Connect with us

Fashion

Ioana Dodan, fotograf și arhitect, lansează oficial un proiect unic în România: Atlasul iubirii de sine – Self Love Club

Published

on

Ioana Dodan, fotograf și arhitect, lansează oficial un proiect unic în România: Atlasul iubirii de sineSelf Love Club. Acesta reunește 200 de femei și bărbați care s-au oferit să-și expună în cadrul proiectului partea corpului de care sunt mai puțin mândri: cicatrici, celulită, calviție, genunchi, nas, coate sau coapse. Obiectivul proiectului este de a promova acceptarea și iubirea de sine, normalizând aparițiile neretușate și o relație cât mai echilibrată cu sinele. 

Prea mare, prea mic, prea urât, prea accentuat – sunt doar câteva dintre lucrurile pe care Ioana Dodan le-a auzit de la cei 200 de români care s-au înscris voluntar în proiectul Atlasul iubirii de sine – Self Love Club. Alunițe, vergeturi, celulită, kilograme în plus, genunchi ascuțiți, fire albe, riduri – așa-zisele defecte au fost fotografiate în detaliu, fiind de altfel vedetele acestui proiect. 

Întreaga idee a proiectului a pornit de la a normaliza diversitatea corpurilor oamenilor. Am fotografiat în detaliu fiecare parte a corpului mai puțin iubită tocmai pentru a o accentua și a o expune atât de evident încât să ne obișnuim cu ea, să ne dăm seama și să acceptăm că este de fapt acea parte din noi care ne face unici. Deschiderea și entuziasmul celor care au participat până acum la proiect mi-au confirmat că suntem dornici de a ne accepta, de a ne iubi așa cum suntem. Avem doar nevoie de un mic imbold, pe care vreau să îl ofer cu acest Atlas al iubirii de sine, a precizat Ioana Dodan. 

Frumusețea, definită de 200 de români

După doi ani de ședințe foto – pandemia a făcut ca proiectul să ia o pauză de mai bine de jumătate de an pe fondul restricțiilor – s-au adunat peste 200 de portrete și tot atâtea imagini cu defecte perfecte. La finalul acestei prime etape, peste 15% dintre protagoniști sunt bărbați, iar cei mai mulți se plâng de calviție. Pentru femei, în topul lucrurilor pe care nu le iubesc la propriul corp se află celulita, ridurile și firele albe. De asemenea, în cadrul proiectului, participanții au fost invitați să definească frumusețea. În topul cuvintelor care definesc frumusețea s-au numărat acceptarea, bunătatea, autenticitatea. 

Ne-am bucurat să avem alături de noi și bărbați – e adevărat că mult mai puțini decât femei, dar apreciem curajul și deschiderea lor – persoane din toate mediile de business, ceea ce ne arată că toți, indiferent de studii, de pregătire profesională, de venit, de sex, vârstă sau statut social avem aceleași griji față de imaginea noastră. Iar faptul că au acceptat să facă parte din acest proiect care include și o expoziție publică credem că va avea un efect de bulgăre de zăpadă și tot mai multe persoane vor alege să-și accepte așa-zisele defecte, a mai spus Ioana Dodan. 

Cei care au participat la proiect sunt antreprenori, persoane din mediul corporate, autori, actori, artiști, creatori de conținut, persoane publice și persoane mai puțin publice. Media de vârstă este de 30-35 de ani, cel mai tânăr participant în proiect având 20 de ani, iar cel mai vârstnic 60 ani. 

Toate imaginile incluse în Atlasul iubirii de sine vor fi expuse în perioada 13-20 mai la Deschis Gastrobar, în cadrul Romanian Design Week. Vernisajul expozitiei, care este un eveniment deschis, va fi pe 13 mai de la 18:30 la 00:00, în aceeași locație. Povestea Self Love Club nu se încheie însă aici, inițiatoarea proiectului având în plan continuarea proiectului până când acesta va ajunge la 1.000 de participanți, prag ce estimează că va fi atins la finalul anului viitor. 

Proiect Self Love Club – https://www.thefabsquad.com/self-love-club

Eveniment 13-20 mai – https://fb.me/e/2CwvnWqj8

Ioana Dodan are 35 ani și este din Bacău. A absolvit Facultatea de Arhitectură din cadrul Universității Ion Mincu din București și s-a specializat în multi-use buildings architecture  în China. Din 2010 a început să profeseze ca arhitect în România, iar in 2011 a hotătrât să profeseze în Shanghai (China). După 4 ani, a pus bazele The FAB Squad chiar în China și apoi in 2015 a deschis  studioul The Fab Squad din București –  specializat pe arhitectură de brand persoanal.  Aici a lucrat cu peste 4.000 de oameni, pe care i-a fotografiat și i-a consiliat de data aceasta ca arhitect și fotograf de brand personal, iar feedbackul acestora în privința percepției de sine a fost unul dintre factorii decisivi în decizia de a demara proiectul Self Love Club. 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#News

ANSWEAR, reduceri de până la 70% pentru campania Black Friday 2021

Published

on

ANSWEAR anunță lansarea campaniei de Black Friday ce va aduce de săptămâna viitoare reduceri de până la 70% pe website și reducere extra de 10% în aplicație. De Black Friday, retailerul online ANSWEAR estimează o creștere a vânzărilor cu 30% față de anul anterior.

Reduceri masive de Black Friday vor fi atât pentru brandurile proprii, cât și pentru brandurile de top aflate în portofoliu.

“Vom lansa și în acest an reduceri de până la cel puțin 70% pentru brandurile de top și ne vom asigura că vom avea o ofertă cât mai variată, atât din punct de vedere branduri, cât și din punct de vedere produse. Vom avea reduceri în special pe categoriile specifice pentru iarnă – geci, cizme, botine, pulovere, hanorace, dar nu vom neglija nici categoriile de haine sport, sneakers, rochii, tricouri, bluze, cămăși, jeans și sacouri. Iar clienții care vor plasa comenzi din aplicația mobilă vor beneficia de extra discount-uri”, spune Raluca Radu, country manager ANSWEAR România.

Clienții vor putea alege produse cu reduceri de până la 70% pe website și reducere extra de 10% în aplicație de la peste 400 de branduri de top, precum și de la cele mai noile branduri intrate în portofoliul ANSWEAR: Chiara Ferragni, Givenchy, Isabel Marant, Fendi, Burberry, DIOR, Trussardi, Victoria Beckham.

“Vom avea reduceri pentru majoritatea brandurilor din portofoliu: Tommy Hilfiger, Dr. Martens, Calvin Klein, Pinko, Elisabeta Franchi, Levi’s, UGG, Karl Lagerfeld. Am adăugat recent în portofoliul ANSWEAR și brandurile Chiara Ferragni, Givenchy, Isabel Marant, Fendi, Burberry, DIOR, Trussardi, Victoria Beckham și vom avea și aici surprize pentru clienții ANSWEAR. De asemenea, așa cum ne-am obișnuit clienții, nu vor lipsi brandurile ANSWEAR și Medicine”, menționează Raluca Radu.

În privința celor mai vândute branduri și celor mai căutate categorii de produse din perioada de Black Friday, Raluca Radu afirmă că echipa ANSWEAR se așteaptă ca și în acest an brandurile Medicine, ANSWEAR, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Karl Lagerfeld să fie în topul vânzărilor.

“Pe de altă parte, brandurile Dr. Marterns, Max Mara, Nissa și Pinko au înregistrat creșteri mari în acest an și ne așteptăm să se afle și ele în vârful clasamentului. Ne așteptăm ca cele mai vândute categorii de produse să fie cele de cizme, botine, geci, paltoane, pulovere, jeans, sacouri, fiind produsele de sezon. De asemenea, dat fiind că ne aflăm în perioadă de restricții, probabil vom înregistra creșteri și pe categoriiile de tricouri, hanorace, treninguri și papuci de casă”, completează Raluca Radu, country manager ANSWEAR România.

Al doilea Black Friday din timpul pandemiei înregistrează schimbări în privința comportamentului de consum, clienții orientându-se și mai mult spre shopping online.

“Odată cu apariția restricțiilor se simte deja o creștere a traficului și vânzărilor în magazinul nostru online și ne așteptăm ca acestea să se accelereze cu ocazia Black Friday. De asemenea, ne așteptăm să avem o creștere a vânzărilor pe categoriile destinate work from home – tricouri, haine sport, papuci de casă, halate. Estimăm o creștere cu 30% a vânzărilor în această perioadă față de anul trecut. Bazându-ne pe experiențele trecute, valoarea bonului mediu va fi undeva la 300 lei și o comandă va conține în medie între 1 și 2 produse”, spune Raluca Radu.

Ca în fiecare an, ANSWEAR pregătește o campanie extinsă de Black November care va dura până la finalul lunii noiembrie, iar între 28 – 30 noiembrie se va desfășura Cyber Monday.

Continue Reading

Trending