Connect with us

#Trends

Moxy și The Marmorosch, două hoteluri care devin punct de referință în peisajul turistic românesc

Published

on

CUMULUS a finalizat convertirea în hotel a două clădiri de pe strada Doamnei, Moxy Bucharest Old Town – deschis în vara lui 2020 – cu un design ce îmbină exuberanța și confortul și The Marmorosch Bucharest – deschis în august 2021 – un hotel sub brandul Autograph Collection, ce se impune prin moștenirea istorică și atmosfera luxuriantă. Cele două presupun un total de 436 camere.

Colaborarea cu Apex Alliance, sub care am proiectat și amenajat în total patru hoteluri de referință pentru București, fiecare cu un public și specific bine definite a fost o provocare, fiind unul dintre cele mai de anvergură proiecte ale CUMULUS din ultimii 3-4 ani. Moxy și The Marmorosch, cele mai recent inaugurate, sunt probabil și cele mai populare, fiind situate în centrul vechi și reprezentând o provocare prin faptul că s-a lucrat la clădiri deja existente, spre deosebire de Courtyard și Hilton Airport Garden Inn care au fost construite de la zero, a precizat arh. Ivona Amariței, Senior Partner CUMULUS.

Reabilitând și transformând total o clădire veche de 61 ani, Moxy Bucharest Downtown surprinde azi prin efervescență și culoare. Conceptul de la care a pornit CUMULUS a integrat elemente din balada populară „Miorița”, reinterpretata intr-un limbaj actual de artistul Milos Jovanovici. Elementele componente ale designului, stilul industrial șic, spiritul ludic exprimat prin piesele de mobilier contemporan-urbane și suprapunerea de texturi, culori și materiale fac din Moxy o destinație perfectă pentru story-telleri digitali.

„Moxy a fost un proiect important pentru noi la CUMULUS. Am adus împreună rigoarea, cerințele dezvoltatorului cu designul, stilul jucăuș inconfundabil și standardele unui brand vibrant ca Moxy. Ne mândrim cu faptul că am proiectat primul hotel Moxy din România, care, la un an de la deschidere, confirmă că este un concept de succes“, a declarat arh. Eliza Yokina, Senior Partner CUMULUS.
Câțiva pași distanță, tot pe strada Doamnei, echipa CUMULUS împreună cu 57 de alți specialiști au redat strălucirea unei clădiri emblematice pentru Capitala secolului XX. The Marmorosch, monument de clasa A, a devenit astfel primul hotel deschis sub brandul Autograph Collection în România. Procesul de restaurare a fost unul anevoios și plin de provocări, majoritatea pe fondul responsabilității față de moștenirea clădirii. Designul interior reflectă perioada interbelică, iar fiecare centimetru este restaurat sau recondiționat. Bugetul total destinat acestui proiect prin Apex Alliance Hotel Management a fost de 42 de milioane de euro.

“Marmorosch Blank este banca privată care a stat la temelia României moderne, clădirea monument fiind de o valoare stilistică unică pentru București. Proiectul de conversie și restaurare în The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection este despre a readuce în circuitul public o moștenire istorică de care putem fi mândri, de a deschide către oraș o clădire abandonată, uitată și a crea un punct de referință pe harta afectivă a orașului.”, a declarat arh. Adrian Soare, Senior Managing Partner CUMULUS.

Provocările CUMULUS au fost de a adapta clădirea la cerințele de siguranță în exploatare și securitate la incendiu în vigoare atât în România, cât și la standardele stricte ale brandului Autograph Collection by Marriott pentru un hotel de lux, cu păstrarea tuturor elementelor valoroase existente. Au rezultat astfel, 45 de tipologii diferite de camere de hotel – de la noul corp de clădire cu camere reinterpretate într-o notă contemporană, la cele 7 camere cu încărcătura istorică și apartamentul prezidențial spectaculos amenajat pe locul fostului birou directorial. Cele 217 camere au fost concepute pentru a oferi o experiență unică pentru oaspeții hotelului The Marmorosch.

CUMULUS este un birou de arhitectură care aduce împreună zeci de ani de expertiză, idei și abilități complementare pentru a oferi servicii integrate de proiectare, arhitectură, urbanism, design. Proiecte rezidențiale mari, hoteluri, birouri, zone industriale, restaurare și reabilitarea spaţiilor publice și arhitectură de interior – toate serviciile oferă investitorilor șansa de a avea control asupra costurilor, prin serviciul de cost control ale proiectelor în timp real. În plus, împreună vrem să facem mai multe pentru clienții noști, dar și pentru comunitățile în care realizăm proiecte.

CUMULUS oferă investitorilor în industria hotelieră soluții complete și serviciu de cost control în timp real al proiectelor.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#IT Revolution

Platformele de fake-news câștigă anual 2.6 miliarde de dolari din reclame. Dragoș Stanca, președinte BRAT: „În web2.0, adevărul a devenit neproductiv”

Published

on

În timp ce jurnalismul se confruntă la nivel internațional cu o subfinanțare masivă, platformele de dezinformare câștigă, anual, 2.6 miliarde de dolari din campanii publicitare finanțate de cele mai importante companii multinaționale, potrivit estimărilor NewsGuard.

Dragoș Stanca, președinte BRAT, afirmă că giganții din industria tehnologiei informației au democratizat atât producția de conținut cât și posibilitatea de monetizare a acestuia prin publicitate. Însă, din cauza respectivului model de business, cea mai importantă nevoie comercială a devenit cantitatea conținutului consumat, și, prin urmare, calitatea acestuia a scăzut progresiv. 

„Cu cât produci mai multă audiență cu atât faci mai mulți bani. În web2.0, undeva pe parcurs, adevărul a devenit neproductiv din punct de vedere comercial. Și atunci au apărut fake-news, clickbait și alte metode prin care suntem, cumva, ținuți captivi să consumăm cât mai mult conținut, să producem cât mai multe afișări, ca acestea să fie vândute cât mai ieftin și să ajungă la cât mai mulți clienți care să plătească astfel de campanii publicitare. Deci, cumva, principiile fundamentale ale relației dintre public, jurnaliști, comercial și editorial s-au fracturat total,” a afirmat Dragoș Stanca în cadrul conferinței The Stakeborg Talks, moderată de Vlad Mercori. 

Viitorul jurnalismului: Descentralizarea platformelor media prin blockchain

Potrivit președintelui BRAT, în web2.0, algoritmii platformelor de social media sunt setați să ne ofere preponderent spre consum conținut care ne place, determinându-ne astfel să petrecem cât mai mult timp conectați și, implicit, să consumăm cât mai multe spoturi publicitare și alte tipuri de conținut comercial.  

„Acest lucru ne duce într-o direcție nebună în care nu mai avem răbdare unii cu alții, nu mai știm să deosebim dezinformarea de informație legitimă, credem că toți jurnaliștii sunt corupți și că nimeni nu mai face conținut cu bună credință ci doar din interes comercial. Toate aceste lucruri vor trebui corectate în timp,” a adăugat Dragoș Stanca în cadrul dezbaterii The Stakeborg Talks. 

Potrivit acestuia, prin adoptarea tehnologiei blockchain, creatorii de conținut au capacitatea de a recâștiga încrederea publicului. 

„Descentralizarea în content ar însemna, în principiu, transparentizarea totală a proceselor care pot avea impact în politicile editoriale. Acest lucru poate însemna, de asemenea, faptul că oamenii vor cunoaște regulile jocului de la început și că ele nu pot fi schimbate pe parcurs, fiind înscrise într-un block al unui blockchain. De exemplu, Facebook a schimbat regulile jocului de sute de ori pe parcursul contractului pe care, prin termeni și condiții, îl are cu toți utilizatorii platformei. 

În al doilea rând, vorbim de partea de răspundere. Poți verifica dacă o știre a fost modificată, dacă o fotografie, care este și NFT, este cea originală sau dacă este trucaj. Nu mai poți fi manipulat atât de ușor crezând că ți se confirmă biasurile. Cred că principiile blockchainului, împreună cu etica jurnalismului hardcore, pot naște un ecosistem mult mai sănătos,” a adăugat Dragoș Stanca.

Generalizarea, mama autocrației

Dragoș Stanca afirmă că, într-adevăr, o mare parte din media a fost viciată și și-a trădat misiunea, fiind infestată de interese nelegitime, însă există în continuare jurnalism onest care servește interesului public.

„Generalizarea este mama autocrației și apoi a dictaturii. Există nuanțe: Nu toți sunt la fel. Dau foarte des acest exemplu: Gândiți-vă că o bună parte din redacția de la Recorder și o bună parte din redacția de la Rise Project sunt oameni care au lucrat la Antena 3. Asta nu înseamnă că dacă au lucrat la Antena 3 îi caracterizează politica editorială a postului. Înseamnă că ei aveau o conștiință a lor, au plecat și și-au făcut treaba în continuare. Generalizarea și lipsa de atenție la nuanțe e incredibil de dăunătoare”, avertizează Dragoș Stanca. 

Invitatul lui Vlad Mercori în cadrul dezbaterii „The Stakeborg Talks” și-a încheiat într-o notă optimistă intervenția, susținând că omenirea se află încă la început de drum din punct de vedere al evoluției.

„Avem, la urma urmei, doar 70.000 de ani de când am ieșit din grote. Mi se pare că e foarte devreme în istoria umanității. (…) Gândește-te ce am reușit de la aselenizare și până în prezent. Aselenizarea a fost făcută cu un computer IBM care avea o putere de vreo 1.2 milioane de ori mai mică decât un smartphone mediu. Deci, s-a dus un nebun pe lună operat de un computer care era de peste un milion de ori mai slab decât un smartphone mediu. Și asta am făcut din 1969 până acum. Este absolut fabulos ce am reușit. Dacă ne mai dăm răgaz măcar 80-100 de ani s-ar putea să fim extrem de plăcut surprinși de cât de buni suntem. Deci, cred că e foarte relativ să punem ștampile,” a conchis Dragoș Stanca. 

Despre Stakeborg 

Seria de conferințe „The StakeBorg Talks” își propune să promoveze oportunitățile economice și culturale pe care tehnologia blockchain le poate genera, fiind organizate de startupul autohton Stakeborg. Dincolo de noul format al „The StakeBorg Talks”, startupul fondat de Vlad Mercori își asumă un rol de educare a opiniei publice prin intermediul canalelor de Youtube Stakeborg, StakeBorgDAO, al newsletterului The Crypto Insider și al cursului de alfabetizare cu tehnologia blockchain – Stakeborg Academy. Totodată, Stakeborg a dezvoltat prima organizație autonomă descentralizată din România – StakeBorgDAO, cu peste 1000 de membri organizați pe Discord, propunându-și să încurajeze adopția industriei blockchain și să susțină proiecte autohtone inovative din industria crypto.

Continue Reading

#BooksTalk

Mindfulness pentru copii

Published

on

Editura Galaxia Copiilor le pune la dispoziție părinților două volume revelatoare pentru nevoile copiilor de astăzi, cu exerciții de meditație și concentrare menite să diminueze stresul, agitația și anxietatea din viața lor. Create de scriitoarea și experta în mindfulness Kira Willey, Respiră ca un ursuleț și Liniștit ca un Panda sunt disponibile pentru precomandă pe all.ro, cu o reducere specială de 20% și livrare începând cu data de 25 iulie 2022.

Respiră ca un ursuleț cuprinde 30 de exerciții de concentrare simple, hazlii și captivante care pot fi făcute oricând, oriunde, și care îi ajută pe cei mici să se simtă calmi și încrezători, să se concentreze cu ușurință și să se încarce cu energie pozitivă. Odată ce descoperă că pot deține controlul asupra propriului corp prin intermediul respirației, copiii vor reuși să se transpună într-o stare de conștientizare și de optimism în orice moment: în mașină, în sala de clasă, acasă, chiar și pe terenul de fotbal.

Liniștit ca un Panda conține un set de 30 de exerciții de meditație concise, cu durata de aproximativ un minut, jucăuș ilustrate și captivant redate, menite să îi ajute pe copii să integreze mindfulnessul în rutina zilnică. Fiecare capitol este împărțit în funcție de momentele și provocările fiecărei zile. Începeți ziua într-o notă calmă și luminoasă, cu „Respiră ca un soare“; sau încărcați-vă de energie cu „Bâțâitul de trezire“. Stimulați-vă mintea cu „Respirația de bufniță“ și râdeți pe săturate la ora de joacă cu „Hiena Ha-ha!“. Dacă v-ați propus să adoptați în familie tehnica mâncatului conștient, o să vă placă exercițiul „De unde vine?“, căci se referă la călătoria pe care mâncarea o parcurge până în farfuriile voastre. Când vine ora de culcare, „Noapte bună, griji!“ îl ajută pe cel mic să-și uite chiar toate grijile, asigurându-i un somn liniștit.

Exercițiile de mindfulness create de Kira Willey sunt deopotrivă simpatice și relaxante. Atât micuții, cât și adulții din viețile lor vor îndrăgi activitățile din paginile acestor cărți și se vor distra de minune. 

Cele două volume reprezintă un instrument minunat și pentru educatori, profesori și alți adulți implicați în creșterea, îngrijirea și educarea copiilor. 

„Mindfulnessul nu trebuie să fie complicat. Nu aveți nevoie de vreo pernuță pentru meditație, de clopoței sau de bețigașe parfumate! Și nici nu e cazul de explicații lungi în care să demonstrați copiilor de ce sunt atât de valoroase exercițiile de mindfulness. De fapt, cu cât folosiți mai puține cuvinte, cu atât mai bine! Pur și simplu, începeți să respirați. Împreună. Ca niște ursuleți. Și vedeți ce se întâmplă!” – Kira Willey 

În luna iulie, pe all.ro, toate cărțile pentru copii beneficiază de o reducere suplimentară de 15% prin introducerea codului vacanta2022 la finalizarea comenzii. 

Continue Reading

#TimpLiber

Cum arată și ce promite noul resort deschis de Bacolux Hotels România la Eforie Nord

Published

on

Bacolux Hotels România marchează cei 28 de ani de activitate ai grupului prin deschiderea celui mai nou hotel din portofoliul grupului, Bacolux Koralio**** Eforie Nord.

Noua locație, un resort de 4 stele din  Eforie Nord s-a deschis pe 1 iulie 2022 și completează destinațiile de vacanță aflate în portofoliul Bacolux Hotels.

Pe 9 iulie a avut loc evenimentul de Grand Opening în prezența a 300 de invitați, autorități locale și centrale, reprezentanți din turism, jurnaliști și influenceri, clienți, parteneri și oaspeți.

Resortul Bacolux Koralio a trecut printr-o renovare integrală, în urma unei investiții de peste 7 milioane de euro. Acum resortul este clasificat la 4 stele, are 212 camere și apartamente,  restaurant și terasă   (400  locuri),  lobby bar,   săli de conferință și întâlniri, parcare.  La capitolul agrement, oaspeții se pot relaxa la Aqua Fun, care include 3 piscine exterioare cu apă salină încălzită (o piscină pentru adulți cu o lungime de 28 m, două piscine pentru copii, 3 tobogane cu apă, bar și terasă (200 locuri). Pentru copii sunt disponibile 2 locuri de joacă.

Totodată, la ultimul nivel al hotelului, au fost amenajate 3 studiouri, fiecare cu terasă privată, zonă de plajă și jacuzzi. Cel mai mare studio cu  o suprafață de 85 mp și terasă de 180 mp  oferă o priveliște spectaculoasă asupra stațiunii, atât spre mare, cât și către lacul Techirghiol.

”Am mizat pe facilitățile exterioare ale hotelului și am amenajat o piscină mare de agrement (28 m), cu apă încălzită și zonă de șezlonguri, precum și o terasă cu scenă pentru spectacole. Pentru copii, au fost construite două piscine, un ansamblu cu tobogane acvatice, precum și două spații de joacă”, punctează Marius Băzăvan, Managing Partner & COO Bacolux Hotels România.

sursă: arhiva Koralio

„Nu am neglijat nici componenta de business în cadrului noului resort Bacolux Koralio și ne-am dorit crearea a două săli noi de conferință și întâlniri, astfel încât locația dispune acum de trei săli cu o capacitate de 170 de locuri. Resortul va putea să găzduiască, astfel, teambuilding-uri, evenimente corporate, dar și evenimente private. Capacitatea restaurantului a fost mărită cu 100 de locuri, prin amenajarea unei terase, ajungându-se,  la 400 de locuri în total”, adaugă el.

Structura principală a clădirii a fost păstrată, precum și  designul  balcoanelor, păstrând astfel elementele ușor de recunoscut ale locației inițiale.

Designul hotelului ține mereu cont de zona în care se află și aduce natura la interior, adaptând hotelul la mediul înconjurător și, făcându-l parte din natura locului. Linia de culori aleasă se situează în zone de tonuri calde, inspirate de nisipul plajei și albastrul deschis al cerului de vară și al apei. Încăperile luminoase, atenția la detalii și tematica coralilor regăsită în toată structura spațiilor fac din locație un mediu prietenos și elegant ce invită la relaxare. 

Astfel fostul Hotel Hefaistos (2 stele)  a fost upgradat și reamenajat în totalitate, devenind în prezent Bacolux Koralio (4 stele). Noul resort va oferi turiștilor servicii all inclusive.

Bacolux Koralio se alătură portofoliului Bacolux Hotels România și completează varietatea destinațiilor oferite oaspeților Bacolux. Două resorturi la Herculane Bacolux Afrodita Resort & Spa, Bacolux Diana Resort, un hotel cu profil de business și evenimente private în Craiova – Bacolux Craiovița Hotel & Events și acum un resort de 4 stele, all inclusive, vin să surprindă oaspeții fideli ai brandului. Bacolux Koralio duce mai departe tradiția grupului hotelier care preia locații mari,  ieșite din circuitul turistic, le renovează integral și le aduce la  standardul Bacolux păstrând însă elemente specifice locației existente și locului în care este amplasat.

„În 2022, oamenii vor altceva. Serviciul turistic nu se mai traduce doar prin cazare și masă. Oaspeții unei locații așteaptă mai mult decât curățenie impecabilă și o mâncare bună. Turiștii vor o experiență memorabilă, un serviciu personalizat, o vacanță de neuitat, iar acest obiectiv se obține printr-o înlănțuire de detalii: experiențe culinare , servicii personalizate  sau spectacole inedite. Turiștii aleg mai atent, mai ales după pandemie, care a modificat comportamentul de consum turistic. După doi ani de retricții, turiștii optează pentru sejururi mai scurte, pe care  le rezervă în ultimul moment”, mărturisește Marius Băzăvan.

Bacolux Koralio, Eforie Nord va fi deschis în perioada iunie – septembrie, dar managementul este pregătit să prelungească acest program de funcționare dacă piața o va cere. Resortul are o echipă formată din 140 de angajați, cei mai mulți fiind pe zonele de  Food&Beverage și housekeeping. Dimensiunea echipei este mai mare decât în celelalte locații Bacolux similare ca mărime, deoarece la Eforie Nord s-a ținut cont de specificul turismului de litoral, și de crearea de posturi noi, precum cele de salvamari.
Echipa Bacolux Hotels este formata din angajati romani și straini ((Sri Lanka și Nepal). Pentru pastrarea unui echilibru in cadrul echipei, aproximativ 70% din angajati sunt români. 

Echipa  este principalul asset al companiei. Vrem să  menținem echipa unită, să o fidelizam și să îi ajutăm pe membrii echipei să se dezvolte. Am reușit să străbatem perioada de pandemie cu echipa întreagă, iar câștigarea premiului „Angajatorul anului”, la Romanian Top Hotel Awards 2021, a fost o recunoaștere a eforturilor Bacolux Hotels de a susține echipa într-o perioadă extrem de dificilă și fără precedent la nivel mondial”, mai spune Marius Băzăvan, Managing Partner & COO Bacolux Hotels România.

Pe lângă segmentul leisure destinat în special familiilor cu copii, Bacolux Koralio poate găzdui teambuildinguri, evenimente corporate și private, precum și grupuri de turiști sau  echipe sportive.

Bacolux Koralio, Eforie Nord va fi deschis în perioada iunie – septembrie, dar managementul este pregătit să prelungească acest program de funcționare dacă piața o va cere. Dorința acestora este ca, pe termen lung, locația să fie deschisă all seasons.

Bacolux Hotels Romania este un grup hotelier cu capital 100% românesc, cu peste 27 de ani de experiență în industria hotelieră, care oferă servicii diverse pentru leisure și business, încurajând petrecerea vacanțelor în Romania, în locațiile din Herculane, de pe litoral sau de la munte, sau organizarea  de conferințe, evenimente și team building-uri la Herculane sau Craiova.

Cele 4 locații Bacolux Hotels:

             Bacolux Koralio, Eforie Nord **** – deschis pe 1 iulie 2022

♣  Bacolux Afrodita Resort & Spa ****, Băile Herculane

             Bacolux Diana Resort ***, Băile Herculane

             Bacolux Craiovita Hotel & Events ***, Craiova

Continue Reading

Trending