Connect with us

#News

Maternitatea Spitalului Municipal Medgidia, devenită linie COVID-19 pentru regiune, dotată urgent de Salvați Copiii cu sprijinul Libris

Published

on

Maternitatea Spitalului Municipal Medgidia, care a devenit linie de urgență pentru gravidele COVID-19 pozitive, este dotată în regim de urgență cu un incubator Giraffe, în valoare de aproape 21.000 euro. Echipamentul este achiziționat de Salvați Copiii, din fondurile donate de clienții Libris. Unitatea medicală din Medgidia are nevoie de aparatură medicală performantă, întrucât aici sunt tratate femeile însărcinate diagnosticate cu COVID-19 din județele Constanța și Tulcea.

Dotarea a fost posibilă cu implicarea Libris, unul dintre partenerii de cursă lungă ai Organizației Salvați Copiii România în programul de combatere a mortalității infantile. Cititorii Libris au fost alături de Savați Copiii încă din decembrie 2014, în demersul organizației de a susține sănătatea copiilor din spitale. Cu această dotare, suma totală a ajuns la peste 530.000 euro.

Maternitatea Spitalului Municipal Medgidia a devenit unitate pentru femeile însărcinate pozitive la testele Covid-19. În perioada pandemiei au fost alocate 8 paturi pentru cazurile COVID-19 pozitive, din cele 25 de paturi totale ale secției de neonatologie. În context normal, numărul anual de nașteri ce au loc în Maternitatea din Medgidia este între 1.300 și 1.500.

„Maternitatea din Medgidia este din 20 septembrie Maternitate Covid. În contextul actual al pandemiei de coronavirus, se întâmplă ca o pacientă însărcinată să afle chiar înainte de naștere că este COVID-19 pozitivă și multe dintre lucrurile plănuite nu se vor mai întâmpla așa cum se aștepta. Este o perioadă dificilă pentru toată lumea. Din fericire, în maternitatea noastră nu au fost cazuri grave de copii pozitivi și ne-a bucurat tare mult lucrul acesta.  Pentru medici este important să aibă echipamentele medicale performante pentru a putea separa copiii suspecți și pentru a le oferi tratamentul de care au nevoie imediat. Fără ele nu putem asigura o bună desfășurare a actului medical. Suntem recunoscători Organizației Salvați Copiii și cititorilor Libris, incubatorul primit îmbunătățește cu adevărat îngrijirea copiilor”, a spus  Dr. Magdalena Oprea, Șef Secție Neonatologie, Maternitatea Spitalului Municipal Medgidia .

Incubatorul Giraffe, în valoare de peste 20.000 euro, cu care a fost dotată maternitatea, asigură un microclimat neonatal optim pentru nou-născuții prematuri. Dispune de performanță termică excepțională, design inovator, precum și de capacitatea de a controla căldura, umiditatea, oxigenul, lumina și zgomotul. Acesta dispune, de asemenea, de o unitate centralizată de afișare și comandă, ce oferă acces din  fiecare latură a patului și o vizualizare excelentă a aparatului și a parametrilor pacientului.

Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv Salvați Copiii România, a vorbit despre accelerarea programului de dotare a maternităților: „Într-un context sanitar complicat, în care presiunea asupra sistemului medical este uriașă, medicii, mamele și nou-născuții au nevoie de aparatură medicală de ultimă generație, pentru ca nașterea și apoi îngrijirea nou-născuților să fie la standarde medicale înalte.”.

Laura Țeposu, CEO Libris, a declarat: ”Presiunea pusă pe spitalele din România în ultimele 18 luni de situația epidemiologică face ca susținerea provenită din mediul privat sau de la persoane fizice să fie mai importantă ca oricând. Sumele donate de Libris și cititorii Libris către spitalele din România au ajuns la peste 530.000 euro. Spital cu spital, echipament cu echipament, reușim să creștem șansele nou-născuților la o îngrijire medicală performantă. După dotări în alte 14 unități medicale, am ajuns la Medgidia și nu ne oprim. Rămânem alături de Salvați Copiii în demersul lor de dotare cu echipamente a spitalelor și maternităților din România, pentru combaterea mortalității infantile.”

Dotarea de la Medgidia este cea de- a 15 dotare pe care Salvați Copiii o face cu sprijin Libris.ro. În total, au fost  investiți astfel 532.343 de euro pentru întărirea capacității maternităților și secțiilor de Terapie Intensivă Neonatală.

Amalia Năstase, Ambasador al Campaniei Salvați Copiii de Reducere a Mortalității Infantile, avorbit despre virtuțile sociale ale implicării: „Împreună putem face lucruri frumoase, exemplul cititorilor Libris care au ales să doneze pentru achiziționarea de echipamente medicale este o dovadă de solidaritate. Fiecare dintre noi este parte a schimbării în bine, iar atunci când gesturile bune vin împreună, rezultatul e o societate mai bună pentru toți.”

#INVESTIȚIE ÎN VIAȚĂ cu 20% din impozitul pe profit

Companiile pot investi în viața nou-născuților care au nevoie de îngrijire medicală urgentă și perfomantă, prin încheierea unui contract de sponsorizare pe care îl pot trimite catre sustinator@salvaticopiii.ro, iar persoanele fizice au posibilitatea de a dona online pe https://www.salvaticopiii.ro/renovare  sau prin SMS la 8844, 2 euro lunar.

În 2021, Organizația Salvați Copiii România a extins programul de combatere a mortalităţii infantile și în secţiile de pediatrie din spitalele din ţară, afectate de o subfinanţare acutizată în contextul pandemiei. În prima parte a anului, a fost accelerată dotarea a 20 de unităţi medicale, cu aparatură în valoare de 1.000.000 de euro.

Primele intervenţii de urgenţă au fost făcute în județul Mureș, la Institutul de Urgență pentru Boli Cardiovasculare şi Transplant din Târgu Mureş, Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș și Spitalul Clinic de Urgență Mureș, în București, la Maternitatea Bucur, în județul Mehedinți, la Spitalul Județean de Urgență Drobeta-Turnu Severin și în județul Tulcea, la Spitalul Județean de Urgență Tulcea.

Totodată, printr-un record de solidaritate socială, Salvați Copiii România a reușit să achiziționeze două ambulanțe de uz pediatric și să realizeze reparații la sistemul permanent de energie de la Spitalul „Grigore Alexandrescu” din București. Tot aici a ajuns aparatură medicală de ultimă generație, necesară diagnosticării  acurate și tratamentului de calitate. De asemenea, pentru a oferi mamelor un mediu cât mai curat și copiilor un mediu steril, a fost renovată și modernizată secția OG1 a Maternității Polizu.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#News

Sarom Packaging anunță investiții de 3,2 mil. euro pentru extinderea business-ului în următorii 4 ani

Published

on

Sarom Packaging, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața ambalajelor din sticlă și consultanță de profil, anunță pentru următorii patru ani, investiții noi în valoare de 3,2 milioane euro, în capacitatea de stocare și deschiderea de noi sucursale. Și nu numai. Compania este deja prezentă în trei țări în afara României.

Impactul pandemiei de Covid-19 asupra industriei ambalajelor din sticlă a dus la discontinuitatea ciclurilor de transport, afectând stocurile de produse la nivel global. Specificul sticlei necesită o previziune bună a proceselor de fabricație și distribuție, ceea ce n-a putut fi valabil în condițiile de dinamism extrem ale pieței în anii 2020 și 2021. Coroborat cu fluctuațiile de personal, noile reglementări legislative în domeniu, dificultățile logistice și dificultățile în lanțul de aprovizionare, au adus industria în incapacitatea de producție, ne fiind in masura sa raspunda solicitărilor pietei.

În acest context dificil, Sarom Packaging, unul dintre cei mai importanți jucători din piața românească a ambalajelor de sticlă, anunță pentru 2023 investiții în creșterea capacității de stocare și extinderea externă a rețelei de sucursale pentru armonizarea elementelor fluxului de distribuție și securizarea stocurilor. Momentan, compania cu afaceri de 4,8 milioane euro în 2021, opereaza preponderent pe pietele din România, Republica Moldova, Bulgaria și Ungaria.

Sarom Packaging este singura companie de pe piața românească care oferă servicii de consultanță pe zona ambalajelor din sticlă, inclusiv în ce privește aspectele logistice ale acestui tip de business. Expertiza extrem de extinsă în domeniu se datorează specialiștilor pe care compania îi are în echipă, profesionisti cu istoric în producția industrială de sticlă care au o vasta experiență dobândită în Franța. 

„Suntem singura companie din piața locală care are angajați oameni cu background de sticlari, iar acești oameni înțeleg profund procesul de producție. Asta ne face extrem de capabili să oferim consultanță în domeniu, să putem vorbi în cunoștință de cauză despre mecanismele de previziune a stocurilor, despre colectarea informațiilor din piața de profil, tipurile de producție. Investim constant în îmbunătățirea și lărgirea expertizei pe care o folosim în serviciile de consultanță. Avem o relație strânsă cu CETIE (Centrul Tehnic Internațional pentru Îmbuteliere și Ambalaje Conexe de la Paris), entitate care reglementează aspectele tehnice ale recipientelor la nivelul Uniunii Europene”, explică Jacques-Edouard SAVOIU, Managing Director Sarom Packaging, care estimează până la finele anului 2022 o cifră de afaceri de 7,6 milioane de euro. 

Piața producției de ambalaje din sticlă, în crește cu 18,6%

Din 2012, piața producției de ambalaje din sticlă a crescut cu 18,6%, inregistrand o creștere medie de 1,7% pe an. În ciuda întârzierilor din lanțul de aprovizionare, cererea pentru sticlă la nivel global a crescut, putând fi acoperită doar prin creșterile de capacități de producție și depozitare.

„În afară de mărirea capacității de stocare și extinderea rețelei internaționale de sucursale ne dorim să consolidam echipa în zona de Research&Development, Business Intelligence precum și în Client Service, pentru a putea veni și mai aproape de nevoile de personalizare ale clienților care aleg să lucreze cu noi de la zero, din stadiul de idee a unui ambalaj din sticlă”, adaugă Jacques-Edouard SAVOIU, Managing Director Sarom Packaging.

Cu un portofoliu ce acoperă toate nevoile de profil: sticle pentru vin, bere, băuturi spirtoase și băuturi non-alcoolice, borcane pentru piața alimentară și flacoane pentru farma, prin serviciile de distribuție de ambalaje de sticlă și consultanță în domeniu, Sarom Packaging se adresează atât companiilor de mari dimensiuni, precum crame cu tradiție, cât și companiilor aflate la început de drum. De asemenea, compania își dezvoltă propriile produse de la zero: modele noi de sticle, puternic diferențiatoare în piață, cu elemente inovative și calitate superioară, la un preț accesibil pentru clienți.

„Oferim atât sticlă standard, cât și sticlă specializată și, datorită faptului că lucrăm cu sticlari care au linii de producție foarte flexibile, putem oferi ambalaje personalizate în șarje de producție mai mici. Suntem un furnizor full-service, acoperim chiar și partea de creație a sticlei, inclusiv la nivel de identitate de brand. Plusul de valoare adus de serviciile noastre de consultanță permite alegerea în funcție de nevoile clienților. Astfel, le ofe rim acestora un singur punct de contact de business, un partener care își asumă responsabilitatea întregii alegeri legate de ambalajele din sticlă. Ne place să credem că, odată ce ai colaborat cu noi, îți vei dori acest lucru în continuare, iar asta se datorează plus-valorii cu care vin serviciile noastre de consultanță”, spune Jacques-Edouard SAVOIU, Managing Director Sarom Packaging.

În afară de România, compania este prezentă pe alte piețe europene și intenționează, în cursul anului 2023, sa-si consolideze pozitia de leader in piata locala si să deschidă noi sucursale peste hotare pentru a fi mai aproape de nevoile clienților săi. 

„Ne dorim să acoperim mai bine cererea din piață, atât din partea jucărilor mari, cât și din partea fabricilor mai mici, un proiect destul de ambițios dat fiind că piața pare să fie pe un trend ascendent în ultimii ani. În această privință, estimările noastre sunt undeva la 9-11% pe an. Acesta este un domeniu consultativ în care sunt extrem de importante expertiza, dinamica pieței și o rețea de puncte de lucru foarte bine ancorată și adaptată la piață. Pe aceste atuuri mizăm noi: consultanță, vânzare consultativă, o rețea puternică, cu tradiție, și reacția rapidă la nevoile pieței”, conchide Jacques-Edouard SAVOIU, Managing Director Sarom Packaging.

Sarom Packaging a fost fondată în 1992, la inițiativa tatălui proprietarilor actuali care a lucrat timp de câteva decenii alături de grupul francez de renume în industria sticlei, Saint-Gobain. Compania și-a făcut debutul pe zona farma & cosmetice; în 2010, fiii fondatorului Sarom Packaging au revenit din Franța pentru a duce compania la următorul nivel prin diversificarea portofoliului de produse și extinderea rețelei de distribuție.

Jacques-Edouard Săvoiu, Managing Director Sarom Packaging, venea cu un background în producția de sticlă construit prin activitatea la Verallia Group, un alt mare jucător francez de pe piața de sticlă internațională. Paul-Eugène Săvoiu, Chief Operating Officer Sarom Packaging, a folosit expertiza economica acumulata in decursul timpului, optimizand continuu operatiuniile companiei, sustinand totodata demersurile privind digitalizarea. Sarom Packaging este o companie de familie, un aspect destul de frecvent în industria ambalajelor de sticlă, unde cunoștințele despre procesul extrem de complex de fabricație sunt transmise din generație în generație. Conducerea companiei pregătește deja a treia generație de profesioniști din familie pentru continuarea afacerii.

Continue Reading

#Banking

OTP Bank România se alătură programului Start-up Nation 2022

Published

on

OTP Bank România a fost selectată de stat pentru a se alătura programului Start-up Nation 2022 implementat prin Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat. Programul prevede acordarea unui ajutor financiar nerambursabil din partea statului în limita maximă a 200.000 lei, pentru fiecare startup înființat după data de 1 ianuarie 2020, care îndeplinește criteriile de eligibilitate menționate în cadrul programului.   

Ca un partener activ în proiecte semnificative pentru antreprenori, OTP Bank Romania prin alăturarea în programul guvernamental propune beneficiarilor o serie de avantaje la accesarea serviciilor și produselor băncii. Astfel că, după acceptarea în programul de stat, antreprenorii pot deschide un cont dedicat de grant și solicita o finanțare punte de 100% din ajutorul financiar nerambursabil, garantat în procent de până la 80% din valoarea creditului de către FNGCIMM. În plus, au acces la un pachet dedicat de cont curent cu comisioane zero la operațiuni și încasări, administrare card și Internet banking, în funcție de specificul fiecarui pachet și de activitatea tranzacțională a fiecarui client. 

„În ultimii doi ani, marcați de pandemie, am constatat agilitatea, reziliența și spiritul antreprenorial de care au dat dovadă start-up-urile din Romania. Accesarea diferitelor instrumente guvernamentale în perioada următoare devine o necesitate nu doar pentru capitalul românesc, dar mai ales pentru facilitatea creșterii mediului antreprenorial. Acum, mai mult ca niciodată, dorim sa fim alături de sectorul antreprenorial, iar implicarea în programul Start-up Nation este un punct de sprijin pentru inițiativele antreprenoriale locale și, implicit, pentru stimularea creșterii economice prin încurajarea înființării de firme noi. Ne așteptăm la o performanță bună a programului și punem la dispoziția beneficiarilor un cost de finanțare bun și accesibil, dar mai ales o experiență cuprinzătoare pentru clienți.”, a declarat Gyula Fatér, Director General OTP Bank România.

Antreprenorii se pot înscrie în programul Start-up Nation 2022 în perioada 19 iulie – 1 septembrie, pe site-ul Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat.

Continue Reading

#Finance

Cine este Andra Caşu, noul Partener EY România în cadrul departamentului de Asistenţă fiscală şi juridică

Published

on

Andra Caşu preia, începând cu luna iulie 2022, poziția de Partener EY România în cadrul departamentului de Asistenţă fiscală şi juridică. Cu o experiență de peste 19 ani în domeniul consultanţei fiscale în cadrul EY România, Andra Caşu este specializată în domeniul consultanţei fiscale internaţionale în domeniul impozitării directe, cu focus pe zona de servicii financiare.

Andra este liderul departamentului de Impozite Directe al EY România şi este totodată liderul Sectorului de Consultanţă fiscală şi juridică în Servicii Financiare pentru România şi regiunea CESA (Europa Centrală și de Sud-Est și Regiunea Asiei Centrale). Ea a acumulat experienţă semnificativă în domeniul consultanţei fiscale, iar portofoliul său de clienţi cuprinde companii multinaţionale din România şi străinătate, bănci, companii de asigurare şi leasing, fonduri de investiții, companii petroliere şi de energie, dar şi mari producători din diverse domenii industriale.

Alex Milcev, Liderul Departamentului de Asistență Fiscală și Juridică al EY România și Moldova: „Promovarea Andrei Cașu ca Partener în cadrul departamentului de Impozite directe contribuie la creşterea practicii noastre de servicii fiscale. Creativitatea, pasiunea şi exemplul de lider pe care Andra le-a demonstrat au făcut-o un membru foarte valoros al echipei de Asistenţă fiscală şi juridică, contribuind la consolidarea poziţiei de piaţă a EY în acest domeniu.”

„În momentul de faţă, funcţia fiscală este în curs de transformare, ca urmare a perioadei de pandemie şi a unui focus crescut pe zona de automatizare la nivel global. De asemenea, au apărut schimbări semnificative şi în legislaţia fiscală, ceea ce aduce pentru companii un volum crescut de obligaţii de raportare, dar şi o nevoie de modernizare şi transformare internă. Focusul trebuie să rămână pe crearea de valoare, dar şi pe orientarea către zonele de transformare digitală şi sustenabilitate. Acestea sunt direcţiile care vor genera rezultate optime pentru contribuabili în perioada următoare, iar echipa noastră este implicată în mod dinamic în tot ceea ce ţine de transformarea mediului fiscal din România”, a declarat Andra Caşu. 

Andra Cașu a absolvit facultatea de Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti şi este membră a Camerei Consultanţilor Fiscali din România. A urmat, de asemenea, cursurile Oxford Business School în cadrul programului Women’s Leadership Development Program.

Continue Reading

Trending