Mastercard completează „Pachetul pentru Digitalizarea Afacerii tale” cu o nouă suită de soluții pentru accelerarea transformării digitale a afacerilor antreprenoriale și a întreprinderilor mici și mijlocii din România, ce își realizează operațiunile financiare prin cardurile Mastercard Business emise de instituții financiare licențiate în România. Inițiativa vine în sprijinul creșterii și consolidării micilor afaceri, dar și pentru a susține adaptarea la noul context de lucru.
„Micile afaceri întâlnesc frecvent provocări, mai ales în etapa de dezvoltare și de consolidare, când fundația este încă pe un teren într-o continuă mișcare. Contextul ultimilor aproape doi ani a venit ca un test major de rezistență de structură pentru tot ceea ce au reușit să construiască antreprenorii. Partenerii care s-au alăturat Pachetului pentru Digitalizarea Afacerii au trecut și ei prin etape similare la un moment dat și sunt aici să ofere un ecosistem de suport care să asigure continuitatea și trecerea cu brio peste acest test. Așa cum spuneam când am lansat acest pachet, credem că digitalizarea îi va ajuta fundamental, chiar dacă business-ul lor este unul tradițional, drept pentru care vom continua să oferim soluții în acest sens.”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.
„Pachetul pentru Digitalizarea Afacerii tale” reunește o serie de soluții personalizate oferite de parteneri ale căror servicii se adresează segmentului de clienți IMM, disponibile la un preț preferențial atunci când sunt achiziționate cu un card Mastercard Business.
Noile oferte acoperă o gamă variată de nevoi, de la sprijin juridic, tehnic și pentru promovare, beneficii pentru angajați, acces la evenimente de industrie și în locații dedicate, la asigurarea gratuită pentru cumpărături online.
Companiile beneficiază de 10% reducere la achiziția serviciilor avocatnet.ro Premium, platforma care explică legislația pe înțelesul tuturor, oferind acces la articole care explică legislația aplicabilă salariaților, companiilor și profesioniștilor, newslettere specializate (fiscal, HR, manager, juridic), webinarii și conferințe.
Pachetul include, de asemenea, accesul gratuit la un training online de promovare prin PR, AntrePRenoriat: pași simpli de PR pentru afacerea ta, pregătit de agenția de relații publice și comunicare GOLIN, costuri preferențiale pentru acces în locații dedicate: 50% reducere pentru închirierea Mastercard Business Lounge din cadrul CASA TIFF și access în salonul Business din cadrul Romexpo, dar și la achiziția de beneficii pentru angajați: 50% discount din facturile pe primele 3 luni pentru toată gama de beneficii extrasalariale Edenred (platforma Benefit, tichete de masă, de cadou, de vacanță, de cultură emise sub marca Edenred) și 25% discount la abonamentul Up MultiBeneficii pentru IMM (abonamentul permite angajaților români să își aleagă beneficiile extrasalariale de care vor să dispună, în baza unui buget alocat de angajator).
Pachetul a debutat în luna martie a acestui an cu o serie de oferte relevante, orientate mai mult spre soluții tehnice și beneficii pentru angajați.Soluția oferită de certSIGN constă într-un discount de 30% aplicat la cel mai des utilizate servicii de încredere eIDAS (semnătura electronică), alături de consultanță gratuită, de 2 ore, 4 ore și, respectiv, 6 ore, în funcție de tipul de pachet achiziționat. De asemenea, suita de soluții include 12% reducere la orice pachet StartGDPR, o soluție digitală de tip self service unde se pot obține documentele GDPR completate și personalizate, dar și 50% reducere la abonamentele medicale SanoPass dedicate angajaților și servicii gratuite de medicina muncii.