Otter Distribution, unul dintre cei mai mari jucători din retailul de pantofi din România, investește ȋn optimizarea procesului de livrare, ȋnainte de Black Friday. Soluția aleasă este platforma Innoship de gestionare a comenzilor online.
,,Tradițional, ȋn perioada de Black Friday și a sărbătorilor de iarnă, vânzările online cresc. Anul acesta, având ȋn vedere restricțiile impuse de autorități, ȋn contextul pandemiei Covid-19, care vor limita accesul ȋn magazinele fizice, ne așteptăm la o majorare semnificativă a volumului de comenzi online. Am decis să folosim platforma Innoship pentru îmbunătățirea experienței oferite clienților noștri, dar și pentru o mai bună gestionare a serviciilor de curierat. La foarte scurt timp de la implementarea soluției, am observat o creștere a eficienței ȋn procesul logistic atât din punct de vedere operațional, cât și al optimizării costurilor”, spune Alin Vlad, Marketing Manager Otter.
Soluţiile Innoship îşi propun să eficientizeze costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 25%, să crească rata de conversie cu până la 30%, dar și performanţa de livrare cu până la 15%, printr-o alocare dinamică a comenzilor în funcţie de criteriile selectate de retailer în platformă.
,,Piața de e-commerce din România se dezvoltă ȋntr-un ritm alert, fiind preconizată o triplare a numărului de achiziții online, până ȋn 2030. Retailer-ii au ȋnceput să ȋnțeleagă necesitatea de a investi ȋn crearea unei experiențe facile de cumpărare online. Calitatea procesului de livrare este extrem de importantă pentru satisfacția clienților și ne bucurăm că tot mai mulți jucători mari, din domenii diverse, apelează la soluția Innoship. Feedback-ul pe care l-am primit, până acum, este foarte bun, dar inovăm ȋn continuare adaptat la nevoile clienților”, declară Dan Ungureanu, Head of Business Development şi co-fondator Innoship.
Start-up-ul tech Innoship, cunoaște o creștere accelerată și a ajuns la un portofoliu de peste 120 de clienți, ȋn ultimul an. Compania gestionează zilnic aproximativ 50.000 de comenzi pentru cele mai cunoscute nume din ecosistemul local de e-commerce și distribuție precum Otter, Yves Rocher, Leroy Merlin, OLX și mulți alții.
Innoship, start-up-ul tech ȋnființat ȋn 2019, are în plan să devină cel mai mare agregator pentru opţiuni de livrare din Europa Centrală şi de Est. Ȋn acest moment, integrează peste 50 de curieri ȋn 15 țări, iar echipa a ajuns la 17 membri și continuă să se extindă.