109 views 3 mins 0 comments

Investiții totale de peste 10 milioane de euro pe piața românească

In #News, Business
May 26, 2021

Filiala românească a grupului Eglo Leuchten Austria, unul dintre cei mai mari producători de corpuri de iluminat din lume aniversează 25 de ani activitate pe piața locală cu peste 10 milioane de EUR investiți în dezvoltarea rețelei de show-room-uri proprii, angajați, magazine partenere și platforma proprie online. 

Cu o cifră de afaceri de 5,9 milioane de EUR anul trecut, planul nostru pe termen mediu este să deschidem magazine proprii în toate orașele cu peste 200.000 de locuitori, având în vedere un apetit în creștere pentru produse calitative de design interior pe piața românească”, spune Cătălin Dumitrașcu, General Manager, Eglo România. 

În contextul sistemului de work from home din ultimul an și al menținerii unui sistem hibrid pe termen mediu, specialiștii Eglo estimează o creștere de 15% pentru corpurile de iluminat pentru birou. În ultimul an compania a investit în digitalizare și perfecționarea platformei online, care îi permite să livreze acum în întreaga țară. Vânzările online au crescut cu 200% în ultimul an aprilie 2020-aprilie 2021 și își mențin trendul ascendent. 

Odată cu lansarea gamei EGLO Professional la nivel internațional, compania intenționează să abordeze segmentul Business to Business cu soluții personalizate care îmbină designul de înaltă calitate și funcționalitatea. ”Putem deservi dezvoltatorii de parcuri logistice cu soluții de iluminat industrial pentru hale, precum și investitorii în proiecte de birouri sau clădiri comerciale cu soluții spectaculoase de iluminat interior și exterior, respectând cele mai performante cerințe de proiectare” mai spune Cătălin Dumitrașcu. 

EVOLUȚIA EGLO ROMÂNIA, PE SCURT:  

  • 1996 – Infiintarea societatii EGLO Romania Prodexim SRL
  • 1996 – 2021 dezvolatare continua a colaborarii cu partenerii locali, retelelor de magaine DIY (Hornbach, Leroy Merlin) si magazinelor de mobila si decoratiuni (XXL Lutz, Casa Rusu, Kalenda)
  • 2008 – inaugurare sediu propriu în Măgurele, Ilfov: birouri & showroom de prezentare de 1.4000 mp, depozit de 3.300 mp, construite pe un teren de 9.000 mp. 
  • 2016 – inaugurare showroom Cluj-Napoca, suprafață de 500 mp.
  • 2017 – inaugurare showroom Timișoara, suprafață de 420 mp.
  • 2018 – inaugurare showroom Constanța, suprafață de 500 mp. 
  • 2018 – inaugurare showroom Afumați, Ilfov, suprafață de 850 mp.
  • 2019 – lansarea magazinului online propriu www.egloromania.ro
  • 2019 – inaugurarea primului magazin de tip Shop-in-Shop în Brașov. Acest concept a fost implementat dupa in magazinele partenerilor din Râmnicu Vâlcea, Slatina, Oradea, Suceava și Galați. 
  • 2020 – inaugurare showroom Sibiu, suprafață de 180 mp.
/ Published posts: 322

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro