Se știe că pentru a avea un business de succes, promovarea afacerii este un imperativ vehement. Totuși, cu atât de multe agenții de marketing în piață, poate fi dificil să știi cum să faci alegerea optimă. Iată 3 factori-cheie pe care să-i iei în considerare atunci când decizi să lucrezi cu o agenție de marketing, potrivit entrepreneur.com.
1. Documentația
O agenție potrivită de marketing își rezervă timp pentru a-ți cunoaște businessul și obiectivele. Înainte de a-ți trimite o propunere care promite să-ți satisfacă toate nevoile de marketing, ar fi ideal să-ți propună, inițial, o discuție telefonică de circa 30 de minute. Reprezentanții acestei agenții ar trebui să-ți pună întrebări continuu și să-ți asculte cu atenție răspunsurile, să-ți cunoască piața și alte afaceri similare din domeniul în care activezi, înainte de a începe discuția. Mai mult, atunci când îți vor trimite propunerea de colaborare, ar fi indicat să conceapă un plan detaliat de acțiune prin care să înțelegi cum pot să te ajute să-ți atingi obiectivele.
2. Încrederea
Ar trebui să tratezi modul în care îți cauți o agenție de marketing cu aceeași atenție cu care recrutezi o persoană nouă în companie, pentru că vrei să știi ce tip de personalitate au cei cu care vei începe o nouă colaborare și, mai important, să afli dacă aceștia se potrivesc filosofiei tale de business. Astfel, ia-ți timp să-i cunoști, pentru că, în cele din urmă veți lucra îndeaproape pe termen lung. Pe piață există nenumărate agenții care fac aceleași lucruri și pot genera rezultate similare, dar câtă încredere ai că te poți baza pe oamenii cu care colaborezi în totalitate? Dacă ești în situația în care ai de ales între două agenții de marketing, încrederea face diferența.
3. Experiența
Deși nu este un must, o colaborare cu o agenție de marketing specializată în domeniul tău de activitate poate fi extrem de utilă, pentru că îți va înțelege provocările și va ști să identifice opotunitățile din industria ta de activitate.
Dacă decizi să colaborezi cu o agenție de marketing care nu are experiență în industria în care activezi, asigură-te că le pui întrebări privind experiența pe care o au cu alte businessuri, din alte domenii pentru a le înțelege strategiile.