Connect with us

#News

Top 5 afecțiuni pentru care românii apelează la servicii de telemedicină

Published

on

Oferta de servicii de telemedicină din România a accelerat în 2020, cu precădere în al doilea semestru. Anual, în cabinetele medicilor de familie și cele de specialitate, de stat și private, din România, sunt efectuate circa 65 – 70 de milioane de consultații, trimiteri și rețete. În 2020, aproximativ 7% – 8% dintre acestea, reprezentând 4,5 – 5 milioane de consultații, trimiteri și rețete, au fost efectuate prin telemedicină, potrivit estimărilor Telios Care, unul dintre principalii furnizori de servicii telemedicină pentru angajați din România. Estimările iau în calcul datele Institutului Național de Statistică, în legătură cu activitatea unităților sanitare.

„Ne așteptăm ca aceste cifre să continue să crească, în contextul în care românii s-au obișnuit să apeleze la servicii medicale online și apreciază ușurința prin care le accesează. Credem că cele două modalități prin care pot fi accesate serviciile medicale, în clinici și la distanță, vor crește împreună și își vor alimenta dezvoltarea reciproc. Telemedicina va prelua multe din cazuri și le va direcționa pe cele mai complexe în clinici și la analize de laborator și imagistică, iar intrările din clinici vor genera accesări ale serviciilor la distanță pentru interpretări și consulturi ulterioare”, spune Philip Choban, CEO, Telios Care.

Pentru anul în curs, Telios Care se așteaptă la o creștere cu 100% a accesării serviciilor sale, în contextul în care pacienții s-au obișnuit să apeleze la telemedicină ca primă soluție în multe situații. 

Utilitatea serviciilor de telemedicină s-a dovedit salutară și în prevenția infectării pacienților cu Sars Cov-2, prin creșterea capacității de oferire de servicii medicale la distanță, în condiții de maximă siguranță. În contextul pandemiei de COVID-19, cei mai mulți dintre bolnavi, au evitat și amânat vizitele la medic, cu consecințe grave pe termen lung, atât din punct de vedere al gestionării diferitelor afecțiuni, cât și al costurilor generate. 

Telios a venit în sprijinul beneficiarilor prin adăugarea în portofoliu a unor specialități medicale noi, dar și prin creșterea numărului de medici. Prin consultațiile oferite, compania a contribuit la realizarea unui triaj, din punct de vedere al necesității pacienților de a efectua un consult față în față, scăzând astfel numărul celor care s-au prezentat în spitale și clinici pentru efectuarea unui consult. 

Creștere de 10 ori a numărului de utilizatori Telios Care în 2020

Telios Care a înregistrat anul trecut o creștere de 10 ori a numărului utilizatori de servicii de telemedicină, încheind anul cu 75.000 de beneficiari care lucrează în domenii precum retail, IT, servicii financiare, producție, transport și agricultură. Compania estimează pentru 2021 o dublare a numărului de pacienți prin includerea serviciilor Telios în produse de asigurări și abonamente medicale, precum și prin vânzări directe la companii.

Top 5 afecțiuni pentru care românii apelează la servicii de telemedicină

Cei mai mulți dintre românii care au avut anul trecut nevoie de un consult de specialitate și au apelat la servicii de telemedicină au trebuit să trateze probleme de sănătate care au ținut de: medicină generală, nutriție, ginecologie, dermatologie și psihologie. Prin serviciile de psihologie la distanță, Telios i-a ajutat pe cei care s-au simțit copleșiți sau descurajați, psihologia fiind una dintre cele mai apelate specialități medicale. Psihologii Telios sunt disponibili telefonic sau prin apeluri video șapte zile pe săptămână.

82% dintre beneficiarii serviciilor medicale Telios Care nu au avut nevoie să continue procesul medical cu un consult în clinică sau la cabinetul medicului. Astfel, Telios a contribuit la decongestionarea spitalelor publice și private, ușurând cadrele medicale de cazuri care au putut fi tratate cu ușurință de la distanță, facilitând beneficiarilor consulturi medicale de calitate, fără frica unei contaminări cu Sars Cov-2. 

Telios Care a adăugat anul trecut în portofoliu 6 specialități medicale, pentru a veni în sprijinul pacienților: ORL, Endocrinologie, Reumatologie și Urologie, Nefrologie, Diabet și Boli Metabolice. Totodată, în 2020, Telios Care a adăugat a treia line de consultații, prin apel video, (pe lângă linia telefonică și linia de mesaje online) și a redus numărul de vizite necesare la medic, prin posibilitatea de a genera trimiteri medicale recunoscute de asigurători pentru analize de laborator și imagistică.

„În 2021 vom adăuga 10 specialități medicale, printre care Neurologie, Pneumologie, Oftalmologie și Radiologie, și vom continua să extindem echipa medicală, pe măsura creșterii cererii. Vom adăuga o serie de servicii noi pentru a îmbunătăți și ușura accesul la medicină de specialitate, în special cu ajutorul aparatelor medicale la distanță. 

Estimăm ca, în cursul lui 2021, să introducem noi servicii, din care să generăm un număr adițional de pacienți”, spune Adrian Danciu, Director Medical, Telios Care

 

Piața de telemedicină a crescut, la nivel mondial, cu peste 90%, anul trecut, pe fondul pandemiei COVID-19

Cât despre amploarea pieței de telemedicină la nivel mondial, potrivit companiei de consultanță și cercetare Fortune Business Insights, aceasta a fost evaluată la 41,6 miliarde de dolari în 2019, cu o creștere de peste 90% în 2020, pe fondul impactului generat de pandemia de COVID-19. În următorii 7 ani, estimările vizează o creștere anuală de peste 25%, de la 79,79 miliarde de dolari în 2020, la 396,7 miliarde de dolari în 2027.

„Telemedicina trebuie să îmbunătățească accesul la servicii și, în special, să contribuie la creșterea capacității sistemului medical de a finaliza cazuri mai complexe, integrându-se în peisajul medical. Pentru a asigura pacienților o experiență închegată, este necesar să asiguram o continuitate și fluidizarea interacțiunilor la distanță între medici, specialiști cu acces la dispozitive medicale în clinici, laboratoarele de analiză și imagistică. 

De aceea, credem că un pas important în sistemul medical din România va fi făcut printr-un parteneriat între sistemele public și privat, iar telemedicina este un domeniu dinamic ce poate asigura cel mai ușor un prim pas spre acest parteneriat”, adaugă Philip Choban, CEO, Telios Care.

Despre Telios Care S.A.

Telios Care aduce în România mai mult 25 de ani de experiență din SUA în servicii de îngrijire medicală la distanță. Compania oferă angajaților și persoanelor asigurate acces non-stop la consiliere medicală de specialitate și wellness pentru o gamă largă de specialități. Telios Care este partener de încredere pentru lideri de piață în asigurări de sănătate, alături de care transformă experiența medicală a peste 75.000 de beneficiari din domenii precum retail, IT, servicii financiare, producție și transport.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#News

Sezamo plafonează prețurile la produsele alimentare de bază pentru următoarele 6 luni

Published

on

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, anunță plafonarea prețurilor a 25 de produse, dintre care 22 de produse alimentare, până în aprilie 2023. Acțiunea face parte dintr-o serie de măsuri menite să ajute consumatorul, precum categoria Save Food, Reducerile Săptămânii și sacoșa cu fructe și legume „Salvează-mă”.

Potrivit Institutului Național de Statistică, rata medie a modificării preţurilor de consum în ultimele 12 luni (octombrie 2021 – septembrie 2022) faţă de precedentele 12 luni (octombrie 2020 – septembrie 2021) este 11,8%*.

Sezamo reacționează la această creștere bruscă, limitând prețurile la produsele alimentare de bază pentru perioada 1 noiembrie – 30 aprilie 2023. Astfel, Sezamo va garanta prețuri plafonate la o serie de 25 de produse, dintre care 22 de produse alimentare și 3 produse nealimentare, precum hârtie igienică, rolă de prosoape de bucătărie și săpun solid. În rândul produselor alimentare cu prețuri plafonate se regăsesc produse de bază, precum zahăr, ulei, făină, orez, salam, ouă, unt, lapte, iaurt, smântână, apă plată și pâine feliată, la care se adaugă alte produse necesare în gospodărie, și anume paste făinoase, bulion, dulceață, castraveți murați, șuncă feliată, cafea măcinată, ceai, pulpe de pui, carne tocată de porc și mici de porc. Acțiunea de plafonare a prețurilor va fi implementată până la finalul lunii aprilie 2023. În cazul în care vor interveni scumpiri ale acestor produse, Sezamo va credita automat diferența dintre prețul real de vânzare practicat în piață și prețul înghețat în contul clientului sub formă de credite, iar banii astfel economisiți pot fi apoi utilizați la Sezamo pentru achiziționarea altor bunuri.

Prețurile alimentelor cresc brusc și, combinate cu prețurile energiei, ar putea avea un impact negativ asupra multor gospodării locale. Sezamo acționează prin limitarea prețurilor pentru o serie de produse alimentare de bază din coșul său de cumpărături. Tomáš Chadzivasilis, CEO al Sezamo în România, explică: „Am spus mereu că Sezamo este pentru toată lumea. Suntem o companie responsabilă și dorim să facem lucrurile mai ușoare pentru clienții noștri în aceste vremuri dificile. Prin urmare, ne gândim la diferite modalități de a ajuta clienții pentru ca experiența lor de cumpărături să fie rezonabilă pentru portofelele acestora. Una dintre aceste modalități este promisiunea unei garanții de preț pentru anumite alimente de bază pe o perioadă de minimum 6 luni.

La rândul său, Michael Kaiser, CCO la Sezamo România completează: „Vrem să ne asigurăm că toată lumea va avea acces nemijlocit la o serie de produse alimentare de bază care se regăsesc în coșul săptămânal. Modalitatea pe care am găsit-o pentru a păstra prețurile rezonabile pentru aceste produse alimentare de bază a fost ca, în cazul unei scumpiri a produsului respectiv, să transformăm diferența de preț în credit pentru cumpărăturile viitoare de la Sezamo. Aceste prețuri vor fi valabile pentru o singură bucată din fiecare produs la fiecare achiziție. Diferența dintre prețul curent de vânzare și prețul maxim garantat va fi întotdeauna rambursată clientului de către Sezamo prin creditarea contului acestuia. Creditul poate fi folosit apoi pentru achiziții ulterioare.”

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, unul dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (10000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.

Continue Reading

#News

Metav SA investește 40 de mil. Euro în Bellemonde

Published

on

Bellemonde, un nou ansamblu rezidențial exclusivist, se lansează în zona de nord a Capitalei. Investiția în cele 164 de unități, atât case, cât și apartamente, se ridică la peste 40 de milioane de euro. 

Aflat în Pipera și dezvoltat pe o suprafață de teren de peste 41.000 de m.p. în proprietatea Metav SA., Bellemonde va oferi o experiență completă de locuire, datorită spațiilor comune generoase și numărului redus de locuințe. 93 de vile și 71 de apartamente, într-un regim de înălțime ce nu depășește 2 etaje, vor găzdui rezidenții într-un ecosistem perfect echilibrat. 

Începerea construcției proiectului este estimată pentru prima parte a anului 2023, cu un termen de finalizare de 24 de luni. Conceptul îmbină inedit unități de locuințe, precum case individuale, case de tip duplex și de tip înșiruit, vile cu apartamente și clădiri cu apartamente cu regim redus de înălțime, de maxim P+2. 

Pe lângă beneficiile densității scăzute și siguranței sporite a ansamblului de tip gated-community, Bellemonde oferă spații verzi generoase, ce reprezintă peste 33% din suprafața totală a terenului pe care urmează a fi dezvoltat. Facilitățile exclusiviste completează peisajul arhitectural prin: Society Hub – cu un design de top ce aduce rezidenților un spațiu de tip lounge, un loc de joacă indoor pentru copii, zonă spa cu săli de masaj, saune și piscină; zonă comercială cu restaurant, market și alte servicii conexe”, declară Victor Terheș, director de vânzări Bellemonde.

În imediata vecinătate a proiectului se află școli de renume, precum Școala Americană, British School, Olga Gudynn, dar și zone ample de shopping și agrement – Jolie Ville, Mall Băneasa, Strip Mall Iancu Nicolae, Pipera Plaza și Grădina Zoologică Băneasa. 

Liniile de transport public aflate la numai câteva minute distanță și aeroporturile Otopeni și Băneasa reprezintă facilități de mobilitate importante.

“Atent proiectat, Bellemonde este complet pregătit pentru viitor, fiind un gas-free residence dotat cu cele mai noi tehnologii și funcțiuni, precum: pompe de căldură de ultimă generație, fațade ventilate, tâmplărie de aluminiu, finisaje premium, infrastructură pentru instalarea panourilor fotovoltaice și locuri de parcare electrificate”, completează Victor Terheș.

Cele mai recente dezvoltări rezidențiale din portofoliul grupului de companii sunt Belvedere Residences Faza 1 și Faza 2 (Fabrica de Glucoză nr. 6-8, Sector 2, București), Zenville (Mircea Eliade nr. 10, Pipera, Voluntari, Ilfov) și Iqon (Vasile Alecsandri nr. 132, Pipera, Voluntari, Ilfov) Cu o experiență de peste 30 de ani, Metav S.A. vizează în planurile de extindere ale companiei dezvoltarea proiectului imobiliar ABOVE din Șos. Fabrica de Glucoză, precum și alte dezvoltări imobiliare pe terenurile pe care le deține,  toate dispunând de beneficii și facilități complexe, suprafețe ample de locuit, spații verzi generoase și servicii de înaltă calitate. 

Continue Reading

#Auto

Echipa UcaB din România, monitorizată și urmărită în timp real la cel mai mare raliu caritabil pentru amatori, cu ajutorul SafeFleet

Published

on

SafeFleet, unul din cei mai importanți jucători pe piața de monitorizare a flotei auto din România, susține participarea a trei români la cea mai mare cursă de off-road din lume pentru amatori, de cca. 10.000 km, Budapesta – Bamako, ce îmbină acțiunea cu activități caritabile. Compania sprijină echipa UCaB pe tot parcursul traseului prin intermediul sistemului de monitorizare GPS, deosebit de util pentru o călătorie plină de provocări și riscuri multiple, ce țin de siguranță, terorism sau sănătate. 

Ne bucurăm să fim alături de echipa României în acest proiect impresionant, atât ca amploare, provocări, cât și în ceea ce privește valoarea caritabilă oferită. Le transmitem gânduri bune tuturor participanților, un traseu ușor și fără impedimente majore, iar pe ai noștri vă invităm să îi și urmărim pe tot parcursul călătoriei, prin intermediul sistemului GPS oferit de SafeFleet”, a declarat Claudiu Suma, CEO SafeFleet. 

Ediția actuală a raliului Budapesta – Bamako numără 247 de echipe, 554 de oameni și 45 de țări participante, fiind cea mai mare de până acum. Traseul a plecat din Budapesta pe 21 octombrie, străbate o bună parte din Europa și traversează o zonă dificilă a Africii de Vest – Munții Atlas și Sahara, având ca destinație finală Freetown, capitala Sierra Leone, pe 8 noiembrie. Cursa va avea, așadar, o durată de două săptămâni, include cca. 10 mii de km, 10 state parcurse și două continente. Traseul parcurs de participanții României (UCaB), poate fi urmărit în timp real aici, prin intermediul soluției SafeFleet. 

Echipa UCaB, formată din Mihai Lupu, Cosmin Savu și Grațian Mihăilescu, și-a propus sprijinirea unor comunități africane prin cunoștințe și resurse, într-o expediție care are ca scop o dublă misiune medicală și educațională. În primul rând, intenția UCaB Team este de a aduce o mașină de intervenție dotată cu instrumentar și echipamentul necesar, ce va ajunge în sprijinul administrației spitalelor din Freetown. Al doilea proiect constă în activarea unor centre tip smart library și a unor huburi digitale prin care partenerii UCaB (la nivel local și internațional) să faciliteze diverse programe pe diferite teme, de la competențe digitale, alfabetizare digitală, cursuri de jurnalism comunitar, ateliere de fotografie, până la lucrul cu voluntari, managementul atragerii de resurse și punerea în valoare a potențialului comunităților partenere. 

De peste 20 de ani, SafeFleet oferă clienților săi soluții de calitate precum monitorizarea în timp real a flotei, geofencing, colectarea datelor CAN-bus, monitorizarea consumului de combustibil, plata automată a taxei de drum, optimizarea rutelor și integrarea tahografului.

Unul dintre cei mai mari jucători din sud-estul Europei, SafeFleet dispune de un software telematic inovator pe piața IoT din România, folosit cu succes și de companii din Italia, Polonia, Ungaria și alte 23 țări din întreaga lume.

În prezent, soluțiile SafeFleet sunt utilizate de peste 7.000 de clienți, cu peste 75.000 de device-uri de monitorizare instalate. Printre clienții SafeFleet se numără UPC, Veolia, Raiffeisen Bank, ING Bank, E.ON România, EVN Macedonia, EULEX Kosovo, EUMM Georgia, Procredit Bank Kosovo și 35 de municipalități din Italia.

Continue Reading

Trending