Connect with us

#BrandsTalk

Up România dă startul soluțiilor creative
la hackathon-ul inovației „Future Work”

Published

on

Up România continuă seria acțiunilor de susținere a digitalizării și inovației. Între 28-29 mai 2022, în parteneriat cu Top Minds, va organiza un eveniment de tip hackathon menit să genereze soluții tehnologice creative în domeniile resurselor umane, educației, marketingului, investițiilor, sustenabilității și responsabilității sociale.

Invitația la hackathon-ul cu tema ,,Future Work’’ este destinată în principal elevilor, studenților și tinerilor aflați la început de carieră. Pentru înscriere, cei interesați pot accesa până pe data de 20 mai 2022 platforma topminds.ro/hack-futurework/.

În cele 48 de ore ale hackathon-ului ,,Future Work” încurajăm  la găsirea de soluții tech pentru:

  • optimizarea comunicării cu angajații/clienții
  • e-commerce empatic
  • customer suport incluziv și empatic
  • marketing în web3 (NFTs pentru marketing de servicii și produse)
  • noi forme de muncă și interacțiune între angajați
  • motivatorii viitorului
  • transferul muncii de la job către o cauză comunitară
  • măsurarea rezultatelor de sustenabilitate ale unei companii
  • orice problemă relevantă pentru angajați, societate, comunitate

„Vrem să susținem mințile creative și motivația tinerilor, sursa principală de inovație pentru viitoarele generații. Ne așteptăm la un eveniment intens, pe modelul evenimentelor similare organizate la nivel internațional. Va fi o întâlnire care va atinge cele mai înalte cote de creativitate, unde tinerii se vor conecta cu antreprenori și cu reprezentanți Up România. Așteptăm cu nerăbdare să descoperim ideile inovatoare ale generației Z, în care avem mare încredere. Ne adresăm lor, în primul rând, pentru că ei sunt nativii digitali, cei care fac primii pași în cele mai noi tehnologii, iar noi dorim să ne lăsăm inspirați de ideile lor”, a declarat Elena Pap, director regional Up Group.

„Tinerii se antrenează pentru o lume și mai rapidă, dinamică, flexibilă și foarte competitivă în care <a ști>, <a face> sau <a obține rezultate> nu mai este suficient. Din angajați de suport, ei au perspectiva să devină co-creatori, co-acționari, co-responsabili la job sau în propriul start-up, într-un timp supranumit al <meritocrației>. Cu toții suntem entuziasmați că ne-am reunit, în Hack FutureWork, cu specialiști de business, deeptech, ONG și GOV pentru a oferi tinerilor o calibrare firească, organică și-n bucurie cu viitorul ”, declară Diana Nițescu, CEO TOP Minds. 

Participanții la hackathon vor avea posibilitatea de a interacționa direct cu specialiști din domeniul tech (blockchain, NFT, IoT) și vor fi coordonați de mentori cu experiență în domeniul start-up, care le vor ghida procesul creativ în echipe. Cele mai bune și mai creative soluții vor fi premiate la finalul hackathon-ului.

Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 25.000 de clienți și peste 800.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 20 de ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța businessului companiilor:

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#BrandsTalk

Parteneriat Up România – Revolut: Companiile au acces gratuit timp de 6 luni la serviciile Revolut Business și Up MultiBeneficii

Published

on

Up România și Revolut au încheiat un parteneriat de colaborare, în urma căruia companiile din România pot obține acces gratuit, timp de 6 luni, la unul dintre cele mai moderne servicii de gestionare a cheltuielilor – Revolut Business și, respectiv, la cea mai flexibilă platformă de acordare a beneficiilor extrasalariale pentru angajați – Up Multibeneficii.

Începând din 25 octombrie, companiile care devin clienți Up Romania și care optează pentru deschiderea unui cont Revolut Business vor beneficia de planul Grow, oferit de Revolut, prin care vor avea acces timp de jumătate de an, complet gratuit, la un cont cu mai multe valute, curs de schimb la rate foarte avantajoase și un management avansat al cheltuielilor pentru controlul bugetului. La această ofertă se adaugă posibilitatea de a utiliza gratuit, timp de 6 luni, platforma Up MultiBeneficii dezvoltată de Up România, ofertă care este inclusă în Programul Revolut Rewards pentru afaceri, la care vor avea acces beneficiarii unui cont Revolut Business.

„Ne bucurăm că, prin acest parteneriat, putem veni către companii cu o dublă oportunitate: acces gratuit timp de 6 luni atât la una dintre cele mai moderne, rapide și avantajoase metode de management al cheltuielilor, Revolut Business, cât și la platforma Up MultiBeneficii, de gestionare flexibilă a beneficiilor extrasalariale acordate angajaților. Noul nostru partener nu mai are nevoie de nicio prezentare, câștigându-și în ultimii ani o binemeritată popularitate datorită soluțiilor sale inovatoare de gestionare a fondurilor, care, mai nou, au fost adaptate și pentru segmentul de business”, declară Elena Pap Director Regional Up Grup.

„Clienții business au nevoie de o platformă flexibilă, rapidă, simplu de utilizat și centralizată, care să îi ajute să crească, rămânând în același timp adaptabili, agili în raport cu evoluțiile din piață. Aceasta este și oferta  Revolut Business: o super-aplicație financiară care le dă acces afacerilor la tot ce au nevoie pentru a-și gestiona veniturile și cheltuielile, într-un singur loc”, a comentat Gabriela Simion, Director General Revolut România.

Revolut Business a fost lansat în iulie 2017 în Marea Britanie și în Europa, cu scopul de a oferi clienților din categoria întreprinderilor mici și mijlocii, dar și corporațiilor o aplicație în care să gestioneze toate nevoile financiare ale propriilor afaceri. Super-aplicația britanică a dezvoltat peste 20 de produse care au ca principal scop optimizarea ratei de conversie și managementul financiar eficient. În tot acest timp, sute de mii de clienți din toată lumea, care se bazează pe serviciile Revolut Business pentru a crește, au generat tranzacții în valoare de peste 100 miliarde de lire sterline.

Oferta Revolut Business pentru segmentul B2B include 4 planuri (Free, Grow, Scale, Enterprise). Cu ajutorul Revolut Business, clienții B2B pierd mai puțin timp cu aspectele administrative și se concentrează mai mult asupra business-urilor. Din luna iunie, clienții Revolut Business pot avea și IBAN în lei, ceea ce face ca transferurile între companii să fie efectuate mai ieftin și mai rapid.

Up MultiBeneficii este o platformă online, dezvoltată de Up România, prin care companiile pot oferi angajaților lor posibilitatea de a decide cum își utilizează fondurile puse la dispoziție lunar sau anual de către angajatori. Aceste beneficii contribuie la motivarea angajaților și la puterea lor de cumpărare, oferind avantaje fiscale companiilor care utilizează acest tip de instrumente în fidelizarea angajaților. Digitalizarea aduce și necesitatea gestionării facile a beneficiilor extrasalariale atât de către cei care le acordă (angajatori), cât și de cei care le utilizează (angajați).

Continue Reading

#BrandsTalk

„Mastercard susține sportul din pasiune”: noua campanie de brand, din platforma de activități dedicate sportului

Published

on

Trebuie să fii înalt. Trebuie să începi de mic. Ca fată, e greu să joci fotbal. Așa sună câteva din presupusele bariere, când vine vorba de a face sport – pe care, dacă nu ni le-am spus noi înșine, sigur le-am auzit în jurul nostru. Cele mai recente statistici arată că 62% dintre români nu fac exerciții fizice sau sport. Mastercard și-a propus să demonteze barierele precum cele menționate și să le ofere oamenilor motive să-și urmeze pasiunile pentru sport, prin noua campanie „Mastercard susține sportul din pasiune. Mastercard susține ce e De Neprețuit pentru tine.”

Sportul are puterea de a aduce oamenii împreună, ca spectatori și fani înfocați sau ca practicanți – în aceeași echipa sau de cealaltă parte a terenului. Performanța și victoria sunt mize importante, însă pasiunea pentru sport este motorul care pune jocul în mișcare și tot în ea stă puterea de a depăși orice prejudecăți. Noua campanie de brand susține sportul practicat din pasiune, alături pe cei cei șapte ambasadori și super-sportivi: Horia Tecău, Jaqueline Cristian, Ianis Hagi, Teodora Meluță, Radu Drăgușin, Anca Stoenescu și Vlad Moldoveanu.

„E aproape paradoxal faptul că cei mai mulți oameni iubesc sportul sau cel puțin un sport anume – și, în același timp, se întâmplă ca teama că nu sunt destul de buni, că nu se descurcă destul de bine, să îi împiedice să facă sport din pasiune, de dragul jocului, și atât. Fără comparație cu profesioniștii sau chiar cu prietenii amatori sau cu mai multă experiență. Așa că Mastercard îi îndeamnă pe oameni să se bucure de sport, printr-o execuție inedită. Avem alături, încă de la lansarea platformei de sport, la începutul acestui an, atleți de top, sportivi cu super performanțe în disciplinele lor: tenis, fotbal, baschet. În această campanie, fiecare dintre ei practică alt sport decât cel pe care îl stăpânește la perfecție. Rezultatul: un joc de dragul sportului, cu bucurie pentru fiecare schemă reușită, cu timp de calitate alături de coechipier sau adversar – cu adevărat de neprețuit.”, a spus Diana Tănase, Marketing Manager, Mastercard România.

Campania debutează cu un video manifest care demontează prejudecățile întâlnite în sport și pune victoria în plan secund, pentru a sublinia că cel mai important „trebuie” este „trebuie să îți placă”, să vină din pasiune – și, atunci, e de neprețuit. Campania continuă în social media, cu o serie de challenge-uri De dragul sportului. Într-o primă etapă, sub formă de leapșă, ambasadorii încearcă să joace alt sport decât cel care i-a consacrat. Ulterior, ambasadorii devin antrenori sau mentori pentru fanii online, încurajându-i să practice sportul care îi pasionează.

Mastercard promovează performanța și educația sportivă prin platforma dedicată sportului, lansată în luna aprilie a acestui an, ce cuprinde parteneriate cu evenimente de renume, cu unii dintre cei mai talentați jucători români de tenis, fotbal și baschet și cu Clubul Sportiv Universitar ASE București. Prin aceste inițiative, compania își consolidează misiunea de a conecta oamenii cu pasiunile lor.

Continue Reading

#BrandsTalk

Cum arată noile sedii dechise de Ubisoft România

Published

on

Ubisoft România, liderul pieței locale de gaming, anunță schimbări majore pentru studiourile din București și Craiova. Două noi sedii au fost special amenajate pentru a reflecta ADN-ul de entertainer al companiei și au fost recent inaugurate de cei aproape 2.000 de angajați. 

Situat în incinta ansamblului J8 Office Park, noul sediu din București dispune de o suprafață totală de 23.000 metri pătrați și reunește, în total, 1.800 de angajați. Schimbarea este prezentă și în Craiova, unde cei 150 de angajați ai studioului s-au mutat deja în incinta Electroputere Parc, într-un spațiu cu o suprafață totală de 2.000 mp. 

Ubisoft Craiova

Noile sedii pun la dispoziția angajaților condiții optime pentru desfășurarea activității și marchează un nou început pentru Ubisoft România. Evenimentele fac parte din strategia pe termen lung a companiei, care își propune să devină lead-site pentru viitoare titluri și proiecte internaționale Ubisoft și, astfel, să poziționeze România pe harta marilor jucători din industria de gaming. 

Ubisoft Craiova

Studiourile au fost amenajate punând accent pe starea de spirit a angajaților, pe dezvoltarea productivității și creativității lor și includ numeroase spații de recreere, săli de jocuri, spații comune de lucru, birouri individuale, săli de întâlnire și spații generoase pentru luat masa, de tip cafeteria. Noile birouri reflectă cultura ambițioasă a companiei, aceea de a crea un mix de experiențe și beneficii care să răspundă nevoilor diverse ale angajaților, din București și Craiova.

Ubisoft București

Cele două studiouri au celebrat inaugurarea sediilor prin activități interne, care au inclus și prezența unor food truck-uri și a unei cabine foto în fiecare locație, ocazie cu care angajații s-au revăzut și reconectat, după doi ani de work from home.

Ubisoft București

“Toți angajații noștri din București și Craiova au acum un spațiu de lucru modern, care să răspundă tuturor nevoilor lor. Cele două birouri ne oferă mediile potrivite pentru dezvoltarea noilor experiențe de entertainment cu impact la nivel global, dar și pentru îndeplinirea unei noi ambiții – aceea de a deveni un hub regional al industriei de gaming. Aceste lucruri reprezintă doar un prim pas în drumul nostru de a transforma Ubisoft România în cel mai dorit angajator din industria de entertainment și tech. Cu acest gând, am lansat recent și o serie de programe interne, destinate tuturor angajaților, cu focus pe zonele de well-being, learning și development, iar acesta este doar începutul”, spune Cristian Pană, Managing Director Ubisoft România și Serbia.

Ubisoft București

Ubisoft România, liderul pieței locale de gaming

De 30 de ani, încă de la deschiderea studioului din București în 1992, Ubisoft România a fost și rămâne un pilon strategic important pentru dezvoltarea companiei la nivel global, sediul din București fiind și primul studio deschis în afara granițelor franceze și al doilea cel mai mare din lume. 

Echipele locale au deja o expertiză consacrată în co-dezvoltarea, alături de alte studiouri Ubisoft, a numeroase titluri și francize internaționale. În continuare, una dintre ambițiile companiei este să devină lead-site pentru noi proiecte Ubisoft, lucru care va contribui la poziționarea României pe harta marilor jucători de gaming din piața internațională.

Odată cu relocarea celor două sedii, din București și Craiova, Ubisoft România își consolidează poziția favorabilă în industria de gaming, una dintre cele mai dinamice și atractive sectoare de angajare căutate de Mileniali și generația Z. În prezent, compania deține mai mult de o treime din forța de muncă din industrie pe plan local și caută în continuare talente pentru pozițiile deschise în toate departamentele, disponibile aici

Echipa globală Ubisoft, de 20.000 de angajați, lucrează în peste 40 studio-uri din întreaga lume, având o misiune comună – aceea de a îmbogăți viețile jucătorilor cu experiențe de gaming originale și memorabile. Aceeași ambiție se regăsește și în cadrul Ubisoft România, unde sunt create jocuri care ajung la milioane de oameni de pe tot globul. Studiourile din țară co-crează alături cu alte studio-uri Ubisoft de top la dezvoltarea de lumi iconice în industria de entertainment – de la Assassin’s Creed si Tom Clancy’s Ghost Recon, la Watch Dogs, Just Dance și multe alte proiecte care urmează să fie anunțate.

Continue Reading

Trending