBorg Talks” își propune să promoveze oportunitățile economice și culturale pe care tehnologia blockchain le poate genera, fiind organizate de startupul autohton Stakeborg. Dincolo de noul format al „The StakeBorg Talks”, startupul fondat de Vlad Mercori își asumă un rol de educare a opiniei publice prin intermediul canalelor de Youtube Stakeborg, StakeBorgDAO, al newsletterului The Crypto Insider și al cursului de alfabetizare cu tehnologia blockchain – Stakeborg Academy. Totodată, Stakeborg a dezvoltat prima organizație autonomă descentralizată din România – StakeBorgDAO, cu peste 1000 de membri organizați pe Discord, propunându-și să încurajeze adopția industriei blockchain și să susțină proiecte autohtone inovative din industria crypto.

Continue Reading

#IT Revolution

Peste 500 de tineri au participat la programele de învățare organizate gratuit de Endava

Published

on

Endava, compania britanică de software prezentă pe piața locală cu 10 centre de livrare, se implică activ în dezvoltarea comunității prin programele destinate celor aflați la început de drum în IT. În prima jumătate a anului 2022, peste 500 de tineri din România, pasionați de tehnologie și interesați de oportunitatea unei cariere sau perspective de creștere în IT, au beneficiat gratuit de programele de învățare oferite de Endava.

Sub îndrumarea unui mentor, tinerii interesați de o carieră în IT au ocazia să-și îmbunătățească abilitățile tehnice sau de relaționare și să câștige experiență, implicându-se direct la proiectele companiei. Endava oferă diverse programe pentru tineri precum Internship-uri și inițiative destinate studenților și absolvenților unor facultăți cu profil tehnic (sub denumirea de „Graduate Programmes” și programe de training „School for…” pentru cei care își doresc să înceapă o carieră în IT, indiferent de experiența anterioară.

„Endava contribuie constant la dezvoltarea profesională a celor aflați la început de drum în domeniul IT prin programe destinate lor. Cu fiecare nouă generație care ne trece pragul, sunt plăcut surprinsă să văd cât de curioși sunt tinerii și cât de dornici să-și dezvolte abilitățile tehnice încă de pe băncile facultăților. De asemenea, o dată cu tinerii care aduc idei noi, energie și soluții inovative pentru viitor, le sunt recunoscătoare mentorilor și trainerilor care asigură participanților o experiență valoroasă pe parcursul duratei acestora, oferindu-le constant suport și feedback. Pentru anul viitor ne dorim să continuăm aceste programe de învățare, să construim relații strânse cu universitățile și comunitățile tehnice, dar și să dezvoltăm constant inițiative noi, adaptate nevoilor de pe piață și tehnologiilor aflate mereu în schimbare”, a declarat Monica Daliu, Regional Head of People Development and Recruitment, Central Europe.

Programele de Internship sunt destinate studenților – de la facultățile cu profil tehnic – și le oferă participanților șansa de a face primul pas spre o carieră de succes în industria de IT. Pe durata lor, aceștia au ocazia să-și îmbunătățească abilitățile tehnice, să se dezvolte profesional și personal. Programele “Graduate” sunt module de pregătire intensivă pentru absolvenții facultăților cu profil IT. Aceștia au ocazia să lucreze la proiecte reale cu expunere către o gamă largă de industrii. Programele de training  „School for…”, implementate pentru prima dată în 2015, sunt destinate tuturor celor care își doresc să îmbrățișeze o carieră în IT, indiferent de background și nivelul de experiență. Pe toată durata acestora, participanții au ocazia să facă cunoștință cu mediul de lucru Endava, să învețe de la experți în domeniu și să-și construiască relații de colaborare de lungă durată. 

De la începutul acestui an, compania a oferit peste 120 de oportunități de Internship, iar peste 380 de tineri au avut ocazia să se dezvolte pe arii precum Development, Testing, Java, Python, DevOps, QA sau .NET prin intermediul inițiativelor „School for…” și „Graduate”. Printre aceștia se numără și Silvana Mîndreanu, care ne spune că asemenea proiecte sunt o oportunitate excelentă pentru a învăța ceva nou, dar și pentru a începe o carieră în IT. 

„Cursurile din cadrul acestui program sunt ținute de către profesioniști din cadrul companiei și ai încrederea că cei care țin cursurile vor fi deschiși și vei putea apela oricând la ei atunci când ai neclarități. Cu siguranță, existența mentorilor într-un proces de învățare este esențială. Fără mentori care să îți dea încredere în permanență și care să te motiveze, nu ai reuși într-un timp atât de scurt să îți depășești limitele și să ajungi la un nivel înalt de cunoștințe”, a spus Silvana Mîndreanu, Tester Endava București 

Parteneriatul dintre companii și universități, esențial pentru formarea viitorilor IT-iști

Parteneriatele cu universitățile sunt o altă punte către comunitate, dar și o tradiție a companiei, continuată și anul acesta prin cursuri predate de către profesioniștii Endava. Peste 100 de studenți au beneficiat de programe de practică în colaborare cu Universitatea București, ASE, Universitatea Babeș-Bolyai Cluj, Universitatea Transilvania din Brașov și Universitatea din Pitești. Tot în parteneriat cu universitățile, compania a sprijinit sesiuni științifice de prezentare a lucrărilor de licență și conferințe și evenimente pentru studenți precum „Zilele carierelor”, „Festival de cariere”, „Stagii pe bune”, „ESN Romania’s Spring National Assembly 2022” sau „Sesiunea de Comunicări Științifice Studențești”. De asemenea, compania a continuat să fie alături de asociațiile studențești unde a oferit diverse inițiative de mentorat pe subiecte precum Game Development, Java, sau Lambda AWS. 

Endava oferă constant oportunități de învățare pentru tinerii interesați de o carieră în IT. Mai multe detalii despre programele disponibile și modalitățile de aplicare găsiți pe site-ul și paginile de social media ale companiei. 

Continue Reading

#BrandsTalk

Cum arată noile sedii dechise de Ubisoft România

Published

on

Ubisoft România, liderul pieței locale de gaming, anunță schimbări majore pentru studiourile din București și Craiova. Două noi sedii au fost special amenajate pentru a reflecta ADN-ul de entertainer al companiei și au fost recent inaugurate de cei aproape 2.000 de angajați. 

Situat în incinta ansamblului J8 Office Park, noul sediu din București dispune de o suprafață totală de 23.000 metri pătrați și reunește, în total, 1.800 de angajați. Schimbarea este prezentă și în Craiova, unde cei 150 de angajați ai studioului s-au mutat deja în incinta Electroputere Parc, într-un spațiu cu o suprafață totală de 2.000 mp. 

Ubisoft Craiova

Noile sedii pun la dispoziția angajaților condiții optime pentru desfășurarea activității și marchează un nou început pentru Ubisoft România. Evenimentele fac parte din strategia pe termen lung a companiei, care își propune să devină lead-site pentru viitoare titluri și proiecte internaționale Ubisoft și, astfel, să poziționeze România pe harta marilor jucători din industria de gaming. 

Ubisoft Craiova

Studiourile au fost amenajate punând accent pe starea de spirit a angajaților, pe dezvoltarea productivității și creativității lor și includ numeroase spații de recreere, săli de jocuri, spații comune de lucru, birouri individuale, săli de întâlnire și spații generoase pentru luat masa, de tip cafeteria. Noile birouri reflectă cultura ambițioasă a companiei, aceea de a crea un mix de experiențe și beneficii care să răspundă nevoilor diverse ale angajaților, din București și Craiova.

Ubisoft București

Cele două studiouri au celebrat inaugurarea sediilor prin activități interne, care au inclus și prezența unor food truck-uri și a unei cabine foto în fiecare locație, ocazie cu care angajații s-au revăzut și reconectat, după doi ani de work from home.

Ubisoft București

“Toți angajații noștri din București și Craiova au acum un spațiu de lucru modern, care să răspundă tuturor nevoilor lor. Cele două birouri ne oferă mediile potrivite pentru dezvoltarea noilor experiențe de entertainment cu impact la nivel global, dar și pentru îndeplinirea unei noi ambiții – aceea de a deveni un hub regional al industriei de gaming. Aceste lucruri reprezintă doar un prim pas în drumul nostru de a transforma Ubisoft România în cel mai dorit angajator din industria de entertainment și tech. Cu acest gând, am lansat recent și o serie de programe interne, destinate tuturor angajaților, cu focus pe zonele de well-being, learning și development, iar acesta este doar începutul”, spune Cristian Pană, Managing Director Ubisoft România și Serbia.

Ubisoft București

Ubisoft România, liderul pieței locale de gaming

De 30 de ani, încă de la deschiderea studioului din București în 1992, Ubisoft România a fost și rămâne un pilon strategic important pentru dezvoltarea companiei la nivel global, sediul din București fiind și primul studio deschis în afara granițelor franceze și al doilea cel mai mare din lume. 

Echipele locale au deja o expertiză consacrată în co-dezvoltarea, alături de alte studiouri Ubisoft, a numeroase titluri și francize internaționale. În continuare, una dintre ambițiile companiei este să devină lead-site pentru noi proiecte Ubisoft, lucru care va contribui la poziționarea României pe harta marilor jucători de gaming din piața internațională.

Odată cu relocarea celor două sedii, din București și Craiova, Ubisoft România își consolidează poziția favorabilă în industria de gaming, una dintre cele mai dinamice și atractive sectoare de angajare căutate de Mileniali și generația Z. În prezent, compania deține mai mult de o treime din forța de muncă din industrie pe plan local și caută în continuare talente pentru pozițiile deschise în toate departamentele, disponibile aici

Echipa globală Ubisoft, de 20.000 de angajați, lucrează în peste 40 studio-uri din întreaga lume, având o misiune comună – aceea de a îmbogăți viețile jucătorilor cu experiențe de gaming originale și memorabile. Aceeași ambiție se regăsește și în cadrul Ubisoft România, unde sunt create jocuri care ajung la milioane de oameni de pe tot globul. Studiourile din țară co-crează alături cu alte studio-uri Ubisoft de top la dezvoltarea de lumi iconice în industria de entertainment – de la Assassin’s Creed si Tom Clancy’s Ghost Recon, la Watch Dogs, Just Dance și multe alte proiecte care urmează să fie anunțate.

Continue Reading

Trending