Connect with us

#People

Manuel Fernandez Amezaga, CEO Sodexo România și Bulgaria: Orice tip de criză este ușor de depășit dacă liderul este un bun ascultător și un bun comunicator

Published

on

Manuel Fernandez Amezaga s-a născut și a crescut în Spania. Pe parcursul carierei sale, a călătorit foarte mult, nefiind de mirare că a interacționat cu nenumărate culturi. În urmă cu aproape doi ani, atunci când a aflat despre o nouă oportunitate în România, se afla în Filipine și era aproape de finalul primului său mandat de CEO în cadrul Sodexo Group.

„Diversitatea culturală a jucat un rol important în dezvoltarea mea personală și profesională si am beneficiat foarte mult de acest lucru în cadrul Sodexo, întrucât compania este prezentă în multe țări de pe glob. Astfel, acum aproape 2 ani, am spus <<da>> României. Apoi am căutat să aflu câte ceva despre cultura țării de la colegii mei români care lucrează în businessul internațional  Sodexo sau de la spanioli care lucrează pentru alte companii de aici. Toți mi-au spus numai lucruri bune despre România și despre români, iar acum pot să confirm că românii au standarde înalte în ceea ce privește calitatea muncii lor, etica în relațiile de business și sunt foarte dedicați – lucruri pe care le admir foarte mult”, a povestit Manuel Fernandez Amezaga, CEO Sodexo România și Bulgaria, pentru LeadersTalk.ro.

Deși pe cei mai mulți dintre colegii cu care lucrează în țara noastră i-a cunoscut online, pe fondul pandemiei, la fiecare dintre ei a simțit empatie și dorința de ajuta. Și le este foarte recunoscător pentru asta. Manuel Fernandez Amezaga spune că lucrează cu oameni foarte pasionați, care caută mereu să se autodepășească. Și are și un sfat pentru noi, românii, ca popor.

„Îmi place să fiu mereu disponibil și aproape de oamenii din echipă, așa că susțin și promovez în organizație o cultură în care să împărtășim atât succesele, cât și eșecurile, la toate nivelurile. Legat de asta, trebuie să recunosc că, deși eșecurile ajung rar pe agenda noastră, atunci când vorbim despre asta, în ochii colegilor văd dezamăgire și regret. Prin urmare, dacă e să menționez un comportament care merită schimbat, pentru ca românii să-și atingă potențialul maxim, recomandarea mea ar fi să nu se mai teamă și să nu mai fie atât de afectați emoțional de eșecuri – ci, dimpotrivă, să le perceapă ca pe o uriașă oportunitate de învățare”, continuă CEO-ul Sodexo România și Bulgaria.

Am stat de vorbă în cele ce urmează despre cum evoluează piața de tichete și beneficii extrasalariale din țara noastră, ce rol trebuie să aibă un lider în vremuri de criză și care sunt planurile de viitor ale companiei.

Care este, în acest moment, sentimentul ce domină piața în care activați? Care este pulsul în zona de business din România într-un context atât de volatil?

Manuel Fernandez Amezaga: Sodexo este ambasadorul angajaților de pretutindeni și îi ajută pe angajatori să își motiveze şi să îşi arate recunoștința pentru ei, prin instrumente care beneficiază de facilităţi fiscale. În esență, activitatea noastră are rolul de a-i face pe angajați să simtă că angajatorul lor este preocupat de starea lor de bine. Succesul unei companii poate fi asigurat numai de angajați care se simt apreciați, care sunt motivați și implicați.

Ultimii 3 ani nu au fost ușori, iar contextul impredictibil  cu care ne confruntăm cu toții a schimbat felul în care lucrăm și percepția pe care o avem despre locul de muncă și activitatea pe care o desfășurăm. Se vorbește mult despre fenomenul numit „Great Resignation”, de exemplu. De asemenea, atenția noastră se concentrează și asupra tendințelor macroeconomice, în special asupra ratelor ridicate ale inflației, care afectează atât companiile, cât și pe fiecare dintre noi, la nivel individual. 

Într-un astfel de context, instrumentele noastre financiare dedicate recompensării angajaților îi ajută pe aceștia să își crească puterea de cumpărare, sprijinind în același timp companiile să-și optimizeze bugetele.

Specificul activității noastre ne face să avem o perspectivă amplă asupra economiei, angajatorilor și nevoilor acestora, întrucât, prin beneficiile extrasalariale pe care le furnizăm, suntem conectați la peste 30.000 de companii din toată țara și deservim peste 2 milioane de angajați.

Cum au ajutat tichetele viața angajaților români în timpul pandemiei?

Manuel Fernandez Amezaga: Din studiul recent realizat de APET (Asociația Profesională a Emitenţilor de Tichete) cu ajutorul Exact Business Solutions, observăm că pentru 52% dintre angajați tichetele de masă primite de la angajatori au reprezentat un real sprijin în contextul pandemiei de COVID-19. Pe lângă rolul pe care îl joacă în asigurarea prânzului, tichetele oferite pe card au fost deosebit de apreciate, pentru că făceau posibile plățile online sau contactless, reducând, astfel, riscul de infectare prin limitarea contactului cu diverse suprafețe sau chiar cu personalul de la casierie.

Care sunt proiectele sociale în care s-a implicat Sodexo în ultima vreme?

Manuel Fernandez Amezaga: La Sodexo, lucrăm cu pasiune pentru misiunea noastră socială și o integrăm în activitatea noastră de zi cu zi. Prin urmare, ne implicăm social în acţiuni cu impact asupra oamenilor, asupra comunităților în care activăm și asupra mediului. Astfel, am definit obiective foarte clare pentru fiecare dintre rolurile pe care le îndeplinim în societate și economie: rolul de angajator, de furnizor de servicii și de cetățean corporativ.

Pe lângă implicarea noastră activă în programele naționale care fac parte din politicile publice ce vizează sprijinirea durabilă a comunităților dezavantajate – cum ar fi Hot Meals / Mese Calde și programul recent lansat dedicat reducerii riscului de abandon școlar prin Edu Pass – cele mai recente dintre proiectele noastre sociale s-au concentrat pe intervenții concrete al căror scop este să diminueze impactul negativ al pandemiei și al conflictului din Ucraina.

Se consideră adeseori că programele sociale care oferă categoriilor vulnerabile acces la anumite produse sau servicii îi ajută doar pe cei aflați în nevoie. În realitate, însă, astfel de programe produc schimbări la scară mai mare – dar aceste efecte indirecte sunt rareori analizate și luate în considerare.

Un astfel de exemplu este „Mese Calde”, politică socială finanțată din programul FEAD, care utilizează vouchere electronice pentru a le oferi sprijin persoanelor vulnerabile cu vârsta de peste 75 de ani și persoanelor fără adăpost, și care a ajuns la peste 13 milioane de mese calde servite; peste 8.464 de restaurante care au participat la program au beneficiat de un real sprijin în perioada pandemiei.

Unul dintre efectele surprinzătoare ale acestei inițiative a fost că a stimulat economia în zonele rurale și mai puțin dezvoltate, întrucât comunitățile au fost încurajate să dezvolte un mecanism de livrare a mâncării gătite către beneficiari. Astfel, comercianții locali au investit în infrastructură și în crearea de noi locuri de muncă și au integrat modalități electronice de plată, prin instalarea de terminale POS. Au fost instalate peste 23.000 de POS-uri. De asemenea, beneficiarii au învățat foarte repede cum să folosească un instrument digital de plată, cardul, pentru prima dată pentru mulți dintre ei. Astfel toate tranzacțiile au putut fi urmărire, ceea ce a reprezentat o garanție suplimentară că au fost folosite strict în scopul pentru care au fost create. În plus, digitalizarea plăților contribuie la scăderea economiei subterane.

Care sunt cifrele de business pentru anul 2021 pe care ni le puteți împărtăși? 

Manuel Fernandez Amezaga: Activitatea noastră presupune o strânsă legătură cu clienții noștri. De asemenea, activitatea pe care o desfășurăm este strâns legată de evoluția economică și de sănătatea economiei.

Cu toții am trecut prin pandemie și am făcut eforturi pentru a ne reinventa activitatea, pentru  a o digitaliza și a inova, astfel încât să depășim această perioadă în condiții cât mai bune. 

Concentrându-ne eforturile spre lărgirea portofoliului nostru de soluţii de motivare şi incentivare a angajaţilor şi pe digitalizare pentru a veni în întâmpinarea nevoilor lor şi pentru a le aduce o experienţă plăcută a serviciilor Sodexo, ramanem în continuare partenerul strategic al companiilor din România.

Ce estimări de creștere și ce planuri de dezvoltare aveți pentru anul 2022?

Manuel Fernandez Amezaga: Pentru anul 2022 prognozăm o evoluție bună a rezultatelor noastre financiare, aliniate cu cele de anul trecut. În ceea ce privește planurile de dezvoltare, ne concentrăm pe dezvoltarea portofoliului de produse pentru a face oferta noastra cat mai relevanta pentru clienti si a răspunde nevoilor lor în continuă schimbare.

Prin urmare, inspirați de tendințe și de clienții noștri și angajații acestora, am creat două pachete care pot fi oferite împreună cu cardul de masă Sodexo: Gusto Pass Plus de Sănătate & Gusto Pass Plus de Echilibru.

Aceasta este o ofertă unică și inovatoare pe piața din România a beneficiilor extrasalariale, întrucât cardul de masă oferă acum acces facil la mai multe servicii de diverse categorii, toate concentrate pe calitatea vieții și starea de bine. 

Am construit aceste oferte personalizate, care includ servicii medicale, medicină preventivă și stil de viață sănătos, pentru a răspunde dorințelor și nevoilor reale ale angajaților precum și angajatorilor din România, urmând tendințele globale de creștere a preocupării pentru starea de bine a oamenilor.

Care sunt pilonii pe care se ridică leadershipul adevărat pe timp de criză / în vremuri volatile? Care sunt abilitățile care ajută cel mai mult în astfel de perioade?

Manuel Fernandez Amezaga: Se spune că stilurile de leadership se văd cel mai bine în vremuri de criză – şi pot confirma acest lucru. Și îmi place să observ asta la ceilalți, în special la oamenii din echipa mea pe care îi considerăm a fi talente cu un foarte mare potențial de leadership. În ceea ce mă privește, sunt convins că fiecare tip de criză este ușor de depășit dacă liderul este un bun ascultător și un bun comunicator – asta dacă este o persoană deja investită cu un important capital de încredere, pe care oamenii știu deja că se pot baza, un om pragmatic, cu un ascuțit simț al realității. 

Având în vedere că am început un nou mandat într-o cultură nouă pentru mine, pe care nu o cunoșteam înainte, și la scurt timp după declanșarea pandemiei, ceea ce m-a ajutat și mă ajută în continuare cel mai mult în astfel de vremuri este să-i ascult pe oameni cu empatie și să îi încurajez să găsească ei înșiși soluții. De asemenea, caut mereu să gândesc mai larg decât contextul concret al unei crize și încerc, inclusiv în vremuri de criză, să gândesc la scară mare – și caut să-i inspir și pe ceilalți să adopte această mentalitate.

Cum se adaptează companiile la viața de după restricțiile pandemice? Ce s-a schimbat, ce rămâne la fel, la ce nu ne vom mai întoarce niciodată?

Manuel Fernandez Amezaga: Cu siguranță, pe de-o parte vom reveni la modalitățile de petrecere a timpului și de organizare a activităților din timpul liber de dinainte, cum ar fi călătoriile și petrecerile, iar pe de altă parte, nu ne vom mai întoarce niciodată la modul de lucru anterior. În zilele noastre, nu numai că modul hibrid de lucru a devenit o normă, dar în unele țări au loc dezbateri, și sunt desfășurate chiar programe pilot, cu privire la reducerea săptămânii de lucru la 4 zile lucrătoare.

Ce aduce 2022 nou pe piața de tichete în România?

Manuel Fernandez Amezaga: Digitalizarea completă a ofertei noastre, susținută de cadrul de reglementare, este cel mai important punct de referință din acest an. Atât jucătorii de pe piață, cât și clienții și beneficiarii au migrat complet la acest nou model de operare, care pentru noi este similar cu ceea ce fac companiile fintech. Rolul nostru este de a-i ajuta pe toți să facă ușor trecerea către ecosistemul digital în care operăm: fără hârtie, doar instrumente digitale.

Ce asemănări și ce deosebiri există pe piața tichetelor între România și celelalte țări în care activați?

Manuel Fernandez Amezaga: Sodexo își desfășoară activitatea în 55 de țări de pe glob, iar cultura noastră organizațională foarte deschisă și transparentă asigură condițiile necesare pentru ca noi să putem beneficia cu toții de expertiza colegilor noștri din alte țări. 

În multe țări, sistemul de tichete de masă a fost implementat cu mulți ani înainte de România, iar noi putem spune că este un lucru demonstrat că politicile specifice care folosesc mecanisme de vouchere de masă generează rezultate bune pentru întreaga economie și s-a dovedit că ating obiectivele pentru îndeplinirea cărora au fost concepute. În țările în care suntem prezenți cu beneficii extrasalariale, există o mare varietate de vouchere. 

Voi aminti aici exemplul Belgiei – unde, de mai bine de 20 de ani, Guvernul implementează o politică de mare succes adresată IMM-urilor, ce urmărește să stimuleze inovația, creativitatea și cultura antreprenorială și este susținută de un portofoliu de peste 20 de categorii de scheme de tichete de masă ce vizează cele mai importante nevoi ale IMM-urilor – de la instruire, la transformare digitală și securitate cibernetică.

De peste 10 ani, Constantin Pescaru scrie despre business și economie. Cel mai mult îi place să descopere poveștile antreprenoriale. Fire curioasă, Constantin este interesat de modul în care antreprenorii de succes iau decizii, acționează, în care își dezvoltă și mențin relația cu echipele pe care le au. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială și de leadership.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#Finance

Cine este Andra Caşu, noul Partener EY România în cadrul departamentului de Asistenţă fiscală şi juridică

Published

on

Andra Caşu preia, începând cu luna iulie 2022, poziția de Partener EY România în cadrul departamentului de Asistenţă fiscală şi juridică. Cu o experiență de peste 19 ani în domeniul consultanţei fiscale în cadrul EY România, Andra Caşu este specializată în domeniul consultanţei fiscale internaţionale în domeniul impozitării directe, cu focus pe zona de servicii financiare.

Andra este liderul departamentului de Impozite Directe al EY România şi este totodată liderul Sectorului de Consultanţă fiscală şi juridică în Servicii Financiare pentru România şi regiunea CESA (Europa Centrală și de Sud-Est și Regiunea Asiei Centrale). Ea a acumulat experienţă semnificativă în domeniul consultanţei fiscale, iar portofoliul său de clienţi cuprinde companii multinaţionale din România şi străinătate, bănci, companii de asigurare şi leasing, fonduri de investiții, companii petroliere şi de energie, dar şi mari producători din diverse domenii industriale.

Alex Milcev, Liderul Departamentului de Asistență Fiscală și Juridică al EY România și Moldova: „Promovarea Andrei Cașu ca Partener în cadrul departamentului de Impozite directe contribuie la creşterea practicii noastre de servicii fiscale. Creativitatea, pasiunea şi exemplul de lider pe care Andra le-a demonstrat au făcut-o un membru foarte valoros al echipei de Asistenţă fiscală şi juridică, contribuind la consolidarea poziţiei de piaţă a EY în acest domeniu.”

„În momentul de faţă, funcţia fiscală este în curs de transformare, ca urmare a perioadei de pandemie şi a unui focus crescut pe zona de automatizare la nivel global. De asemenea, au apărut schimbări semnificative şi în legislaţia fiscală, ceea ce aduce pentru companii un volum crescut de obligaţii de raportare, dar şi o nevoie de modernizare şi transformare internă. Focusul trebuie să rămână pe crearea de valoare, dar şi pe orientarea către zonele de transformare digitală şi sustenabilitate. Acestea sunt direcţiile care vor genera rezultate optime pentru contribuabili în perioada următoare, iar echipa noastră este implicată în mod dinamic în tot ceea ce ţine de transformarea mediului fiscal din România”, a declarat Andra Caşu. 

Andra Cașu a absolvit facultatea de Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti şi este membră a Camerei Consultanţilor Fiscali din România. A urmat, de asemenea, cursurile Oxford Business School în cadrul programului Women’s Leadership Development Program.

Continue Reading

#People

Cosmin Șerban, TAKT Manpower: Piața forței de muncă din România este complexă și într-o continuă schimbare

Published

on

Chiar dacă 2021 a fost un an încă în plină pandemie, acesta a adus beneficii la nivel de ramură, consolidând și mai mult ideea de a oferi angajaților un program de lucru flexibil, și în același timp, încurajând schimbările din piața forței de muncă prin digitalizare, mărturisește Cosmin Șerban, directorul executiv al companiei TAKT Manpower

Compania și-a continuat activitatea într-un format hibrid, astfel încât să beneficieze de avantajele lucrului în echipă, la birou, cât și de flexibilitatea și mobilitatea oferită de lucrul la distanță. „Recrutarea de personal și onboarding-ul s-au desfășurat și ele în același format hibrid, chiar și înainte de situația actuală generată de pandemie, fiind specifice recrutării din afara țării”, spune Cosmin Șerban.

Comparativ cu 2020, pentru TAKT Manpower, anul trecut a adus o creștere a activității companiei, atât la nivel de România, cât și în proiecte internaționale. În plus, Guvernul României a aprobat noul contingent pentru 2022 a numărului de avize de muncă pentru lucrători străini. Contingentul a fost stabilit la 100.000 avize, un număr record pentru România. „Această decizie demonstrează încă o dată deficitul mare de forță de muncă înregistrat pe plan național, susținut în același timp și de solicitările primite de IGI din partea angajatorilor autohtoni”, explică el. Astfel, acest nou contingent aprobat este dublu prin comparație cu anul 2021, când inițial a fost stabilit la 25.000 angajați, urmat de o suplimentare la un total de 50.000, mai spune el. „Pentru anul 2019 și 2020 plafonul a fost menținut la valoarea de 30.000 de avize de muncă pentru cetățeni din afara Uniunii Europene. Datele ne arată pentru anul 2018 un contingent de 15.000 de angajați, iar pentru anii 2017, 2016 și 2015 numărul a fost de 5.500”

La nivel de investiții, TAKT Manpower se concentrează pe eficientizarea procedurilor interne pentru a accelera și a simplifica activitatea de recrutare. Spre exemplu, pentru proiectele de recrutare de mari dimensiuni, organizează deplasări împreună cu clienții în țările de origine, spre a realiza întreaga procedură de interviuri și probe practice, cu scopul de a selecta cei mai buni lucrători, într-un mod cât mai transparent și eficient.

Piața forței de muncă din România este complexă și într-o continuă schimbare. Furnizarea de resurse umane de origine străină reprezintă o zonă ce îți permite o dezvoltare în formă continuată, cât timp ai o deschidere spre diversitate poți să colaborezi cu orice domeniu, de la construcții la HoReCa, de la IT la sudură specializată pentru industria navală sau zona transporturilor/logistică, mai spune Cosmin Șerban. Nu doar domeniile sunt importante, ci și pachetul oferit, în cazul lor – de la recrutare personal străin direct pentru client la outsourcing specializat pe nevoile clientului și consultanță pentru performanța forței de muncă. „Ne-ar plăcea sa vedem o deschidere mai mare din partea companiilor din România către opțiunea de a apela la lucrători străini pentru susținerea și chiar creșterea nivelului de activitate si productivitate”.

„Spre deosebire de alte sectoare, pandemia a avut un impact mai mic în zona noastră de activitate, lucru în special susținut de creșterea continuă a pieței de construcții din România. Am avut totuși dificultăți în relațiile cu autoritățile implicate în procesul de recrutare de personal străin, activitatea lor fiind redusă și pe anumite perioade chiar sistată, în această perioadă”.

Pandemia COVID, recunoaște el, le-a atras atenția asupra nevoii continue de a-și îmbunătăți procedurile interne spre un mod de lucru mai flexibil, digitalizat, adaptabil din punct de vedere al prezenței în persoană la birou. „Implementarea de noi tehnologii care să susțină acest nou model de lucru și o planificare mai bună a bugetelor si cash flow-ului sunt câteva dintre aspectele cărora le-am acordat o mai mare atenție în ultima perioadă”.

TAKT Manpower România este o companie care oferă servicii specializate de forță de muncă din Asia, de la recrutare directă pentru client, outsourcing pentru anumite industrii și domenii de activitate, la servicii de consultanță în managementul lucrătorilor. Suntem parte a unui grup internațional de companii axat pe furnizarea de soluții pentru piețele care se confruntă în prezent cu problema deficitului de forță de muncă și a lipsei unor lucrători specializați. În timp ce TAKT Manpower este furnizorul operațional și de livrare a soluțiilor, grupul nostru este un deschizător de drumuri în dezvoltarea și implementarea instruirii și calificărilor lucrătorilor migranți din coridorul format de Orientul Mijlociu și India. Expertiza grupului nostru constă în conceperea, dezvoltarea și furnizarea de soluții durabile complete, care îmbunătățesc performanța managementului și a forței de muncă, prin implementarea unor instrumente și sisteme unice care duc la creșterea exponențială a productivității companiei.

Cosmin Șerban este Director Executiv în cadrul companiei TAKT Manpower. Este absolvent al cursurilor de Administrare a afacerilor din cadrul Universității Comerciale Luigi Bocconi Milano și al cursurilor de master în Afaceri Internaționale desfășurate în cadrul Aston Business School, UK. Pe perioada colaborării sale cu echipa departamentului de taxe din cadrul unei companii de consultanță din Big Four, a dobândit o experiență complexă în gestionarea sarcinilor companiilor și clienților la nivelul regional EMEA. Cosmin este implicat in activitatea unor companii cu diverse arii de activitate precum comerț internațional, construcții civile, recrutarea de personal din Asia și e-Commerce.

Continue Reading

#Finance

Cine este Andra Iftemie, noul Managing Associate al echipei Băncilă, Diaconu și Asociații

Published

on

Cu o experiență impresionantă în domeniul achizițiilor publice dobândită în cadrul unei societăți de avocați – reper pe piața românească de profil, Andra Iftemie se alătură echipei de consultanță a Băncilă, Diaconu și Asociații pentru a consolida și extinde practica de proiecte publice și energie a societății. În calitate de Managing Associate, ea va coordona practica dedicată schimbărilor climatice, sustenabilității și transporturilor.

Societatea noastră de avocați acordă o importanță deosebită îmbunătățirii continue a ofertei sale de servicii. Cooptarea Andrei în cadrul echipei noastre este un exemplu în acest sens. Observăm preocuparea din ce în ce mai crescută a clienților noștri pentru domeniul ESG și înțelegem pe deplin importanța acestuia. Colaborarea excelentă pe care o avem cu specialiștii EY în acest domeniu, dar și experiența complexă și pasiunea Andrei pentru domeniul economiei durabile ne dau încredere că ne putem asista clienții în proiecte inovatoare. Ne bucurăm să o avem pe Andra alături de noi, îi urăm bun venit în echipă și succes”, spune Andrei Stefanovici, Director, coordonator al practicii de proiecte publice si energie.

Andra a absolvit Facultatea de Drept a Universității din București, Colegiul Juridic Franco-Român de Studii Europene, Universitatea Paris I Pantheon-Sorbonne și cursurile de master în Achiziții publice, concesiuni și parteneriat public privat organizate de Facultatea de Drept a Universității din București. În prezent, urmează cursurile Școlii doctorale a Facultății de Drept – Universitatea din București, titlul tezei sale de doctorat fiind „Utilizarea fondurilor private în organizarea și funcționarea serviciilor publice”. 

Andra Iftemie are o experiență semnificativă în proiecte publice cu o componentă notabilă adresată schimbărilor climatice și sustenabilității, inclusiv în domeniul infrastructurii, transporturilor, construcției și restaurării clădirilor administrative și al achizițiilor publice de diverse bunuri și servicii. A oferit consultanță în proiecte notabile de infrastructură, asistând consorții internaționale și societăți naționale. Totodată, Andra are o bogată experiență academică implicându-se în pregătirea a numeroase generații de studenți. În acest rol, a dobândit o vastă cunoaștere a problematicii reglementate în prezent de dispozițiile europene și naționale.  

Mă bucur să mă alătur echipei Băncilă, Diaconu și Asociații pentru a dezvolta împreună practica dedicată schimbărilor climatice, sustenabilității și transporturilor. Este un domeniu extrem de dinamic, cu un cadru de reglementare care se îmbunătățește continuu. Observăm o preocupare constantă a mediului de business pentru dezvoltarea de afaceri sustenabile cu un răspuns favorabil din partea guvernului care ia măsuri în direcția sustenabilității și a economiei circulare. Am convingerea că, alături de colegii noștri din departamentele specializate ale EY, putem răspunde nevoilor clienților noștri cu o înțelegere completă a problemelor cu care se confruntă și cu soluții personalizate“, a spus Andra Iftemie, Managing Associate. 

Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL (denumită anterior Radu și Asociații SPRL) este o societate de avocați ce oferă servicii juridice complete, care includ atât servicii de consultanță juridică cât și asistență și reprezentare în fața instanțelor de judecată, având o practică importantă de controverse și dispute fiscale. Membră a societăților din grupul Ernst & Young Global Ltd, Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL face parte din rețeaua globală EY Law, aflată în plină expansiune, în cadrul căreia lucrează peste 2400 de avocați în mai mult de 90 de jurisdicții.

Continue Reading

Trending