Connect with us

#News

Nooka Space lansează noul model de birou inteligent Nooka Air și amplasează primele unități în Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj

Published

on

Nooka Space, dezvoltatorul primei rețele de birouri inteligente de proximitate din lume, semnează un parteneriat strategic cu Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj și amplasează în terminalele de plecări interne și internaționale noile modele de birouri inteligente pentru spații interioare, Nooka Air.

Birourile indoor Nooka Air sunt autonome, izolate fonic, dispun de acces și control inteligent, oferind intimitate, siguranță și o calitate optimă a aerului. Cu o aplicație mobilă personalizată, birourile Nooka Air din cadrul Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj pot fi ușor de gestionat și utilizat de pasagerii care doresc să se concentreze asupra muncii lor sau să se relaxeze în timp ce așteaptă zborul, fără a fi distrași de zgomotul și agitația din aeroport.

Ultimii ani au adus schimbări importante asupra modului în care călătorim, lucrăm, socializăm și interacționăm cu mediul înconjurător. La fel ca multe alte industrii din întreaga lume, aeroporturile se confruntă în continuare cu efectele pandemiei și sunt nevoite să ofere o atenție sporită în ceea ce privește experiența și protecția pasagerilor, pentru a le oferi siguranță și bunăstare. În acest context, elementele care susțin nevoia de spații private de relaxare sau de lucru devin o necesitate. Nooka Space vine în întâmpinarea aeroporturilor cu o soluție inovatoare și lansează Nooka Air, noul model de birou inteligent, care poate fi utilizat ca spațiu privat pentru a lucra concentrat sau pentru a te relaxa, fără a fi distras de zgomot și aglomerație. Ne bucurăm că Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj este printre primii beneficiari ai unor unor astfel de facilități”, spune Sandu Băbășan, CO Founder Nooka Space

La rândul său, David Ciceo, Directorul General al Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj explică: „Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj este unul cosmopolit şi multicultural. Cel mai mare aeroport regional din România susţine dezvoltarea diferitelor sale tipuri de trafic (leisure, business, VFR), iar acest lucru a dus la o creștere constantă a numărului său de pasageri anual și implicit la nevoia de a diversifica zona de servicii. Apreciem în mod deosebit decizia partenerilor noştri Nooka Space ca aeroportul clujean să fie printre primii beneficiari ai unor astfel de facilităţi inovatoare. Fie că vorbim de lucru sau de relaxare, invităm pasagerii Aeroportului Internațional Cluj să descopere cele 4 birouri inteligente de ultimă generaţie pe care Nooka Space le-a amplasat în zonele de așteptare din terminalul de pasageri pentru plecări interne și internaționale.”

Birourile inteligente Nooka Air sunt proiectate special ca spații private, care să ofere un grad de intimitate sporit și condițiile necesare pentru a lucra cât mai productiv.

Sticla acustică laminată de 12 mm grosime, îmbrăcată în folie acustică, asigură o izolare fonică foarte performantă, în timp ce sistemul integrat IoT permite controlul total asupra accesului, ventilației sau iluminatului, direct din aplicația mobilă.

Nooka Space își propune să dezvolte o rețea cât mai extinsă de birouri inteligente în cadrul aeroporturilor unde există o cerere crescută de spații de tip flex work și relaxare. 

Suntem în negocieri avansate și aproape de a semna contracte cu alte 9 aeroporturi din Europa de Vest. În plus, conform datelor colectate din istoricul rezervărilor din aplicație, 1 din 3 utilizatori și-au prelungit intervalul de rezervare, ceea ce ne face să fim încrezători că soluția pe care o oferim va aduce valoare adăugată experienței pasagerilor în terminalele din aeroporturi”, adaugă Sandu Băbășan.

Modelele de birouri inteligente dezvoltate de Nooka Space sunt adaptate atât pentru spații exterioare, cât și pentru spații interioare, putând fi amplasate cu ușurință oriunde, de la zone rezidențiale și spații publice, până la centre comerciale, gări și aeroporturi.

Lansat la finalul anului 2020, startup-ul Nooka Space are misiunea de a dezvolta o rețea globală de birouri de proximitate și de a crește o comunitate de utilizatori, contribuind astfel la dezvoltarea inteligentă a orașelor. Nooka Space redefinește stilul de lucru hibrid, printr-un model de business inovator, care invită oamenii să se bucure de spații intime de lucru și de mai multă flexibilitate, productivitate și mobilitate urbană.

Birourile de proximitate Nooka Space integrează într-un mod inovator funcționalitățile și resursele logistice necesare unui birou cu tehnologii de ultimă generație. Prin intermediul aplicației mobile Nooka Space, orice birou Nooka poate fi controlat inteligent de către utilizatori, de la rezervarea intervalului dorit, până la personalizarea condițiilor ambientale de lucru. Birourile Nooka se regăsesc în țări precum Olanda, Austria, Germania, România, Irlanda, Elveția, Italia și Franța. 

Nooka Space este start-up-ul care a dezvoltat primul concept de birouri de proximitate inteligente din lume. Povestea Nooka a început în anul 2020, din dorința de a rescrie definiția spațiului de lucru și de a ajuta la construirea birourilor viitorului: mai accesibile, mai flexibile, mai intime, mai inteligente și mai prietenoase cu mediul.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#News

Sezamo plafonează prețurile la produsele alimentare de bază pentru următoarele 6 luni

Published

on

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, anunță plafonarea prețurilor a 25 de produse, dintre care 22 de produse alimentare, până în aprilie 2023. Acțiunea face parte dintr-o serie de măsuri menite să ajute consumatorul, precum categoria Save Food, Reducerile Săptămânii și sacoșa cu fructe și legume „Salvează-mă”.

Potrivit Institutului Național de Statistică, rata medie a modificării preţurilor de consum în ultimele 12 luni (octombrie 2021 – septembrie 2022) faţă de precedentele 12 luni (octombrie 2020 – septembrie 2021) este 11,8%*.

Sezamo reacționează la această creștere bruscă, limitând prețurile la produsele alimentare de bază pentru perioada 1 noiembrie – 30 aprilie 2023. Astfel, Sezamo va garanta prețuri plafonate la o serie de 25 de produse, dintre care 22 de produse alimentare și 3 produse nealimentare, precum hârtie igienică, rolă de prosoape de bucătărie și săpun solid. În rândul produselor alimentare cu prețuri plafonate se regăsesc produse de bază, precum zahăr, ulei, făină, orez, salam, ouă, unt, lapte, iaurt, smântână, apă plată și pâine feliată, la care se adaugă alte produse necesare în gospodărie, și anume paste făinoase, bulion, dulceață, castraveți murați, șuncă feliată, cafea măcinată, ceai, pulpe de pui, carne tocată de porc și mici de porc. Acțiunea de plafonare a prețurilor va fi implementată până la finalul lunii aprilie 2023. În cazul în care vor interveni scumpiri ale acestor produse, Sezamo va credita automat diferența dintre prețul real de vânzare practicat în piață și prețul înghețat în contul clientului sub formă de credite, iar banii astfel economisiți pot fi apoi utilizați la Sezamo pentru achiziționarea altor bunuri.

Prețurile alimentelor cresc brusc și, combinate cu prețurile energiei, ar putea avea un impact negativ asupra multor gospodării locale. Sezamo acționează prin limitarea prețurilor pentru o serie de produse alimentare de bază din coșul său de cumpărături. Tomáš Chadzivasilis, CEO al Sezamo în România, explică: „Am spus mereu că Sezamo este pentru toată lumea. Suntem o companie responsabilă și dorim să facem lucrurile mai ușoare pentru clienții noștri în aceste vremuri dificile. Prin urmare, ne gândim la diferite modalități de a ajuta clienții pentru ca experiența lor de cumpărături să fie rezonabilă pentru portofelele acestora. Una dintre aceste modalități este promisiunea unei garanții de preț pentru anumite alimente de bază pe o perioadă de minimum 6 luni.

La rândul său, Michael Kaiser, CCO la Sezamo România completează: „Vrem să ne asigurăm că toată lumea va avea acces nemijlocit la o serie de produse alimentare de bază care se regăsesc în coșul săptămânal. Modalitatea pe care am găsit-o pentru a păstra prețurile rezonabile pentru aceste produse alimentare de bază a fost ca, în cazul unei scumpiri a produsului respectiv, să transformăm diferența de preț în credit pentru cumpărăturile viitoare de la Sezamo. Aceste prețuri vor fi valabile pentru o singură bucată din fiecare produs la fiecare achiziție. Diferența dintre prețul curent de vânzare și prețul maxim garantat va fi întotdeauna rambursată clientului de către Sezamo prin creditarea contului acestuia. Creditul poate fi folosit apoi pentru achiziții ulterioare.”

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, unul dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (10000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.

Continue Reading

#News

Metav SA investește 40 de mil. Euro în Bellemonde

Published

on

Bellemonde, un nou ansamblu rezidențial exclusivist, se lansează în zona de nord a Capitalei. Investiția în cele 164 de unități, atât case, cât și apartamente, se ridică la peste 40 de milioane de euro. 

Aflat în Pipera și dezvoltat pe o suprafață de teren de peste 41.000 de m.p. în proprietatea Metav SA., Bellemonde va oferi o experiență completă de locuire, datorită spațiilor comune generoase și numărului redus de locuințe. 93 de vile și 71 de apartamente, într-un regim de înălțime ce nu depășește 2 etaje, vor găzdui rezidenții într-un ecosistem perfect echilibrat. 

Începerea construcției proiectului este estimată pentru prima parte a anului 2023, cu un termen de finalizare de 24 de luni. Conceptul îmbină inedit unități de locuințe, precum case individuale, case de tip duplex și de tip înșiruit, vile cu apartamente și clădiri cu apartamente cu regim redus de înălțime, de maxim P+2. 

Pe lângă beneficiile densității scăzute și siguranței sporite a ansamblului de tip gated-community, Bellemonde oferă spații verzi generoase, ce reprezintă peste 33% din suprafața totală a terenului pe care urmează a fi dezvoltat. Facilitățile exclusiviste completează peisajul arhitectural prin: Society Hub – cu un design de top ce aduce rezidenților un spațiu de tip lounge, un loc de joacă indoor pentru copii, zonă spa cu săli de masaj, saune și piscină; zonă comercială cu restaurant, market și alte servicii conexe”, declară Victor Terheș, director de vânzări Bellemonde.

În imediata vecinătate a proiectului se află școli de renume, precum Școala Americană, British School, Olga Gudynn, dar și zone ample de shopping și agrement – Jolie Ville, Mall Băneasa, Strip Mall Iancu Nicolae, Pipera Plaza și Grădina Zoologică Băneasa. 

Liniile de transport public aflate la numai câteva minute distanță și aeroporturile Otopeni și Băneasa reprezintă facilități de mobilitate importante.

“Atent proiectat, Bellemonde este complet pregătit pentru viitor, fiind un gas-free residence dotat cu cele mai noi tehnologii și funcțiuni, precum: pompe de căldură de ultimă generație, fațade ventilate, tâmplărie de aluminiu, finisaje premium, infrastructură pentru instalarea panourilor fotovoltaice și locuri de parcare electrificate”, completează Victor Terheș.

Cele mai recente dezvoltări rezidențiale din portofoliul grupului de companii sunt Belvedere Residences Faza 1 și Faza 2 (Fabrica de Glucoză nr. 6-8, Sector 2, București), Zenville (Mircea Eliade nr. 10, Pipera, Voluntari, Ilfov) și Iqon (Vasile Alecsandri nr. 132, Pipera, Voluntari, Ilfov) Cu o experiență de peste 30 de ani, Metav S.A. vizează în planurile de extindere ale companiei dezvoltarea proiectului imobiliar ABOVE din Șos. Fabrica de Glucoză, precum și alte dezvoltări imobiliare pe terenurile pe care le deține,  toate dispunând de beneficii și facilități complexe, suprafețe ample de locuit, spații verzi generoase și servicii de înaltă calitate. 

Continue Reading

#Auto

Echipa UcaB din România, monitorizată și urmărită în timp real la cel mai mare raliu caritabil pentru amatori, cu ajutorul SafeFleet

Published

on

SafeFleet, unul din cei mai importanți jucători pe piața de monitorizare a flotei auto din România, susține participarea a trei români la cea mai mare cursă de off-road din lume pentru amatori, de cca. 10.000 km, Budapesta – Bamako, ce îmbină acțiunea cu activități caritabile. Compania sprijină echipa UCaB pe tot parcursul traseului prin intermediul sistemului de monitorizare GPS, deosebit de util pentru o călătorie plină de provocări și riscuri multiple, ce țin de siguranță, terorism sau sănătate. 

Ne bucurăm să fim alături de echipa României în acest proiect impresionant, atât ca amploare, provocări, cât și în ceea ce privește valoarea caritabilă oferită. Le transmitem gânduri bune tuturor participanților, un traseu ușor și fără impedimente majore, iar pe ai noștri vă invităm să îi și urmărim pe tot parcursul călătoriei, prin intermediul sistemului GPS oferit de SafeFleet”, a declarat Claudiu Suma, CEO SafeFleet. 

Ediția actuală a raliului Budapesta – Bamako numără 247 de echipe, 554 de oameni și 45 de țări participante, fiind cea mai mare de până acum. Traseul a plecat din Budapesta pe 21 octombrie, străbate o bună parte din Europa și traversează o zonă dificilă a Africii de Vest – Munții Atlas și Sahara, având ca destinație finală Freetown, capitala Sierra Leone, pe 8 noiembrie. Cursa va avea, așadar, o durată de două săptămâni, include cca. 10 mii de km, 10 state parcurse și două continente. Traseul parcurs de participanții României (UCaB), poate fi urmărit în timp real aici, prin intermediul soluției SafeFleet. 

Echipa UCaB, formată din Mihai Lupu, Cosmin Savu și Grațian Mihăilescu, și-a propus sprijinirea unor comunități africane prin cunoștințe și resurse, într-o expediție care are ca scop o dublă misiune medicală și educațională. În primul rând, intenția UCaB Team este de a aduce o mașină de intervenție dotată cu instrumentar și echipamentul necesar, ce va ajunge în sprijinul administrației spitalelor din Freetown. Al doilea proiect constă în activarea unor centre tip smart library și a unor huburi digitale prin care partenerii UCaB (la nivel local și internațional) să faciliteze diverse programe pe diferite teme, de la competențe digitale, alfabetizare digitală, cursuri de jurnalism comunitar, ateliere de fotografie, până la lucrul cu voluntari, managementul atragerii de resurse și punerea în valoare a potențialului comunităților partenere. 

De peste 20 de ani, SafeFleet oferă clienților săi soluții de calitate precum monitorizarea în timp real a flotei, geofencing, colectarea datelor CAN-bus, monitorizarea consumului de combustibil, plata automată a taxei de drum, optimizarea rutelor și integrarea tahografului.

Unul dintre cei mai mari jucători din sud-estul Europei, SafeFleet dispune de un software telematic inovator pe piața IoT din România, folosit cu succes și de companii din Italia, Polonia, Ungaria și alte 23 țări din întreaga lume.

În prezent, soluțiile SafeFleet sunt utilizate de peste 7.000 de clienți, cu peste 75.000 de device-uri de monitorizare instalate. Printre clienții SafeFleet se numără UPC, Veolia, Raiffeisen Bank, ING Bank, E.ON România, EVN Macedonia, EULEX Kosovo, EUMM Georgia, Procredit Bank Kosovo și 35 de municipalități din Italia.

Continue Reading

Trending