Connect with us

#News

Se dă startul celor mai mari competiții de schi alpin din ROMÂNIA

Published

on

Competiția FIS Children Trophy va avea loc în perioada 16-19 februarie în Poiana Brasov. Ajunsă acum la cea de-a patra ediție, această competitie va alinia la start un număr de aproximativ 100 de sportivi schiori, fete și băieți, din categoriile 12-14 ani și 15-16 ani.

Vor participa țări precum: Bulgaria, Ucraina, Grecia, Slovacia, Bosnia și Herțegovina, Ungaria si România.  

În urma succesului edițiilor anterioare ale concursului de schi alpin pentru copii si tineret, Asociația de Turism Poiana Brașov, împreună cu Federația Română de Schi și Biatlon, având sprijinul Primăriei Municipiului Brașov, organizează și anul acesta în perioada 15 – 18 martie, a doua ediție a competiției de schi Poiana Brașov SES Cup 2021 (Small Evolving Ski Nations) – adresată sportivilor din 19 țări, inclusiv România.

Competita Poiana Brașov SES Cup ne-a fost atribuită de către Federația Internațională de Schi datorită capacităților noastre organizatorice și infrastructurii competiționale de nivel înalt pe care am reușit să o punem la dispoziție în ultimele 2 sezoane. Ne dorim și vom face eforturi în acest sens, să organizăm în Poiana Brașov etape ale curselor din Cupa Europei și, în viitor, chiar din Cupa Mondială la schi alpin. Pentru Poiana Brașov SES Cup, cu 4 zile de concurs, în perioada 15 – 18 martie, așteptăm participarea unui număr de aproximativ 100 de sportivi. Acest număr a fost diminuat de condițiile impuse de pandemie. Datele au fost prezentate de către Dan Ghiță, Președintele Comitetului de Organizare FIS Children Trophy și FIS SES Cup. 

Ștefan Țînț, promotorul principal al evenimentului, subliniază sprijinul din partea Primăriei Brașov, care împreună cu sponsorii acestor evenimente, au reprezentat cheia succesului. Ștefan Țînț ne spune:„Pentru organizarea FIS Children Trophy și Poiana Brașov SES Cup, am reușit să strângem în ultimii 4 ani, sponsorizări în valoare totală de 338.000 de euro. Dacă la prima ediție am reușit să atragem 50.000 de euro, iată că anul acesta, suma colectată se ridică la cca. 110.000 de euro. Nu am fi reușit să aducem aceste competiții de mare anvergură în România fără ajutorul sponsorilor noștri. Asociația de Turism Poiana Brașov este o asociație non-profit, iar banii pe care îi primim îi investim în promovarea acestor evenimente și a stațiunii noastre”. 

Allen Coliban – primarul Brașovului declară:”Mă bucur să văd ambiția aceasta, caracteristică nouă – brașovenilor. Astfel noi setam un standard în organizarea competițiilor de iarnă în domeniului schiului. Avem nevoie de competiții relevante orferite copiilor noștri pentru că astfel vom forma generații valoroase. Dacă vom construi performanță în România, nu trebuie să începem cu vârful piramidei, ci cu bazele acesteia. Tocmai de aceea, trebuie să le oferim celor mici condiții excelente de participare”.

Primarul Allen Coliban a anuntat ca are în plan extinderea capacității domeniului schiabil de la 4.300 la 6.200 schiori pe zi, creșterea suprafeței schiabile de la 75 hectare, la 100 hectare (+33%), creșterea lungimii cumulate a pârtiilor de la 20 km la 30 km (+50%), construirea a două noi telescaune fixe de 4 locuri, construirea unei gondole de 10 locuri, cu o capacitate de 2.400 de persoane/oră, două parcări cu un total de 600 de locuri în zona stației Cheișoara, acoperirea întregului domeniu schiabil existent cu instalații de produs zăpadă artificială și noi instalații de nocturnă pe pârtiile Drumul Roșu și Subteleferic.

Mihai Covaliu, președintele Comitetului Olimpic Roman, fost campion olimpic la scrimă, susține cu pasiune aceste competiții. El ne spune:

„Este vital pentru copii să aibă competiții acolo unde trăiesc, cresc și se antrenează. Cred că din acest punct de vedere, eu sunt cel mai bun exemplu pentru că am trăit în Brașov, aici am crescut, aici m-am antrenat, m-am format ca sportiv, am făcut performanță si am ajuns camion olimpic, iar concursurile care au fost organizate aici, în Brașov, m-au ajutat enorm să reprezint România la marile competiții din lume”.

Cele doua competiții au fost finanțate de sponsori din sectorul privat: Mastercard Sponsor Oficial, TOTAL, BCR-ERSTE, Ana Hotels, ALTEX, Teleferic Grand Hotel, Alpin Restort Hotel, Husqvarna, Stoica&Asociații, Paste Băneasa, Omniasig Vienna Insurance Goup, Electroprecizia Holding și Hotel Escalade. 

FIS Children Trophy va continua să fie organizat în România până în anul 2022, fiind înscris în calendarul Federației Internaționale de Schi (FIS).

Comitetul de organizare (CO) va asigura teste rapide de COVID – 19, pentru concurenții la competițiile FIS Children Trophy și FIS SES Cup și va pune la dispoziția acestora măști de protecție FFP2 pentru toți participanții, antrenorii, atleții și oficialii concursurilor, pe întreaga durată a defășurării  competitiilor. 

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

#News

10 superalimente care te ajută să întâmpini iarna plin de energie

Published

on

Schimbările aduse de sezonul rece pot fi factori de stres pentru organism și, implicit, pentru sistemul imunitar. La începutul iernii, alături de sport, odihnă și timp petrecut în aer liber, o dietă adecvată contribuie la fortificarea sistemului imunitar. Scorțișoara, matcha, spirulina, ghimbirul, maca sau pudra de cătină sunt doar câteva dintre alimentele de la Niavis care combină proprietăți nutritive de excepție, iar consumul lor contribuie la menținerea sănătății. 

Un sistem imunitar puternic înseamnă o capacitate crescută  pentru organism de a depăși perioadele de boală, fiind un aliat de nădejde în lupta cu virusurile. Mișcarea și exercițiile fizice, reducerea nivelului de stres, baia de soare, somnul suficient, hidratarea corespunzătoare, dar și o alimentație variată și echilibrată, bogată în antioxidanți, sunt metode dovedite științific pentru întărirea sistemului imunitar.

La debutul sezonului rece, cele mai căutate produse pe Niavis.ro sunt scorțișoara, matcha și pudra de roșcove, lista fiind completată de uleiul de cocos, semințele de in, chia, turmeric, spirulina, dar și  de fulgii de ovăz ori de drojdia uscată.

Vitamina C este cel mai folosit supliment pentru imunitate, ajutând nu doar la creșterea imunității, ci și la creșterea nivelului de energie și reducerea oboselii. Natura, însă, oferă un suport important organismului și prin cătină sau coacăze, vedetele superalimentelor și aliați de nădejde în fortificarea sistemului imunitar.

Matcha (care în japoneză înseamnă pudră de ceai) este considerată de majoritatea specialiștilor cel mai important sortiment de ceai verde datorită numeroaselor sale proprietăți benefice organismului. Comparativ cu o cană de ceai verde obișnuit, matcha conține de 137 ori mai mulți antioxidanți, care au un rol important în lupta împotriva radicalilor liberi și care  stimulează detoxifierea organismului.

Ghimbirul, sub formă de pudră ori rădăcină, este un aliment cu proprietăți și beneficii deosebite asupra sănătății organismului, atestate de studii de specialitate. De la susținerea imunității în lupta cu o serie de bacterii până la intensificarea metabolismului, ghimbirul este un ajutor important într-o serie de afecțiuni, fiind folosit de mii de ani în medicina ayurvedică datorită proprietăților sale terapeutice.

Între mese, pentru un plus de energie și sănătate, specialiștii recomandă optarea pentru gustări hrănitoare și gustoase: fructe, nuci, semințe, iaurt cu cereale integrale sau fructe deshidratate fără zahăr.

La toate acestea se adaugă sfatul specialiștilor de a renunța, pe cât posibil, la zahărul adăugat, tocmai pentru a avea mai multă energie. Astfel, zahărul poate fi înlocuit cu siropul de agave, iar cacaua cu pudra de roșcove, care este bogată în calciu, proteine, pectină, având totodată un conținut scăzut în calorii și grăsimi.

Acestea sunt doar câteva dintre alimentele care, odată introduse în alimentație, ajută la o stare de bine, alături de o dietă echilibrată și mișcare, așa cum recomandă specialiștii Niavis. 

Continue Reading

#News

Cum arată Hotelul Radisson Blu Aurum Brașov, deschis în octombrie 2022

Published

on

Amplasat în inima centrului istoric al  orașului, Radisson Blu Aurum Brașov s-a deschis în luna octombrie pe amplasamentul fostului Palat al Telefoanelor de pe Bd. Eroilor din Brașov. Vechea clădire, construită în anii 1930 și aflată într-un grad avansat de degradare a fost reabilitată și transformată într-o destinație atractivă, care integrează elemente vizuale și povești din istoria orașului, într-un spațiu sofisticat, cu finisaje și servicii premium. 

Hotelul atrage deja turiști din Statele Unite, Marea Britanie, Orientul Mijlociu sau Germania, dar și un număr mare de turiști români care vizitează Brașovul pentru afaceri sau în timpul liber.

Cu 110 camere elegante, un restaurant cu specific eclectic asiatic, sălă de degustare care găzduiește un fragment vechi de peste 400 de ani din zidul vechii cetăți a Brașovului, executive lounge cu vedere panoramică, sală de conferințe cu capacitate de 170 persoane și facilități de wellness, hotelul Radisson Blu Aurum Brașov este o destinație care îmbină designul contemporan cu finisaje premium, armonizate cu detalii din istoria Brașovului.

Echipa actuală a hotelului cuprinde 70 de persoane, urmând să crească la 100 în primele luni ale anului următor.

Trecut și viitor, într-o destinație pentru generații

Hotelul a fost construit cu obiectivul de a deveni o atracție în sine în Brașov. Zidul vechii cetăți descoperit în subsol a fost pus în valoare și este vizibil și din exterior, printr-un tavan din sticlă. Întregul design al hotelului îmbină elemente vizuale specifice cetății și breslei aurarilor, care au inspirat numele și conceptul Radisson Blu Aurum.

Ne-am implicat activ în fiecare detaliu al hotelului, pentru a crea un cadru care combină într-un mod inedit istoria cu stilul contemporan. Pentru imaginile din camere, de exemplu, am lucrat cu un designer vestimentar pentru creația unei rochii unicat, inspirată de turnurile cetății Brașovului și am reprodus bijuterii în stilul celor manufacturate de aurarii brașoveni în sec. XVI. Când am descoperit zidul cetății în timpul lucrărilor am decis să modificăm întregul proiect pentru a-l pune în valoare și a-l face accesibil turiștilor. Aproape fiecare colț din acest hotel poate spune o poveste, iar poveștile sunt cele care îi vor crește valoarea peste generații –spune Ramona Neamțu, proprietar Radisson Blu Aurum Brașov.

Românii caută experiențe de 5 stele: în luna octombrie, 80% dintre oaspeții hotelului, români

În prima lună de funcționare, în hotelul Radisson Blu Aurum, primul hotel de brand internațional din centrul orașului Brașov, 80% dintre turiști au fost români. Pentru primul an de funcționare, estimările arată un grad mediu de ocupare de 65-70% și o împărțire egală între oaspeții români și cei străini. Prețurile de cazare pornesc de la 125de euro/noapte, însă media anuală se va situa la 165 euro/noapte.

Indiferent de naționalitate, oaspeții noștri caută servicii cu un standard de calitate excepțional, iar franciza Radisson Blu și tot ceea ce oferă hotelul nostru susțin această filozofie orientată către servicii personalizate, de calitate superioară. Restaurantul Artis oferă un meniu sofisticat, camerele îmbină tehnologia cu eleganța clasică și inspirație istorică. Ne dorim ca Brașovul să devină o destinație de renume atât pentru turiștii români, cât și pentru străini –spune Anca Cristea, Director General al Radisson Blu Aurum Brașov, executiv cu 18 ani de experiență în industria hotelieră din România.

3 restaurante, lounge privat și o priveliște unică

Pe lângă cazare, printre experiențele de cinci stele pe care turiștii le pot accesa la Radisson Blu Aurum Brașov se regăsesc degustările de vin și whiskey în salonul de degustări și în skybarul cu priveliște panoramică, vizitarea zidului cetății Brașovului descoperit în timpul lucrărilor și pus în valoare în salonul de subsolul hotelului, precum și relaxarea în zona de wellness și masaj.

Pentru mediul de afaceri, hotelul oferă sala de conferință și evenimente cu o capacitate de 170 persoane și executive lounge, care poate găzdui ședințe de management sau întâlniri de creație.

Restaurantul Artis de la parterul, hotelului propune un concept culinar eclectic asiatic, cu influențe locale. În skybar și în salonul de degustări pot fi organizate evenimente private, precum și degustări cu somelierul de vin sau whiskey.  

Pentru iarna 2022-2023, în contextul proximității față de cel mai popular domeniu schiabil din România, Radisson Blu Aurum oferă pachete de cazare completate de experiențe sofisticate. Hotelul asigură transfer către Poiana Brașov pentru pasionații de schi, iar de Crăciun și Revelion organizează experiențe culinare și artistice. 

Radisson Blu este un brand hotelier de lux care oferă servicii personalizate în destinații din întreaga lume. Caracterizate prin atenția la detalii, hotelurile Radisson Blu sunt concepute pentru a oferi oaspeților experiențe memorabile. Oaspeții și partenerii de afaceri își pot îmbunătăți experiența cu Radisson Blu participând la Radisson Rewards, un program internațional de loialitate care oferă beneficii și recompense excepționale.   

Continue Reading

#HrTrends

Care au fost cele mai căutate joburi în 2022

Published

on

Aproape 8,5 milioane de căutări au fost făcute, de la începutul anului, pe eJobs.ro de către candidații aflați în căutarea unui loc de muncă. Cu o medie de 35.000 de joburi nou postate în fiecare lună, 2022 a fost cel mai bun an pentru piața muncii din acest punct de vedere, în timp ce numărul de aplicări atrase ajunge la aproximativ 10 milioane până în acest moment.

„Pentru că a fost un an bun nu doar din perspectiva numărului de locuri de muncă scoase în piață, ci și din perspectiva salariilor oferite, am văzut multe mișcări în segmentul de specialiști, care au avut parte de o plajă foarte generoasă pentru negocieri salariale, dar și în cel al candidaților aflați la început de carieră, respectiv cei din categoria 18-24 de ani. Ei au fost mai activi decât oricând, atât din punctul de vedere al prospectării pieței, cât și al aplicărilor efective”, spune Bogdan Badea, CEO eJobs România.

Cu 58.000 de căutări pe site, joburile de inginer au fost cele mai căutate anul acesta, vârfurile de categorie fiind inginerii constructori, inginerii mecanici și inginerii de instalații. Contabilii ocupă locul secund în același clasament, cumulând 39.000 de căutări pe eJobs.ro. Urmează șoferii pentru care sunt raportate peste 33.000 de interogări ale candidaților.

Potrivit datelor Salario, comparatorul salarial marca eJobs, salariul mediu net al celor care lucrează în inginerie este 4.500 de lei, 3.900 de lei pentru angajații din contabilitate și 3.500 de lei pentru cei din transporturi / distribuție. Tot pentru aceleași domenii, angajatorii au postat anul acesta peste 100.000 de joburi. Cele mai multe au fost pentru șoferi (48.000 de poziții), urmați de ingineri (28.000) și contabili (25.000). 

„Un loc important îl ocupă în continuare locurile ce permit munca de acasă, acestea adunând nu doar un număr mare de căutări, ci și o cotă de 13,1% din totalul de aplicări anuale, respectiv 1,3 milioane, nivel similar cu cel înregistrat în 2021. Interesant este faptul că, în ciuda previziunilor de la începutul anului, 2022 a dovedit că și angajatorii au rămas deschiși la ideea de joburi remote, de vreme ce numărul de poziții postate a fost cu aproximativ 25% mai mare decât anul trecut”, spune Bogdan Badea, CEO eJobs România.

Alte poziții care au generat peste 10.000 de căutări în parte au fost cele de manager, economist ori specialist în resurse umane. Lor li se alătură și cuvinte cheie care indică interesul pentru anumite domenii precum resurse umane, call center sau vânzări. Finalul acestui an arată, totuși, o scădere a interesului pentru joburile de inginer și pentru cele part time și remote, dar marchează, în schimb, creșteri pentru contabili, șoferi și economiști.

În acest moment, pe eJobs.ro, cea mai mare platformă de recrutare din România, sunt disponibile 27.000 de locuri de muncă. 

Continue Reading

Trending