Connect with us

Business

Green Alley este agentul exclusiv al Marina Blu

Published

on

Compania de consultanță și intermediere imobiliară, Green Alley, anunță un nou ansamblu rezidențial exclusiv în portofoliu: Marina Blu, un proiect premium, cu 87 de apartamente de vacanță, localizat în centrul stațiunii Mamaia, pe malul lacului Siutghiol, vis a vis de hotelul Iaki, în proximitatea hotelului Rex. 

Am început construcția în toamna anului 2020, iar livrarea este prevăzută pentru luna iunie 2022”, explică Iani Cușu, președinte Real Estate Investment, dezvoltatorul proiectului, adăugând: ”Având în vedere poziționarea pe malul lacului, am acordat o atenție deosebită lucrărilor la fundație, care s-au întins pe o perioadă de peste trei luni, pereții perimetrali de 60 cm grosime fiind executați la o adâncime de 12 m până la stratul de argilă, pentru a crea o structură etanșă, sub nivelul pânzei freatice dintre lac și mare. Astfel, a fost realizată o structură etanșă, de tip bunker, eliminând riscul infiltrațiilor. Tehnica de execuție a pereților mulați este bazată pe realizarea unei structuri perimetrale compacte din beton hidrostatic cu armătură din oțel, singurul proiect din Mamaia cu o astfel de fundație.” 

Proiectul Marina Blu are un mix locativ compus din studio-uri și apartamente cu două, trei și patru camere. Prețurile pornesc de la 79.500 Euro + TVA pentru un studio, 112.000 Euro + TVA pentru două camere și 139.500 Euro + TVA pentru trei camere. Toate apartamentele au suprafețe mari și zone vitrate generoase, cu vedere spre lacul Siutghiol sau Marea Neagră. 

Pentru acest proiect targetăm investitorii interesați de plasarea economiilor într-un proiect cu totul deosebit, amplasat în centrul stațiunii Mamaia, precum și familiile în căutarea unei locuințe de vacanță pe litoral”, spune Alina Verdeață, Managing Partner, Green Alley, agentul exclusiv al proiectului. 

Marina Blu se distinge prin eleganța arhitecturii și un confort sporit datorat unor finisaje precum fațade ventilate, tâmplărie tripan Schüco, aer condiționat Daikin și obiecte sanitare Grohe și Geberit. Pereții despărțitori dintre apartamente sunt fono-termo izolați, nu există grinzi în interiorul încăperilor, holurile de acces au lumină naturală, iar proiectul va beneficia de două lifturi panoramice de opt persoane. 

DESPRE GREEN ALLEY: Compania a fost înființată de Alina Verdeață, un profesionist cu 17 ani în piața imobiliară, fost Managing Partner Coldwell Banker. Green Alley oferă servicii integrate de consultanță, marketing și vânzări dezvoltatorilor și investitorilor rezidențiali. Compania are un portofoliu de imobile tranzacționate cu valoare de 400 milioane EUR și o echipă de 14 profesioniști.

DESPRE DEZVOLTATOR: Proiectul este dezvoltat în asociere de Real Estate Investment și Port Shipping & Engineering, un grup de companii care activează în domeniul construcțiilor civile și industriale, precum și al operațiunilor portuare, cu peste 10 ani de activitate și 150 de proiecte în portofoliu.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#News

Di-Pet Centrum estimează afaceri cu 80% mai mari în 2022, iar pe termen mediu și lung vrea să devină spital veterinar

Published

on

Într-o piață pe cât de concurențială pe atât de exigentă cu jucătorii, cea a clinicilor veterinare, Di-Pet Centrum are planuri ambițioase pe termen mediu și lung, între care să devină spital veterinar și să dezvolte serviciul de pethotel. Cu două cabinete veterinare deschise în București, fiecare dispunând de un petshop și o farmacie, compania mizează pe afaceri cu 80% mai mari în 2022, prin comparație cu 2021, până la 360.000 de euro, într-un moment delicat din punct de vedere economic, marcat de ceșterea inflației. 

”Este un domeniu în care, dacă nu ești suficient de bun în ceea ce faci, piața te exclude în mod natural. Un medic insuficient pregătit nu poate rămâne mult timp angajatul unei firme, iar un cabinet neperformant, nu supraviețuiește”, spune Ileana Cristina Alecsandri, medic veterinar de profesie și proprietara Di-Pet Centrum, care ține foarte mult la performanță și servicii de calitate în businessul său. 

Deși anii marcați de pandemia de COVID-19 au fost dificili, afacerea Di-Pet Centrum a avut o traiectorie bună, care a culminat, anul acesta, cu regândirea strategiei de dezvoltare. Un pas important a fost și relocarea celui de-al doilea cabinet, deschis în Dorobanti în 2020 (care funcționa într-un spațiu de 80 mp în interiorul unui comercial), în același cartier, dar într-o vilă cu o suprafață mult mai generoasă, de 320 mp. Cabinetul este dispus astăzi pe două niveluri, cu o curte exterioară de 700 mp, unde pot fi parcate șase mașini. ”Aici intenționăm să extindem pe încă un nivel, care va însemna un plus de 120 mp de spațiu, până la un total de aproape 450 mp”, notează Ileana Cristina Alecsandri. De altfel, extidenderea acestui spațiu reprezintă un pas mai aproape de dorința de a transforma această locație într-un spital veterinar, un proiect luat în calcul pe termen mediu și lung. 

În total, suma investită în acest cabinet, din momentul în care s-a lansat, în 2020 și până acum, a fost de 220.000 de euro, cu tot cu relocare și cheltuielile pentru instalare, cu dotarea lui la standarde superioare, dar și pentru personalul necesar astfel încât să funcționeze optim.

Odată cu relocarea, în locația din Dorobanți a devenit disponibil și serviciul de pethotel pentru clienții care, atunci cand pleacă în vacanță, nu au unde să își lase animalul. ”Acest lucru este în primul rând un beneficiu pentru proprietarii de animale cu afecțiuni cronice, care necesită supraveghere medicală periodică. Este mult mai confortabil pentru un client să își lase animalul în grija medicilor care cunosc istoricul lui medical. Oferim acest serviciu gratuit celor care au adoptat un animal de la Asociația Pisici pe Creier, cu care noi colaborăm”, continuă Ileana Cristina Alecsandri.

Și petshop, dar și farmacie

Adiacent celor două cabinete veterinare, s-au dezvoltat și segmentele de petshop și farmacie, scopul fiind ca un client care vine cu animalul de companie pentru o problemă medicală să gasească în același loc și medicamentele recomandate, dar și hrana necesară. 

În 2022, cifra de afaceri estimată de Ileana Cristina Alecsandri pentru Di-Pet Centrum este de aproximativ 360.000 euro, în creștere cu 80% față de anul trecut, lucru posibil datorită investițiilor realizate în ultimul timp, dar mai ales datorită relocării cabinetului din Dorobanți într-un spațiu mai mare. 

Compania a fost înființată în 2007, iar la momentul respectiv Ileana Cristina Alecsandri era asociată cu un partener de afaceri într-o altă firmă cu același profil. Ulterior, aceasta a decis, împreună cu partenerul său, să se separe, iar din 2019 este unicul proprietar al firmei Di-Pet Centrum, la momentul respectiv având un singur cabinet deschis, cel din Crângași. 

Ileana Cristina Alecsandri va continua și de aici înainte să își crească afacerea pe mai multe paliere, readaptându-și strategia îndiferent de crizele de piață care apar, așa cum s-a întâmplat și în perioada pandemiei de COVID-19. 

Conflictul din Ucraina afectează afacerea sa în aceeași măsură în care afectează orice altă afacere, prin creșterea inflației, creșterea prețurilor de achiziție și a cheltuielilor generale. De altfel, odată cu decizia de a reloca unul dintre cele două cabinete, un argument decisiv în alegerea noii locații din Dorobanți a fost că funcționează pe bază de energie verde, fiind vorba de o casă independentă energetic, alimentată de un sistem complex de panouri solare și convertoare. 

Continue Reading

#Auto

Studiu EY: Pentru prima dată, peste 50% dintre cumpărătorii de automobile la nivel mondial caută un vehicul electric

Published

on

Numărul de consumatori care doresc să cumpere vehicule electrice (VE) a atins un punct de cotitură la nivel mondial, potrivit celui mai recent raport EY Mobility Consumer Index, care arată că 52% dintre respondenții care doresc să cumpere o mașină vor să cumpere una electrică. Este pentru prima dată când acest număr a depășit 50%, ceea ce reprezintă o creștere de 22 de puncte procentuale în doar doi ani.

Sondajul realizat în rândul a 13.000 de persoane din 18 țări arată că cei mai hotărâți să cumpere un vehicul electric sunt cumpărătorii de automobile din Italia (73%), China (69%) și Coreea de Sud (63%), în timp ce consumatorii din Australia (38%) și SUA (29%) sunt cel mai puțin hotărâți. 

Preocupările legate de mediu sunt menționate ca fiind principala motivație a respondenților pentru cumpărarea unui autoturism electric (38%), deși creșterea penalizărilor pentru vehiculele cu motor cu combustie internă (ICE) a apărut pentru prima dată ca o preocupare semnificativă (34%).

Cristian Cârstoiu, Partener, Consultanţă, EY România: „În mod nesurprinzător, clienții din China și Coreea de Sud, care ocupă primele două poziții la nivel mondial în ceea ce privește raportul dintre numărul de BEV+PHEV (electrice și hibrid plug-in) per încărcător, se află pe locurile 2 și 3 la nivel mondial în topul celor interesați să cumpere un VE. Prezenţa Italiei în fruntea listei, în ciuda unei pregătiri mai slabe a infrastructurii și a unei subvenții mai mici pentru VE decât în alte țări din UE, reprezintă o constatare interesantă, care ar putea fi atribuită altor criterii, cum ar fi o populație conștientă de problemele de mediu.”

Randy Miller, EY Global Advanced Manufacturing & Mobility Leader: „Nu există nicio îndoială că majorarea prețului combustibililor la nivel mondial a contribuit la scumpirea motoarelor cu combustie internă, dar preocupările legate de mediu rămân, de asemenea, în fruntea listei de motivații. Depinde acum de industrie să satisfacă această cerere. Dacă producătorii nu sunt deja conștienți de această tendință, sunt în urma trendului și trebuie să recupereze rapid.”

Încrederea în autonomia de încărcare

Sondajul arată, de asemenea, că cei care dețin deja vehicule electrice sunt mai puțin îngrijorați de “anxietatea legată de autonomie” (cât de mult pot parcurge vehiculele electrice cu o singură încărcare) sau de infrastructura de încărcare. Principala motivație pentru cei care cumpără pentru a doua oară un VE este faptul că “vehiculele electrice au acum o autonomie mai mare”, iar doar 27% dintre proprietarii de vehicule electrice sunt îngrijorați de infrastructura de încărcare, comparativ cu 36% dintre cei care nu au în prezent un VE.

Pentru a marca aniversarea a 30 de ani de activitate continuă în România, s-a lansat campania EY: 30 pentru România, care se va derula pe tot parcursul anului 2022. Vor fi aduse în atenția publică proiecte, personalități și momente care au marcat progresul României în 30 de ani, se vor derula inițiative colaborative de implicare comunitară împreună cu parteneri și colaboratori EY.

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 312.250 de angajați în peste 700 de birouri în 150 de țări și venituri de aproximativ 40 miliarde de USD în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2021. Rețeaua lor este cea mai integrată la nivel global, iar resursele din cadrul acesteia îi ajută să le ofere clienților servicii prin care să beneficieze de oportunitățile din întreaga lume.

Prezentă în România din anul 1992, EY este liderul de pe piața serviciilor profesionale. Cei peste 800 de angajați din România și Republica Moldova furnizează servicii integrate de audit, asistență fiscală, juridică, strategie și tranzacții, consultanță către companii multinaționale și locale. Avem birouri în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Chișinău. EY România s-a afiliat în 2014 singurei competiții de nivel mondial dedicată antreprenorialului, EY Entrepreneur Of The Year. Câștigătorul ediției locale reprezintă România în finala mondială ce are loc în fiecare an, în luna iunie, la Monte Carlo. În finala mondială se acordă titlul World Entrepreneur Of The Year.

Continue Reading

#News

Complice.ro: 95% dintre experiențele pentru companii au revenit în offline

Published

on

Odată ridicate restricțiile, companiile din România au reacționat imediat și au reluat evenimentele organizate pentru echipe în offline, arată datele Complice.ro, furnizor de soluții experiențiale pentru corporate și residential. Astfel, în prima parte a anului, 95% dintre solicitările pentru  programele de reward & recognition au fost pentru experiențe      offline, o creștere cu peste 40% față de perioada similară din 2021. De asemenea, numărul solicitărilor pentru evenimente experiențiale organizate de companii pentru angajați și parteneri s-a dublat comparativ cu același interval al anului trecut.

Mai mult de jumătate dintre clienții Complice.ro din segmentul corporate au solicitat în prima parte a anului organizarea de evenimente experiențiale offline. Acestea au ca obiectiv principal crearea unei coeziuni între angajați sau între companie și partenerii de business cu care nu s-au văzut fizic deloc sau aproape deloc, de la debutul pandemiei. Spre deosebire de perioada pre-pandemică, aceste acțiuni presupun micro-interacțiuni, în echipe de 8-12 persoane, în cadrul cărora se urmărește îmbinarea abilităților profesionale cu pasiunile acestora. 

Experiențele au devenit în ultimii doi ani preferate de companii și parte importantă în strategia de employee engagement. Observăm o creștere tot mai mare a ponderii celor care își doresc să integreze astfel de evenimente în viața angajaților, pentru că au putut cuantifica efectele benefice ale acestora în conectarea echipelor și impactul experiențelor asupra productivității individuale. Echipele acum au nevoie să fie stimulate creativ, iar soluțiile oferite de noi contribuie astfel la creșterea gradului de retenție a angajaților, a precizat Oana Pascu, fondator Complice.ro.

Top experiențe preferate de companii pentru angajați

Pentru a-și îndeplini aceste obiective, se conturează o preferință a companiilor de a oferi astfel de experiențe recurent.  Ședințele strategice, review-urile de rezultate sau ședințele cu partenerii de business au devenit astfel mai creative, trecând din mediul online sau de la birou în spații neconvenționale, cum ar fi într-o prăjitorie de cafea sau într-un atelier de brewing.

Printre cele mai apreciate experiențe planificate de Complice.ro pentru companii în prima parte a acestui an se numără atelierele de cupaje, degustările private de băuturi sofisticate, seri private de tip casino, treasure hunt personalizat, cursuri de supraviețuire sau workshopuri de cooking. Bugetul alocat pentru astfel de experiențe în echipă a variat de la 25 – 500 euro/angajat, în funcție de tipul de experiență și infrastructura necesară.

Bugetul alocat pentru cadouri corporate individuale – 73 de euro/persoană

O creștere se remarcă și la nivelul experiențelor individuale, preferate în cadrul inițiativelor de reward & recognition. Pentru aceste acțiuni, majoritatea clienților corporate au preferat să ofere pachete de experiențe la alegere, cu buget predefinit, media pentru aceste achiziții fiind de 73 euro/persoană.

Flexibox este opțiunea preferată de companiile care își doresc să-și recompenseze angajații sau partenerii într-un mod creativ. De multe ori pachetele sunt personalizate, iar destinatarul poate alege fie o experiență individuală, fie una chiar alături de familie. Componentele wellness și life-work balance au devenit o prioritate pentru multe companii. Această direcție s-a remarcat în perioada pandemiei, dar cu siguranță va rămâne în pachetul de beneficii și în perioada următoare, a mai precizat Oana Pascu.

Top experiențe preferate vara

Experiențele de grup, fie că vorbim de segmentul corporate sau cel residential sunt de altfel preferate de clienții Complice.ro, în special pe fondul celor doi ani de restricții.

Clienții noștri își doresc să trăiască experiențe inedite alături de cei dragi, familie sau prieteni, prin urmare am inclus în portofoliu o serie de noi experiențe care se adresează grupurilor mici, inclusiv familii cu copii. Se observă o tendință de a petrece timp în natură, de a căuta reconectarea, după o perioadă îndelungată și stresantă, așadar am creat pachete care să îmbine relaxarea cu aventura, dezvoltarea personală cu conectarea, adrenalina și ieșirea din zona de confort cu plăcerea de a face ceva complet diferit, a mai precizat Oana Pascu. 

Printre cele mai noi cadouri experiențiale adăugate în portofoliul Complice.ro se numără treasure hunt în parcurile din București sau în cele mai frumoase orașe din Romania (Brașov, Sinaia, Sibiu, Constanța), evadare în natură cu cazare în tiny houses, întreceri cu mașinuțe cu telecomandă, ateliere de gătit cu familia sau degustări de whisky ori gin, precum și extinderi ale portofoliului de experiențe ce includ adrenalină, cum ar fi sky diving indoor, survol și acrobații cu avionul de mici dimensiuni ori curse de mini-mașinuțe pe stradă.

Complice.ro este un magazin online specializat în cadouri și recompense experiențiale. Pachetele de experiențe sunt orientate atât către zona de business (oferind un portofoliu extins de tool-uri alternative de reward, recognition și incentive pentru angajați, clienți și parteneri de afaceri, dar și soluții creative pentru evenimentele corporate), cât și către zona residential (experiențe de dezvoltare personală, relaxare și adrenalină) pentru cei care își doresc să depășească sfera cadourilor-obiect.

În cei peste 6 ani de când activează pe piața cadourilor experiențiale, Complice.ro a livrat mai mult de 1600 de experiențe inedite pentru clienți din zonele corporate și residential, dintr-un portofoliu care include peste 250 de experiențe predefinite pe site, construite cu ajutorul a peste 150 de parteneri din București, dar și din restul țarii și chiar de peste hotare.

Continue Reading

Trending