În timp ce-mi povestește despre acel drum de 800 de kilometri din Nordul Spaniei, El Camino, care se parcurge în aproximativ 40 de zile „cu pași de furnică”, astfel încât să devii conștient de ceea ce se întâmplă în jurul tău, Monica Lupu, managing director la Irise Beauty, îmi amintește că viața nu este ceva predefinit.
În opinia sa, cel mai mult contează să fii „tu” și să realizezi că businessul este parte din pasiunea ta.
„Ești tu peste tot și trebuie întotdeauna să înțelegi ceea ce se petrece în realitate și să te adaptezi cu viteza luminii la orice situații. Iar atunci când ceva nu merge….să schimbi”
explică ea.

Copil fiind, Monica vrea să devină pe rând și nu neapărat în aceeași ordine, secretară și femeie de afaceri. Se joacă cu copiii de-a secretarele și se duce cât ține ziua de lungă din curte în curte (fiindcă secretarele se vizitează – sau cel puțin așa arăta în Dallas, la TV).
Se pare că timpul lucrează în favoarea sa și acum, tânăra are propriul business. Este vorba despre un salon cochet deschis într-o locație centrală din Capitală.
Primii pași
Dar lucrurile încep mult mai devreme, în Scoția, unde se bucură de cel de-al doilea copil. Stagnează și vrea o schimbare, iar în urma unei discuții cu o prietenă, îi surâde ideea de a deschide un salon. Găsește repede un curs general de epilat și în scurt timp își transformă visul în realitate. Atunci când o clientă îi povestește despre beneficiile epilării cu produsele Lycon, investește în specializări. Acum? Dacă o întrebi îți spune că din experiență, cine descoperă produsele și tehnica Lycon nu mai revine la ceea ce folosea înainte. „Îl recomand, îl folosesc, îl import și îl vând pentru că produsele sunt excelente”, punctează Monica despre brandul creat în Australia de Lydia Jordane, terapeut în frumusețe.
Lucurile le merg bine în Scoția. Locuiesc într-o casă frumoasă cu o curte de care nu se pot bucura fiindcă plouă întruna. Discută cu soțul și se gândesc să revină în țară, fiindcă nu se simt împliniți și știu sigur că în România dacă ai bani poți să fii fericit mai ușor.
În București, în urma unui parteneriat cu Lydia Jordane, CEO-ul Lycon Cosmetics, pornește Irise Beauty, promovând produsele în care crede cu atâta ardoare. „Piața în domeniu beauty la noi suferă foarte mult și nu ne aliniem cu cerințele europene. Problema nu este doar lipsa de profesioniști ci, stăm prost și la partea de igienă, în contextul în care patronii de salon sunt interesați numai de profit”, conchide Monica Lupu.