Connect with us

#News

Românii sunt tot mai orientați spre adoptarea unui stil de viață sănătos. O arată și noul parteneriat Yellow.Menu cu HealthU

Published

on

Românii sunt din ce în ce mai orientați către adoptarea unui stil de viață sănătos, alegând abonamentele de meniuri pentru întreaga zi ca un nou obicei de consum, nu doar din rațiuni funcționale, arată datele restaurantului virtual Yellow.Menu. Ca urmare a acestei tendințe, Yellow.Menu a încheiat un parteneriat cu HealthU, agregator de servicii de sănătate preventivă, iar în baza acestuia va livra meniuri personalizate pe bază de abonament. Meniurile, realizate împreună cu un nutriționist, acoperă obiective precum menținerea greutății corporale, slăbire sănătoasă sau adaptarea meniului zilnic la anumite diete speciale. 

Conceput ca un restaurant online cu meniu dinamic și diferit în fiecare zi, Yellow.Menu reprezintă soluția pentru cei care doresc să păstreze un stil de viață echilibrat, cu o alimentație sănătoasă, având posibilitatea de a comanda meniuri gourmet pentru mic dejun, prânz sau cină, acasă sau la birou, cu livrare rapidă, prin rețeaua proprie de curieri, oriunde în București și Cluj-Napoca. Yellow.Menu  pune accentul pe ingrediente premium, proaspete, preparatele zilnice, limitate ca porții, având o abordare orientată către echilibru nutritiv și un gust remarcabil.

Conceptul Yellow.Menu a stat la baza parteneriatului cu HealthU, un furnizor de servicii de sănătate preventivă, care oferă clienților săi programe de nutriție, în funcție de obiective, combinate cu programe de fitness și ședințe de life coaching și mindfulness pentru a obține un echilibru între corp și minte. 

Orientarea către o alimentație sănătoasă este, fără îndoială, unul dintre trendurile cele mai accentuate ale momentului, atât în România, cât și la nivel global. Ultimii doi ani au schimbat obiceiurile de consum la nivel global, adoptarea unei alimentații sănătoase fiind esențială pentru o stare de sănătate optimă și un sistem imunitar bun. Astfel, în căutarea alimentelor sănătoase, consumatorii au devenit tot mai selectivi și mai atenți la informațiile nutriționale de pe etichetele produselor, iar dacă vorbim de preparate culinare, ingredientelele proaspete și curate cântăresc tot mai mult în decizia de cumpărare, a precizat Bogdan Marchiș, fondator HealthU. 

Preferință pentru meniurile de menținere

Astfel, meniurile HealthU, concepute de nutriționiști și realizate cu ajutorul chef-ilor Yellow.Menu au un echilibru ideal între nutrienți și diversitatea preparatelor livrate. Meniurile HealthU nu conțin exces de grăsimi, respectând nivelurile de lipide, carbohidrați și proteine, fiind variate tocmai pentru a oferi diversitatea de nutrienți de care corpul nostru are nevoie. 

Adoptarea unui stil de viață sănătos implică o dietă corespunzătoare, iar aceasta poate fi o provocare, mai ales din cauza opțiunilor limitate din supermarketuri, dar și al numărului redus de restaurante care pun accentul pe ingrediente premium, proaspete și variate. Parteneriatul cu HealthU confirmă tendința românilor spre healthy lifestyle, accesând acest serviciu pe bază de abonament ca o soluție pentru întreaga zi, nu ca o opțiune de moment. Nu oferim un substitut pentru experiența de la restaurant, ci o alternativă reală pentru cei care vor să mănânce sănătos indiferent unde se află, fapt confirmat și de preferințele înregistrate de clienți de la lansare, spre meniuri de menținere sau active, nu neapărat de slăbit, a declarat Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu.

Beneficii pentru planetă și un consum responsabil

Printre beneficiile serviciului pus la dispoziție prin noul parteneriat se numără nu doar accesul la mese echilibrate, avizate de specialiști, dar și la un consum ce vizează evitarea risipei alimentare. Astfel, pentru fiecare lună de abonament încheiată, HealthU oferă clienților un copac, pentru a fi plantat, militând astfel pentru un consum responsabil și o viață echilibrată.  

Meniurile realizate în colaborare cu HealthU pot fi comandate exclusiv de pe site-ul partenerului, pe bază de abonament, fiind disponibile pentru clienții din București, Ilfov și Cluj-Napoca.

Yellow.Menu este un restaurant virtual cu preparate gourmet, care îți oferă posibilitatea să comanzi meniuri de calitate, la tine acasă sau la birou, iar livrarea se realizează în maxim 1h de la plasarea comenzii, pe site sau în aplicația proprie. De asemenea, clienții pot alege un interval anume pentru livrare sau au opțiunea de a-și planifica meniul pentru o săptămână. 

Preparatele din meniu, realizate de chefi cu experiență, sunt proaspete, tocmai de aceea numărul acestora este limitat. Ingredientele folosite sunt premium, iar rețetele acoperă o arie largă de bucătării internaționale, astfel încât experiența culinară a fiecărui client să fie cât mai apropiată de cea de la un restaurant clasic. 

Yellow Menu își asumă o aprovizionare responsabilă, pe cât posibil locală, iar livrarea este asigurată în ambalaje rezistente, reutilizabile, reciclabile si care pastreaza mancarea in cele mai bune conditii.  

Minez tehnologie pe LeadersTalk din octombrie 2021. Pentru propuneri editoriale: mihai@leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#News

Sezamo plafonează prețurile la produsele alimentare de bază pentru următoarele 6 luni

Published

on

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, anunță plafonarea prețurilor a 25 de produse, dintre care 22 de produse alimentare, până în aprilie 2023. Acțiunea face parte dintr-o serie de măsuri menite să ajute consumatorul, precum categoria Save Food, Reducerile Săptămânii și sacoșa cu fructe și legume „Salvează-mă”.

Potrivit Institutului Național de Statistică, rata medie a modificării preţurilor de consum în ultimele 12 luni (octombrie 2021 – septembrie 2022) faţă de precedentele 12 luni (octombrie 2020 – septembrie 2021) este 11,8%*.

Sezamo reacționează la această creștere bruscă, limitând prețurile la produsele alimentare de bază pentru perioada 1 noiembrie – 30 aprilie 2023. Astfel, Sezamo va garanta prețuri plafonate la o serie de 25 de produse, dintre care 22 de produse alimentare și 3 produse nealimentare, precum hârtie igienică, rolă de prosoape de bucătărie și săpun solid. În rândul produselor alimentare cu prețuri plafonate se regăsesc produse de bază, precum zahăr, ulei, făină, orez, salam, ouă, unt, lapte, iaurt, smântână, apă plată și pâine feliată, la care se adaugă alte produse necesare în gospodărie, și anume paste făinoase, bulion, dulceață, castraveți murați, șuncă feliată, cafea măcinată, ceai, pulpe de pui, carne tocată de porc și mici de porc. Acțiunea de plafonare a prețurilor va fi implementată până la finalul lunii aprilie 2023. În cazul în care vor interveni scumpiri ale acestor produse, Sezamo va credita automat diferența dintre prețul real de vânzare practicat în piață și prețul înghețat în contul clientului sub formă de credite, iar banii astfel economisiți pot fi apoi utilizați la Sezamo pentru achiziționarea altor bunuri.

Prețurile alimentelor cresc brusc și, combinate cu prețurile energiei, ar putea avea un impact negativ asupra multor gospodării locale. Sezamo acționează prin limitarea prețurilor pentru o serie de produse alimentare de bază din coșul său de cumpărături. Tomáš Chadzivasilis, CEO al Sezamo în România, explică: „Am spus mereu că Sezamo este pentru toată lumea. Suntem o companie responsabilă și dorim să facem lucrurile mai ușoare pentru clienții noștri în aceste vremuri dificile. Prin urmare, ne gândim la diferite modalități de a ajuta clienții pentru ca experiența lor de cumpărături să fie rezonabilă pentru portofelele acestora. Una dintre aceste modalități este promisiunea unei garanții de preț pentru anumite alimente de bază pe o perioadă de minimum 6 luni.

La rândul său, Michael Kaiser, CCO la Sezamo România completează: „Vrem să ne asigurăm că toată lumea va avea acces nemijlocit la o serie de produse alimentare de bază care se regăsesc în coșul săptămânal. Modalitatea pe care am găsit-o pentru a păstra prețurile rezonabile pentru aceste produse alimentare de bază a fost ca, în cazul unei scumpiri a produsului respectiv, să transformăm diferența de preț în credit pentru cumpărăturile viitoare de la Sezamo. Aceste prețuri vor fi valabile pentru o singură bucată din fiecare produs la fiecare achiziție. Diferența dintre prețul curent de vânzare și prețul maxim garantat va fi întotdeauna rambursată clientului de către Sezamo prin creditarea contului acestuia. Creditul poate fi folosit apoi pentru achiziții ulterioare.”

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, unul dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (10000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.

Continue Reading

#News

Metav SA investește 40 de mil. Euro în Bellemonde

Published

on

Bellemonde, un nou ansamblu rezidențial exclusivist, se lansează în zona de nord a Capitalei. Investiția în cele 164 de unități, atât case, cât și apartamente, se ridică la peste 40 de milioane de euro. 

Aflat în Pipera și dezvoltat pe o suprafață de teren de peste 41.000 de m.p. în proprietatea Metav SA., Bellemonde va oferi o experiență completă de locuire, datorită spațiilor comune generoase și numărului redus de locuințe. 93 de vile și 71 de apartamente, într-un regim de înălțime ce nu depășește 2 etaje, vor găzdui rezidenții într-un ecosistem perfect echilibrat. 

Începerea construcției proiectului este estimată pentru prima parte a anului 2023, cu un termen de finalizare de 24 de luni. Conceptul îmbină inedit unități de locuințe, precum case individuale, case de tip duplex și de tip înșiruit, vile cu apartamente și clădiri cu apartamente cu regim redus de înălțime, de maxim P+2. 

Pe lângă beneficiile densității scăzute și siguranței sporite a ansamblului de tip gated-community, Bellemonde oferă spații verzi generoase, ce reprezintă peste 33% din suprafața totală a terenului pe care urmează a fi dezvoltat. Facilitățile exclusiviste completează peisajul arhitectural prin: Society Hub – cu un design de top ce aduce rezidenților un spațiu de tip lounge, un loc de joacă indoor pentru copii, zonă spa cu săli de masaj, saune și piscină; zonă comercială cu restaurant, market și alte servicii conexe”, declară Victor Terheș, director de vânzări Bellemonde.

În imediata vecinătate a proiectului se află școli de renume, precum Școala Americană, British School, Olga Gudynn, dar și zone ample de shopping și agrement – Jolie Ville, Mall Băneasa, Strip Mall Iancu Nicolae, Pipera Plaza și Grădina Zoologică Băneasa. 

Liniile de transport public aflate la numai câteva minute distanță și aeroporturile Otopeni și Băneasa reprezintă facilități de mobilitate importante.

“Atent proiectat, Bellemonde este complet pregătit pentru viitor, fiind un gas-free residence dotat cu cele mai noi tehnologii și funcțiuni, precum: pompe de căldură de ultimă generație, fațade ventilate, tâmplărie de aluminiu, finisaje premium, infrastructură pentru instalarea panourilor fotovoltaice și locuri de parcare electrificate”, completează Victor Terheș.

Cele mai recente dezvoltări rezidențiale din portofoliul grupului de companii sunt Belvedere Residences Faza 1 și Faza 2 (Fabrica de Glucoză nr. 6-8, Sector 2, București), Zenville (Mircea Eliade nr. 10, Pipera, Voluntari, Ilfov) și Iqon (Vasile Alecsandri nr. 132, Pipera, Voluntari, Ilfov) Cu o experiență de peste 30 de ani, Metav S.A. vizează în planurile de extindere ale companiei dezvoltarea proiectului imobiliar ABOVE din Șos. Fabrica de Glucoză, precum și alte dezvoltări imobiliare pe terenurile pe care le deține,  toate dispunând de beneficii și facilități complexe, suprafețe ample de locuit, spații verzi generoase și servicii de înaltă calitate. 

Continue Reading

#Auto

Echipa UcaB din România, monitorizată și urmărită în timp real la cel mai mare raliu caritabil pentru amatori, cu ajutorul SafeFleet

Published

on

SafeFleet, unul din cei mai importanți jucători pe piața de monitorizare a flotei auto din România, susține participarea a trei români la cea mai mare cursă de off-road din lume pentru amatori, de cca. 10.000 km, Budapesta – Bamako, ce îmbină acțiunea cu activități caritabile. Compania sprijină echipa UCaB pe tot parcursul traseului prin intermediul sistemului de monitorizare GPS, deosebit de util pentru o călătorie plină de provocări și riscuri multiple, ce țin de siguranță, terorism sau sănătate. 

Ne bucurăm să fim alături de echipa României în acest proiect impresionant, atât ca amploare, provocări, cât și în ceea ce privește valoarea caritabilă oferită. Le transmitem gânduri bune tuturor participanților, un traseu ușor și fără impedimente majore, iar pe ai noștri vă invităm să îi și urmărim pe tot parcursul călătoriei, prin intermediul sistemului GPS oferit de SafeFleet”, a declarat Claudiu Suma, CEO SafeFleet. 

Ediția actuală a raliului Budapesta – Bamako numără 247 de echipe, 554 de oameni și 45 de țări participante, fiind cea mai mare de până acum. Traseul a plecat din Budapesta pe 21 octombrie, străbate o bună parte din Europa și traversează o zonă dificilă a Africii de Vest – Munții Atlas și Sahara, având ca destinație finală Freetown, capitala Sierra Leone, pe 8 noiembrie. Cursa va avea, așadar, o durată de două săptămâni, include cca. 10 mii de km, 10 state parcurse și două continente. Traseul parcurs de participanții României (UCaB), poate fi urmărit în timp real aici, prin intermediul soluției SafeFleet. 

Echipa UCaB, formată din Mihai Lupu, Cosmin Savu și Grațian Mihăilescu, și-a propus sprijinirea unor comunități africane prin cunoștințe și resurse, într-o expediție care are ca scop o dublă misiune medicală și educațională. În primul rând, intenția UCaB Team este de a aduce o mașină de intervenție dotată cu instrumentar și echipamentul necesar, ce va ajunge în sprijinul administrației spitalelor din Freetown. Al doilea proiect constă în activarea unor centre tip smart library și a unor huburi digitale prin care partenerii UCaB (la nivel local și internațional) să faciliteze diverse programe pe diferite teme, de la competențe digitale, alfabetizare digitală, cursuri de jurnalism comunitar, ateliere de fotografie, până la lucrul cu voluntari, managementul atragerii de resurse și punerea în valoare a potențialului comunităților partenere. 

De peste 20 de ani, SafeFleet oferă clienților săi soluții de calitate precum monitorizarea în timp real a flotei, geofencing, colectarea datelor CAN-bus, monitorizarea consumului de combustibil, plata automată a taxei de drum, optimizarea rutelor și integrarea tahografului.

Unul dintre cei mai mari jucători din sud-estul Europei, SafeFleet dispune de un software telematic inovator pe piața IoT din România, folosit cu succes și de companii din Italia, Polonia, Ungaria și alte 23 țări din întreaga lume.

În prezent, soluțiile SafeFleet sunt utilizate de peste 7.000 de clienți, cu peste 75.000 de device-uri de monitorizare instalate. Printre clienții SafeFleet se numără UPC, Veolia, Raiffeisen Bank, ING Bank, E.ON România, EVN Macedonia, EULEX Kosovo, EUMM Georgia, Procredit Bank Kosovo și 35 de municipalități din Italia.

Continue Reading

Trending